בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הרפתקאות של צעצוע צעיר

הרפתקאות שלי כעבד כנועה בחיפוש שלי להיות תחת בעלות
אתמול. יום שבת, 27 ביוני 2026 בשעה 4:29

למה אי אפשר להשאיר bookmark בבלוג?

זה יהיה כזה שמושי.

כולנו נסכים שצריך את זה וכמה שזה יעזור.

נמאס לי שאני מתעמק בבלוג של שולטת וגם לפעמים שולט, שאני נמצא בפוסט המאתיים, מי ליפני שנתיים וחצי ואז אני צריך ללכת כי יש חיים מה לעשות.

ואז אני יודע שייקח לי שנה למצוא את הפוסט הספציפי שהייתי בו.

למה אי אפשר לעשות כפתור לזה ממש כמו של לייק.

תכלס הכלוב פשוט עושה כסף מזה שאנשים חרמנים אז אין צורך לעדכן את האפליקציה יותר מידי... אבל חבל!!!

 

אולי אני יפרסם לגבי זה בפורום, אני בטוח שיש לכם עוד מלא ראיונות לשיפור

 

תודה שקראתם🫶🫶

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י