בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Interstellar

לפני כחצי שנה. יום חמישי, 17 ביולי 2025 בשעה 16:05

אני כל כך רוצה כבר להיות שלך

מגיע לך את הטוב ביותר ואני יודע שאני הטוב ביותר, אבל אני עוד לא מוכן. הראש נודד במחשבות בין האם להתייצב בפנייך ולהתמסר או לשחרר.

אם אתייצב בפנייך את תרגישי שאני לא בשל בשבילך. 

אם אשחרר אני עלול לפספס אותך ואולי ככה לא אוכל להיות שלך, בכלל, אי פעם.

אני יודע שאת לא מתפשרת, חווית מספיק, את חדה ואי אפשר לעבוד עלייך. את תראי ישר דרכי ותשלחי אותי חזרה למקום ממנו באתי. "חצוף, איך באת אליי ככה?" אז אלך ואתכנס בעצמי ואחשוב "למה באתי? ידעתי שהיא לא תקבל אותי ככה, הרסתי הכל, לשנינו."

אולי בעצם הדרך שבה אהיה מוכן היא שאבוא ואת תקבלי אותי, תעטפי אותי ותסללי עבורי את הדרך להיות בשבילך, מי שתמיד רצית שאהיה בשבילך.

🌠

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י