לפני כחצי שנה. יום חמישי, 24 ביולי 2025 בשעה 16:21
אתמול יצאתי עם חברים לאוטו אוכל בירושלים. אחלה מזג אוויר יש בירושלים, ובכלל אחלה מוזיקה ווייב יש שם.
כל אחד מהחברים הזמין משהו אחר אז מצאתי את עצמי עומד בתור לטראק של מחנה יהודה, ואז ראיתי אותו. או לפחות חשבתי שזה הוא, כי תכלס מעולם לא נפגשנו.רק יצא שהתכתבנו לסירוגין כמה פעמים, אבל ראיתי את התמונה שלו פה בבלוג כבר יותר מידי פעמים ודי הייתי בטוח שזה הוא.
הלב שלי דפק. הוא הסתכל לאחור ושאל בנוושלנטיות, "תגיד יש עוד משהו מומלץ פה?" בתמימות .
אני התבלבלתי. מלמלתי משהו לא ברור. ונעצתי בו מבטים. הוא החזיר מבט.
לא ברור לי מה קרה.
חשבתי על ההודעות שלנו.
על הפנטזיה שלי והרצון להגיד לו "הי זה אני".
אבל לא היה לי אומץ. לא דיברתי. הוא לקח את המנה שלו והלך.
התבאסתי שלא שאל אותי משהו יותר ישיר.
התבאסתי מעצמי.

