לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Transcand

שחר חדש המפציע מבין הרסיסים והשברים על מה שהיה, צובע את נבכי נשמתי ומאפשר לי לראות אותי כפי שהייתי.
זוכה שוב לשמוע את שירת הסירנה שבי
זו שמדברת אותי, את הצורך, את הכמיהה
ברק להיות שם במהות.
מאמינה שעוד יגיע היום ש....
ואהיה שם למולך קודם בכסות בת אדם
ואז אכרע לרגלייך ואשא את מבטי
ואבחר לחשוף למולך את שהיני,
במקום הכי עמוק שבפנים
ואעניק לך את ממלכות התמסרותי וכניעתי
עת שאבחר באדנותך ובלחישה שתבקע בין שפתיי אקרא לך אדוני.

זו דרכי, זו מי שהיני ואלו כתביי....
לפני כחצי שנה. יום שני, 8 בדצמבר 2025 בשעה 0:32

בהמשך לפוסט הקודם....

4 חודשים עברו מאז שקרה המקרה שבלם ועצר תהליך ודרך, אחרי החלמה, התאוששות וכן התגברות על החשש I DID IT !!!

3.5 ק"מ (לאט לאט נשוב לאיתננו), שעת בוקר מוקדמת....

מסגרת, משמעת, דיוק

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י