לפני כחצי שנה. יום שני, 8 בדצמבר 2025 בשעה 0:32
בהמשך לפוסט הקודם....
4 חודשים עברו מאז שקרה המקרה שבלם ועצר תהליך ודרך, אחרי החלמה, התאוששות וכן התגברות על החשש I DID IT !!!
3.5 ק"מ (לאט לאט נשוב לאיתננו), שעת בוקר מוקדמת....
מסגרת, משמעת, דיוק

