לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גן עדן פרטי

כל מה שיש לי לומר לך מלכתי...
לפני 14 שנים. 15 ביולי 2009 בשעה 12:58

החוזה:

חוזה זה מעגן את הקשר
בין: עדן בלי צנזורה (להלן "המלכה")
לבין: under_u (להלן "הנשלט")

החוזה נחתם ביום ___________ ויהיה תקף למשך ___ חודשים.

הנשלט מתחייב:
א. לר?צות, להעריץ, לסגוד ולשרת את המלכה ולעמוד לרשותה בכל אשר תדרוש ותחת המגבלות שתסוכמנה מראש בין המלכה לנשלט שלה.
ב. לציית להוראות, לעמוד במבחנים כראות עיני המלכה ולהיות קשוב לצרכיה. כמו-כן מתחייב הנשלט ללמוד את מלכתו ויהיה נכון תמיד לשפר ולתקן ליקויים בתיפקודו, אם וכאשר יימצאו על-ידי המלכה.
ג. לשמור אמונים למלכתו ולהיות מחוייב לנאמנות מלאה ולדיסקרטיות בנושאים בהם תמצא המלכה לנכון. הנשלט יעמיד עצמו לרשות מלכתו ויספק לה תמיכה ואוזן קשבת ככל שיידרש על-ידה.
ד. לשמור על בלעדיות למלכה ולא לקיים כל קשר שליטה-כניעה אחר במקביל להיותו קשור בחוזה.

ה. כל התחייבויות הנשלט תבוצענה מתוך רצון אמיתי וכן לענג ולספק את המלכה, להסב לה הנאה ולדאוג ככל הניתן להיותה שמחה ומאושרת.
ו. הפרה של אחת או יותר מההתחייבויות בסעיפים א'-ב', עלולה לגרור עונשים ואין לו זכות, לנשלט, לערער על ענישה זו שתיקבע על-ידי המלכה.
ז. הפרה של אחת או יותר מההתחייבויות בסעיפים ג'-ד' עלולה לגרור את סילוקו המיידי של הנשלט. עם זאת, קודם סילוקו, תינתן לו הזכות להשמיע את עמדתו. המלכה אינה מחוייבת לשנות את גזר הדין, אולם היא תיקח בחשבון את דברי הנשלט בין מכלול השיקולים.

המלכה מתחייבת:
ח. לשמור, להגן ולספק ביטחון לנשלט. אין משמעותה של התחייבות זו להמנע מגרימת כאב או להמנע מהשפלות מילוליות ו/או פיזיות, אלא הימנעות מגרימת חבלות ונזקים בלתי הפיכים או סימנים קבועים.
ט. המלכה אינה מתחייבת לשמור על בלעדיות כלפי הנשלט ובאפשרותה לקיים קשרים עם עבדים נוספים בהתאם לרצונה וצרכיה. החוזה משאיר לשיקול דעתה הבלעדי את ההחלטה בעניין זה.

יציאה מהחוזה:
י. תיעשה בתיאום בין הצדדים ולא בהליך חד-צדדי או ללא הודעה ראויה. משמעות סעיף זה לשמור על כבוד הדדי ועל התנהלות מכבדת בין שני בוגרים אשר נכנסים לקשר שליטה מבחירה מודעת ומרצון חופשי.

בחתימתם על החוזה מסכימים שני הצדדים לסעיפיו ומצהירים כי בכוונתם לפעול ברוח החוזה וברוח האמור בו.

עדן בלי צנזורה​(שולטת) - חתום ונעול
איתי ושלי

לא משחררת אותך לעולמים
לפני 14 שנים
under_u​(נשלט){עדן בלי צנ} - זו הבטחה, מלכה שלי?
זה נשמע לי כמו משהו שמצלצל נפלא.. :-))
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י