אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תובנות רגעיות

היא רוקדת בצד במועדון. מניעה את גופה לצלילי המוזיקה. היא עוצמת את עיניה ונותנת לרעל של אליס קופר לחלחל אל עצמותיה. הוא נצמד אליה מאחורה כמו שהיא אוהבת. הריח שלו אופף אותה והראש שלה מסתחרר קלות, היא מחייכת חצי לעצמה וחצי אליו. הידיים שלו מטיילות על גופה בהתאמה לשיר, חודרות מתחת לחצאיתה המתנופפת מעלה מהריקוד וצובטות לה את הירכיים והתחת. הוא משחיל את ידיו מתחת לחולצתה במיומנות ומחלק צביטות לפיטמות הזקורות שלה. היא לא מעיזה להסתובב אליו, רק סופגת את נוכחותו. מדי פעם הוא מגניב גם צביטה לדגדגן והיא פולטת זעקה קטנה מעוצמת ההפתעה. היא מקווה שאף אחד לא שם לב ומתפלאת כשהרגשה חמימה עוברת בה בתגובה, אולי היא כן רוצה שמישהו ישים לב.
לפני 17 שנים. 25 באפריל 2007 בשעה 13:28

- אני מרגיש את זה באוויר. הרבה דברים יצופו היום.
כן. היום נכאיב אחד לשני. מאזוכיסטים נפשיים.


- את יודעת שנדלקתי על לוליטה. סופסוף זיינתי אותה אתמול.
כן ואז אצבע של מישהו אחר היתה בכוס שלה כשנסעת אליכם הביתה. והיא בכתה כשהזדיינתם כי היא ילדת כאפות. קטנה ממך ב- 14 שנה וכבר היתה עם 20 בחורים. כאילו שלא זיינת אותה רק כי אני הייתי עם האליל היווני ביום שבת. על מי אתה מנסה לעבוד?
- אף פעם לא הרגשתי כלפי מישהי מה שאני מרגיש כלפייך, עם אף אחת. אבל אני לא יכול להמשיך לתת לך כמו פעם, כמו שאת רוצה ויודעת להוציא ממני. חייבים להמשיך. אני רוצה להמשיך.
אם היית רוצה להמשיך, לא היתי פה עכשיו, כמה שעות אחרי שהיא הלכה. עד שלא תרצה באמת, אני לא זורקת את מה שיש ביננו.
- אנחנו חייבים להמשיך הלאה, להתנתק, לגמרי. אנחנו לא יכולים להיות רק ידידים.
אני לא מוכנה לוותר עליך כעל ידיד. אנחנו כמו ישות אחת.
- אני לא יכול להתרחק ואת מנצלת את זה. אמרתי לך, אני לא יכול להיות איתך, אני לא נמשך עליך בצורה הזו אלא לאיך שאת יודעת לגעת. לדברים אחרים שאת נותנת לי.
כן ואני מאד נמשכת לזה שאתה נמוך, מתקרח ועם שומות בגב. כאילו שנינו לא יודעים שהסיבה האמיתית שאתה מפחד ממני. מפחד ליפול לאותם תבניות שיש לך עם ההורים שלך, עם אחיך... ובכלל, אני לא רוצה להיות איתך כבנזוג, יש לך עוד דרך ארוכה כדי להתבגר, אתה לא יכול לתת לתת לי את מה שאני מחפשת בבנזוג. אבל לא מוכנה לוותר עליך כעל ידיד, אתה חשוב לי מידי.
- די, כמה פעמים אני יכול להסביר לך עד שתביני? אנחנו ל-א יכולים להיות ידידים, תמיד יהיה המתח המיני ביננו. תמיד אחשוב - מתי היא תמצוץ לי?
למה אתה חושב שאי אפשר להית ידידים כי שכבנו? להזכיר לך את האקס המיתולוגי שלי? את השותף שלך?
- זה שונה. הינו במערכת מאד ארוכה, מיוחדת ואינטנסיבית. אני לא יוכל לשכוח אותך באמת. לא יוכל לשמוע ממך שאת עם אחרים.

טוב, אם אתה אומר שלא תוכל להיות ידיד שלי, אז אני אמחוק את המספר שלך מהטלפון כדי שלא אוכל להתקשר אליך. תעשה גם אתה אותו דבר וזהו, זה באמת ייגמר.
- מה פתאום? את יודעת שזה לא יכול להיגמר. יש את ההודעות טקסט שאנחנו שומרים!
אז תמחוק אותן. הגיע זמן.
- נו אבל יש לנו ידידים משותפים, אנחנו יודעים איפה אנחנו גרים ועובדים, אנחנו גרים באותה עיר לעזאזל, זה לא שנתפוגג לאויר ולא ניתקל יותר אחד בשני.
אז מה אתה מציע?
- אני לא יכול לגמור את זה.
אבל עכשיו שעה ישבת ובכית לי שאני אקום ואלך ולא אחזור.
- נודניק, את יודעת שאני לא יכול. את יודעת שהייתי עם הלוליטה בערב. יצור מדהים שכמותה צרח את השם שלי והתפוצץ לי תחת הידיים וכל פעם שעצמתי את העיניים ראיתי אותך. זהו, מרוצה? את זה רצית לשמוע? שאני לא יכול להוציא אותך ממני?
*קוברת את הראש בכרית* לא, קיד, מה זה משנה? זה לא מה שאני רוצה לשמוע. אתה לא יכול להיות איתי. לא באמת. יש לך עוד דרך להתבגר. נכון שהתקדמת המון בחודשים האחרונים וכל הכבוד לך, אבל אתה עדין ילד. אולי עוד שנה תגיע לגיל 20 P-: אולי עוד כמה שנים תסתכל אחורה ותבין על איזה חיבור מיוחד ויתרת.

*שתיקה*

- *בקול רועד* למה הפסקת לאמר לי שאני יפה? רק אומרת לי מה אחרים אומרים? רק מדברת על איך אחרים מושכים כמו האליל היווני הזה שהיה עם זין גדול?
אחרי מה שאמרת...רציתי להכאיב לך. לא יכולתי לאמר לך. וגם ככה אמרת שלא משנה לך מה אני חושבת כי כבר שכבת איתי, אז הפסקתי.
- את יודעת...אני גמרתי מאד חלש איתה היום. רק את יודעת איך לגעת בי.
טוב די, אתה אומר שאי אפשר יותר אז יאללה. לילה אחרון ביחד ונמשיך הלאה.
- את יודעת שאנחנו לא יכולים להמשיך הלאה! כל פעם אומרים את זה וזה לא נגמר! למה זה לא נגמר?
כי אנחנו לא יכולים ששנינו נרצה. צד אחד תמיד צריך לשכנע את השני. מלחמות אגו. רק ככה הקשר הזה מחזיק, אחרת ממזמן היה נגמר.

*דופקת לו ביס בצלעות*
-די, כואב לי, גם היא נשכה אותי שם
*משתתקת*
- אז סקס סמים ופורנו?
*חושבת, מגיעה להחלטה. לא סתם הוא רצה להיפגש הלילה. הוא מרגיש שהוא צריך להיענש על מה שעשה ואני בהחלט רוצה לעשות זאת*
נו?
- NO?
נו. כמו יאללה, קדימה, סתובב.

מתחילה עם סטירות בזין ובביצים, מגיעה לתחת, נושכת, משאירה סימנים. הוא לא מעיז לצייץ. מוצאת עט, מפסקת לו את התחת בברוטאליות ודוחפת אותה לשם. מתחילה בספנקינג, בעוצמות מפתיעות. עוברת לנעל שלו שזרוקה ליד המיטה, עד שהוא נאנק ומלא סימנים. נרגעת.

הוא תופס אותי בשיער, מושך אותי אליו, בדיוק כמו לפני 3 חודשים כשסינן אלי "never be with another guy again" ועכשיו הוא מסנן- אני יודע למה אנחנו לא יכולים להפסיק. את שולטת בי. עד שאת לא תגידי שזה נגמר, זה לא יגמר.

נגמר?

Mischief​(אחר) - את נשמעת מגניבה,
drop a line sometime.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י