מי מגיע לעשות דרינק ?
פוסט לא מיני;
אני יודע שרוב הפוסטים כאן עוסקים במיניות בתצורות כאלו ואחרות. הפעם אני פשוט חייב לפרוק.
היו שבועות לא קלים לאחרונה.
האקסית שלי. אם ילדיי. הגיעה להחלטה ושיתפה אותי: " אנחנו לא מסתדרים! זו עובדה. אני בכלל לא חושבת שהסידור של משמורת משותפת ( בהנחת עובדה ששיתוף הפעולה ביננו רעוע) מתאימה לי. "
" אוקי. ומה תרצי לעשות בנידון?" עניתי .
" אני רוצה שהילדים יהיו אצלי כל זמן! תראה אותם סופש פעם בשבועיים ויום אחד לכמה שעות אחהצ. זהו. זה טוב יותר עבורם. אתה חסר אחריות. מבולבל. אף פעם לא זמין (ושלל האשמות חסרות קשר למציאות...) ואין אהבה כמו אהבה של אמא . הם צריכים אותי יותר! "
הלם. שתיקה.
" לא יקרה" עניתי בביטחון וביקשתי לסיים את השיחה אבל בפנים התכווצתי. נסדקתי.
" עוד נראה" ירתה.
בלילה שביתי הקטנה בת ה5 וחצי ביקשה כרגיל שאשיר לה שיר לפני השינה היא אמרה לי שנמאס לה שהבית שלה שבור ...היא הסבירה לי כי אמא ואבא לא חיים יחד.
פה כבר לא הצלחתי להחזיק והדמעות פשוט החלו לזלוג. קיוויתי שבחושך היא לא תראה. אבל היא רואה הכל.
"אבא אתה בוכה?"
" לא..."
" אבא...זה בסדר לבכות . גם אני בוכה לפעמים. זה משחרר"
היא ליטפה לי את הפנים ונתנה לי נשיקה
חיבקתי אותה חזק חזק.
אני לא הולך לעזוב אתכם בחיים! לא משנה מה קורה!
הייתי כל כך גאה בה. ובי.
לילה . מאוחר. שעה כזו שכבר מחליטים שזהו לא יוצאים היום . נשארים בבית.
מקבל סמס.
" הי אני ו ק' יושבות פה לדרינק אם בא לך לקפוץ"
( יאללה כוסאומו מתלבש יוצא)
יושבים בדיוק שעה . אני , ק' ו א' ( השמות המלאים רשומים במערכת)
ואז הן פונות אליי בבקשה שמיצינו פה ועל התחנה הבאה אני חייב להחליט. פשוט לקבוע.
יאללה תזמינו מונית שימו את הכתובת הזו. נתראה שם. אצלי בבית.
יושבים שלושתינו על הספה . שותים יין. צוחקים. האמת יש בי משהו קצת נרגש אולי מעט לחוץ. מנסה למצוא נינוחות.
אחרי שיחה כיפית שהובילה לשיחה עמוקה יותר ומתגרה מצאתי את עצמי לרגע עם ק' בחדר השינה .
אחרי שקילפתי ממנה את הבגדים נשארה עומדת בתחתונים עם היד שלי לופתת לה חזק את הגרון. שאלתי- את רוצה שאקרא ל א' שתסתכל?
נענתי בחיוב. כאילו שהשארתי לה ברירה. ק' נמסה שכף היד שלי חונקת אותה. היא תסכים לכל דבר.
יצאתי למטבח א' היתה שם יפיפיה . הובלתי אותה לחדר. היא הסתכלה על ק' וצחקה.
אבל שניה לאחר מכן התמסרה כאילו ידעה מה הולך לקרות.
שלושתינו. שם. עירומים. נוגעים. מתערבבים . מתפלשים. משתבללים. מחליפים נוזלים מכל סוג.
פאוזה קטנה כאשר ק' החליטה להשפריץ על כל המיטה שדחפתי לה אצבעות. ככה אני אוהב אותה. משוחררת.
ואז עוד פעם שהייתי בתוכה. חודר אליה עמוק ועיקבי ומוסיף צעצוע רוטט על הדגדגן שלה. פה כבר הגמירה שלה היתה חזקה מאד. כל המיטה התמלאה בנוזלים שהצליחו להביך את א' .
ואז התמסרתי אליה. ל א' . היא כל כך יפה. אמאל'ה.
התענגתי מהגוף שלה מהיופי מהרוך והחושניות ( יש לציין שהיא נראית אדם מאד קשוח וקר מבחוץ)
נגעתי בה.
אכלתי אותה.
תפסתי. נשכתי. מצצתי.
חדרתי אליה.
עמוק.
חזק.
היא לחשה לי באוזן.
אתה יכול לגמור.
התפוצצתי.
שכבנו שם שלושתינו בשלוליות הנוזלים שלנו.
מתנשפים ומזיעים.
בהחלט התרוקנתי.
מרגיש כל כך ריק.
אבל לאכול חור תחת של מישהי שהכרת לפני שעתיים זה כן?
לא אכפת מהפאקינג אירווזיון. סורי
"מזתומרת?"
"טוב לך ככה? איך שאתה חי?"
" את יודעת...פחות או יותר.."
"ולא תרצה לנסות לחזור? לתקן? בשביל הילדים? ללכת לטיפול? יש לי מטפלת מהממת אולי תדבר איתה?"
" לא תודה. אני כבר לא שם." ( עכשיו נזכרת ?? אחרי יותר משנה שבוקר בהיר זרקת אותי ואת 12 שנותינו לפח?!)
" אתה מאושר? "
"לא. אבל לפחות אני חי עם סיכוי. "
מקנא בכל אותם סוטים וסוטות שהיו אתמול בסין .
שתו.
הסתממו.
רקדו.
הזדיינו.
צפו.
התמסרו.
הצליפו.
הכאיבו.
התענגו.
נכנעו.
חששו.
שיחררו.
גמרו ...
רק אני הולך היום לפינת חי להאכיל חיות.....
סופש אבא.
בא לי לשתות ממך את כל הנוזלים
ואז לשים אותך על 4 ולדחוף את הזין שלי עמוק לגרון שלך
להשכיב אותך על הגב
לקשור לך את הידיים והרגליים לרגלי המיטה.
ככה שאת פרוסה כמו כוכב.
ללא יכולת לזוז.
להצליף בך. לראות אותך מתפתלת מכל מכה.
דמעה זולגת.
איבר המין שלך פתוח לפני.
ובתנועות לשון עדינות.
מתחיל לאכול אותך מבפנים.
ומבחוץ.
מוצץ כל פיסה וורודה ממך.
מרגיש איך הדגדגן שלך מתנפח לי בפה.
ואותך נוזלת לי על הסנטר.
ואז ברגע הכי בוער שלך.
אני מתרומם על הברכיים.
מכניס בעדינות שתי אצבעות.
מתחיל תנועות מעגליות.
פנימה והחוצה.
ולמעלה ולמטה.
ומגביר.
ומגביר.
ומגביר עוד.
עד שמגיע פיצוץ של נוזל חם על כל הסדין.
אני לא מפסיק.
ממשיך להגביר.
בשלב הזה הגוף שלך רוצה הפסקה.
אבל דווקא אז.
אני מגביר עוד.
את מגיעה לרטט ולכמויות נוזלים שיוצאות ממך ברמה שלא חשבת שאפשר.
עכשיו אני יכול...
אני משחרר אותך.
אבל את לא יכולה לזוז.
את רועדת במקומך.
איך אני אוהב אותך ככה.
רק אז אני חודר.
אלייך לנשמה.
מיהו גבר אלפא?
הוא זה שידאג לך ?
יפרנס אותך? יאהב אותך? יגן עלייך?
יטפל בך אם את חולה או יקשיב לך שאין לך מצב רוח?
יעסה כפות רגלייך אחרי יום עבודה ארוך או יכין לך ארוחת ערב מושקעת כי עבדת מהבוקר ולא הכנסת לפה דבר?
יעזור אם הילדים?
ידאג לכל צרכיהם?
הוא יירד איתם לגינה בשבת בבוקר? כל שבת? כדי שאת תישני עוד קצת כי את גמורה מכל השבוע (וגם מהם...)
הוא יקום ב5 בבוקר להכין להם את קופסאות האוכל לפני שהוא טס לעבודה כדי שיהיה לך יותר קל באירגון בוקר איתם?
הוא יחזור באמצע היום להוריד את הכלב?
הוא ידאג לפתוח לכל ילד תכנית חיסכון וישקיע בבורסה לטובת עתידכם?
הוא יעשה קניות? יבשל? המקרר תמיד יהיה מלא? הוא הרי אלפא לא? זה א' ב' לדאוג שלא יחסר מזון לגורים.
הוא יתקן כל דבר בבית ?
הוא ירכיב? יבנה? יחבר?
הוא יהיה חרמן עלייך 24/7? ירצה לשכב בכל עת?
אלפא. הוא תמיד שם?
או שאלפא יקשור אותך? ירק לך בפה? יסטור לך בפנים? יטפטף עלייך שעווה רותחת בדיוק וכמעט בחור של התחת?
ישים לך מצבטי פטמות? מחטים?
יחבר אותך למיטה כמו צלב? ירתק אותך? יצליף? חזק? חזק מידי?
ייתן לך לשתות מקערה על הריצפה?
על הברכיים פנים לקיר? ירשה לך לדבר? תלוי מתי...?
תבואי בזחילה למצוץ? תגידי תודה? לתת לך לבלוע? עד הטיפה האחרונה...?
ידרוש ממך ללבוש מה שיבחר?
עכשיו תפתחי רגליים אני נכנס! ואולי מחר?
ידחוף לך לכוס לתחת ולפה מה שירצה? אולי איזה חבר גם רוצה?
יחלוק בך? ישתמש? ישפיל?
אז מיהו אלפא ?
כנראה תמהיל.
בא לי שתבואי.
פשוט ככה.
בא לי שתבואי.
בלי סיבה
רק לראות אותך.
את החיוך הזה.
את המבט בעניים.
להרגיש גוף אל גוף.
בא לי שתבואי כמו חתולה קטנה שצריך לשמור עליה.
לטפל בה.
כמו נסיכה שצריך להציל.
עלמת חן שארים בידיי.
בא לי שתבואי.
ממש.
בא לי לצלול בתוכך ולא לעזוב
לשתות כל טיפה ממך.
מהגוף. מהנפש.
לא להשאיר ממך זכר .
רק אני אזכור טוב טוב.
חרוט בי.
בא לי שתבואי.

