אני לא מגיע עם רשימת קינקים ותמונות של ציוד. אני מגיע עם שאלה אחת גדולה שמסתובבת לי בראש.
למה?
למה רגע של כניעה מרצון הופך לחוויה מעצימה?
למה הכאב הפיזי, בהקשר הנכון, יכול להיות מקור לתחושת ביטחון ושחרור רגשי?
למה הדינמיקה של השליטה יוצרת תחושת חופש?
אני יודע שזה עלול להישמע פלצני מדי. אני יודע שאולי אתם מחפשים מישהי/ו שיודע בדיוק מה היא רוצה, בלי צורך בהסברים. אני מבין את זה.
אבל האמת היא שהאנשים שהכי מעניינים אותי הם אלה שהתשובה על "למה?" מעסיקה אותם לא פחות.
אז אם את מחפשת עוד סאב לאימון... כנראה אנחנו לא התאמה.
אבל אם את נהנית מהתהליך של פירוק ובנייה, שהתשוקה שלך היא לא רק לציית/לפקוד אלא לגלות את הזהות שמתחת לפני השטח, אז אולי יש לנו מה לדבר.
אני מחפש מישהי שרואה בסקרנות שלי לא חוסר ניסיון, אלא הזמנה למסע משותף.
ואם את, כמוני, בתחילת הדרך.
אז אנחנו יכולים לחוקר יחד. להתנסות, לטעות, לצחוק,
וללמוד לקרוא את המפות של הגוף והנפש.
אני לא מציע תשובות, אלא את התהליך של למצוא אותן יחד.
אם הרעיון של לבנות משהו, לגלות את הגבולות והתשוקות שלנו בזמן אמת, נשמע גם לך מסקרן, אנחנו כנראה על אותו גל.

