אני יכול לומר באמת שהסיבה המקורית שלי להתעניין בעולמות השליטה הייתה סקרנות גולמית ופשוטה.
סקרנות לגבי הדינמיקות של שליטה וכניעה, ואיך הן משפיעות על האדם.
הייתי רואה תמונות, קראתי על זה, ורציתי להבין מה זה באמת עושה לאדם בתוך. זה היה ה"למה" הבסיסי, המניע הראשון.
אבל כשהתחלתי לחקור, מה שמצאתי היה מעבר לסקרנות הגולמית הזו.
מצאתי שזה לא רק על תפקידים או על טכניקות, אלא על דברים הרבה יותר עמוקים.
זה על אמון. על היכולת לתת את השליטה ולקבל אותה בחזרה.
זה היה כמו פתיחה לעולם שהיה מוסתר מאחורי דלתות סגורות, והרצון שלי להבין ולהכיר היה הדבר שגרם לי להתחיל לקחת את הצעדים ראשונים.
אני בעקבות חוויה של גילוי עצמי. הרגשתי שיש בי פוטנציאל לחקור חלקים שלי שעדיין לא ידעתי או הכרתי.
זה היה המניע האמיתי שהוביל אותי להתחיל את המסע הזה, לא רק כדי לדעת יותר על העולם, אלא כדי להבין יותר על עצמי.

