ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן המערכת

לא רק שליטה
לפני 3 שנים. יום חמישי, 24 באוגוסט 2023 בשעה 10:46

הגיע הזמן שוב לעוף ולהגיע למחוזות חדשים , זה הזמן להפליג לנווט ולייצר מערכת חדשה 

 

מי עולה ? 

לפני 4 שנים. יום שלישי, 15 בנובמבר 2022 בשעה 13:28

תמיד מתעוררת השאלה מה יותר משמעותי השליטה עצמה או הסקס בעיני התשובה ברורה מחפש קודם כל את השליטה החיבור הזיקה והעוצמה הסקס רק תוצר לוואי.

מי שמתחברת מוזמנת

לפני 4 שנים. יום שישי, 21 באוקטובר 2022 בשעה 3:38

כי ככה הכי נכון , ככה צריך להיות , צורך הוא צורך ונשאר כצורך 

בהצלחה 

לפני 5 שנים. יום חמישי, 17 ביוני 2021 בשעה 19:18

קשר של שליטה אמיתי מתבטא במילה אחת אחריות 

 

 

לפני 14 שנים. יום חמישי, 29 במרץ 2012 בשעה 4:32

צפיתי בתמונה התבוננתי

תחושה מוזרה מיד התפשטה בי

שאלות עלו וצפו

האם זו הבחורה אותה צריך ורוצה

האם למעלה או למטה

כיצד להמשיך מכאן ולהיכן

מה שבטוח שכמו תמיד אם זה זה אז עד הסוף

כן כן גם אם למטה וגם אם למעלה

ואולי הגיע הזמן שאהיה למטה

השאלה האם את מוכנה ולאן רוצה לקחת ?

התשובות כנראה רק אצלך תשובות שישנו אותי

לפני 17 שנים. יום חמישי, 15 בינואר 2009 בשעה 16:43

כבר לא בקשר עם אף אחת, וניליות זה קשה

לפני 17 שנים. יום שישי, 9 בינואר 2009 בשעה 6:22

אני נמצא בקשר עם ונילית ומשהו כל הזמן חסר , האם באמת ניתן להמיר אותה ?
שאלה טובה
האם צריך להמיר אותה או לחפש משהו נוסף במקום אחר?
כל כך הרבה שאלות ואין תשובות

לפני 17 שנים. יום שישי, 9 בינואר 2009 בשעה 6:00

מישהו יודע איך מחזקים את הצד המנטלי, אימון מענין ?

לפני 18 שנים. יום שישי, 29 באוגוסט 2008 בשעה 7:18

כבר מזמן לא נכתב כאן שום דבר.

מצאתי שקשה מאוד למצוא כאן את האחת - שמחפשת את הדבר האמיתי - את הקשר החזק את הבניה ואת חדוות היצירה.

האם להרים ידיים - עדיין לא !

אבל מקווה שיש שם מישהי שבאמת רוצה , צריכה את השילוב של הקשר האמיתי מתוך אהבה כנה ובוגרת מצד אחד (הלב) ומצד שני את הרצון בשליטה (הראש)

יש שם מישהי כזו - אני באמת לא יודע אבל עוד לא אמרתי נואש - אם היא שם אני אמצא אותה - אני מקווה.

לפני 18 שנים. יום שישי, 1 באוגוסט 2008 בשעה 8:25

שלום לכולם חזרתי לכתוב

כי עכשיו אני יודע מה אני רוצה....חחח יש שיר כזה של יהודה פוליקר

חויה אמיתית של קשר אמיתי מישהי מעונינת?

אם כן כול מה שצריך זה לפתוח את דלת הקסמים....

ואני בתפקיד הקוסם...