שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן המערכת

לא רק שליטה
לפני 18 שנים. יום שישי, 1 באוגוסט 2008 בשעה 8:25

שלום לכולם חזרתי לכתוב

כי עכשיו אני יודע מה אני רוצה....חחח יש שיר כזה של יהודה פוליקר

חויה אמיתית של קשר אמיתי מישהי מעונינת?

אם כן כול מה שצריך זה לפתוח את דלת הקסמים....

ואני בתפקיד הקוסם...




לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י