שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן המערכת

לא רק שליטה
לפני 18 שנים. יום חמישי, 8 במאי 2008 בשעה 9:33

מצאתי את עצמי מתלבט באיזה תקופה הכי היה מתאים לי בתפישה לחיות

תקופת המקרא - שהגבר היה גבר והאישה הייתה אישה
תקופת רומא - ששפחות היו שפחות
ימי הבינים - שאצילים אכלו ומשרתות היו ...

המממ אין לי החלטה גורפת

מה דעתכם?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י