צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני שנה. 27 באוגוסט 2022 בשעה 14:12

כבר חודשים אני רוצה להגיע למסיבה שלו.

יותר מחודשים. סופסוף זה קרה והעיתוי לא יכל להיות מושלם יותר. כל זמן אחר, הרכב אחר, הלך רוח אחר היה גורם להתפתחויות אחרות. הפעם ממש הייתי בשלה לזה. המשך ישיר מבחינתי של האורגיה בשלישי. סיום מופלא לחגיגות יום ההולדת. הגראנד פינאללה של קייץ של פורענות.

הוא תמיד היה עושה את זה בקטנה. 10-15 איש עם פתיחה מודרכת וזרימה מינית. הפעם זה היה אירוע גדול יותר. 36 ובגילאים שמתאימים לי. חברים וחברות שמתאימים לי. הרבה דברים התאימו לי

(ולמי שזה לא התאים אני רוצה שתדעי שאת עמוק עמוק אצלי בלב ואני כאן אם תירצי לדבר, לפרוק, לכעוס, לצעוק. אני מצטערת שכואב לך. אני כל כך רוצה שתהיי מאושרת)

 

לבשתי שימלת מיני סטרפלס צמודה בצבע זהוב. מעליה קשרתי חולצת גינס כי המליצו לי על שכבות. ממתחת חזית מחוך לבנה וחוטיני מתחרה כחולה. עקבים וקוקו גבוה.

שנכנסנו לאוטו אמרתי לאוש שאיזו טרנספורמציה אני יודעת לעשות לעצמי. מסמרטטת לסופיסטיכוסית.

הבוקר התחיל במצב רוח כבד כי לא היתה בינינו תקשורת אך השתפר פלאים אחר הצהריים לאחר שיחת טלפון. התרגלתי לטוב: לתקשר איתו יומית ולמרות שידעתי שהפעם השתיקה אינה בגללי זה היה חסר לי. דאגתי לו. "לו" זה למאהב/חבר/"לא אוהב תבניות והגדרות". 

גם מרפי לא היה הפעם בן זונה וחיכה להופיע רק למחרת.

 

הגענו בזמן, בין הראשונים והתחלתי לתדלק. מיץ אומץ במידה הנכונה לא יזיק. הרבה פרצופים מוכרים ושיחה טובה עם רעם ישר על ההתחלה. הרגשתי שאני במקום טוב, מכיל ובטוח. גם עם בנות וחברות דיברתי. ועוד גבר שקלטתי שחזק בקטע שלי. לא הייתי בטוחה אם אני בשלו אבל היתה שיחה טובה מה שמעיד על כך שתמונה בלבד לא מעידה על כלום.

האנטי שלי למפגשי סליז בשנים עברו התפוגג. עשיתי חתיכת דרך. גם בלי פטיש ובדס"מ אני יכולה להנות אבל על מי אני עובדת? פעם בדסמים תמיד בדסמים. הבאנו את כל התיק שלנו שישמש כתפאורה. את הבדסמ חווינו שנינו בנפרד, אוש ואני, גם בלי אביזרים נלווים אבל עוד חזון למועד.

שעה של מינגלינג ונקראנו לשבת במעגל. הייתי האחרונה להתיישב ולא נותר כיסא. עשיתי את מה שמצופה ממני באהבה גדולה וישבתי למרגלותיו.

סבב שמות, הערות והארות. כל אחד מציין אם היה כאן בעבר, מה רוצה לחוות ומה הגבולות שלו. מי גם בקטע של גברים, מי מבקש לשאול לפני ולמי אין חור תחת.

הגיע תורי. "פעם ראשונה. מי שמכיר אותי אללא בבאללה" והחדר מתמלא בצחוק. 

ועכשיו משחק. שתי מהממות , תום הבת ובוטן בעלת השדיים המושלמים ,שהיו בעבר נתבקשו להגיע למזרון הענק שבמרכז החדר. שתיהן על 6 תוקפות אחת את השניה. טורפות ונטרפות. פריימל לגמרי.

תום מפנה את הבמה ותורה של בוטן להזמין פרטנר/ית. לא היה ספק בכלל ונקראתי לדגל. יש לי את הסטייל שלי. אני פחות חיה. יותר אישה. הכנעתי אותה בחושניות ושמעתי את האנחות בחלל החדר.

עכשיו תורי והיה ברור לי שמזמנת גבר. היו כמה אופציות אבל היה עלי לחשוב מהר. עיני נחו על המזוקן. לא הופתעתי שסימן לי מיד עם הראש בשלילה. להיות במרכז העניינים זה לא הקטע שלו ומיד קלטתי מי יתאים למשימה. מי לא ידפוק חשבון ויזרום עם השואו - תום הבן.

הוא מייד הופיע ושיחקנו לנו במשך דקותיים עד ששבתי למקומי ומייד איבדתי ענין בנעשה. המנחה הכריז על הפסקה קצרצרה וניצלתי את הזמן להשיל מעלי את השיכבה העליונה ונותרתי בשימלה בלבד. אזרתי אומץ והכנתי את המלכודת הראשונה להערב.

המשך יבוא...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י