אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני שנה. 25 בפברואר 2023 בשעה 20:53

הערב שלי בכלל התחיל בורוד לוהט בחגיגת יום ההולדת ללורד הבסטי שלנו. יין משובח, אוכל משובח וחברה הכי משובחת. כמיטב המסורת עשיתי קצת פאדיחות לאוש:

השוויץ בצמיד העור החדש שלו.הלורד וחבריו טענו שזה צמיד גיי. הייתי חיבת לענות להם : "זה שהוא נותן לגברים למצוץ לו לא עושה אותו גיי".

חזרנו הביתה מבושמים ושמחים ועלינו על אאוטפיט הורס מס' 2. מי שמכיר אותי כבר זכה לראותו בכל מקום אפשרי. שאני מתכננת מה ללבוש תמיד נראה לי שאני עירומה מידי ואז מגיעה למסיבה ומרגישה אובר דרסט. הפעם, בסוף הערב כבר נפטרתי לגמרי מהחזיה וכשהסתכלתי על עצמי במראה בשירותים של הסינטיקס התחשק לי לקחת אותם לסיבוב דאווין אחרון. נראה לי פעם הבאה אני באה ככה מלכתחילה. הפיטמות שלי יאלצו להתגבר על החתכים מהרשת.

הגענו ב1 בערך. המקום מפוצץץץץץץ. אני מובלת ברצועה וקולר. עשינו הכי בשכל והלכנו דוכ לחדר המשחקים. לא היה עדין תור (לאחר מכן ובמהלך כל הערב היה) ומצאנו לנו צלב במרכז החדר. התכנון היה לחנוך את השוט החדש מדום דומיניק אבל הוא אכזרי לי מידי להתחלה. צריכה להיות מחוממת היטב לפניו. אז הוא חימם אותי, בשלל אינסטרומנטים ויש לי סימנים! מה שסופר נדיר אצלי. האצבעות שלו בתוכי והשפרצתי על כל גרביון הרשת. פעם שניה השבוע שמצליח לנו!

בזוית העין אני רואה אותם, זוג חברים והיא באה מולי, מלטפת, מרגיעה, מחייכת אלי כשאני סופגת. הוא הופך אותי עם הפנים אליו, חושף את שדיי והוא והיא מטפלים בהם היטב. נשיקות לוהטות בין שלושתינו. איזו התחלה מדהימה של ערב!

ואז, כי חייב לקרות משהו מעצבן! בשעה שהוא מתיר את הקשרים ומסדר את הציוד, שאני עדין בריחוף ובקושי סיימנו, פונה אלי בעלה של אקס חברה שלי. הוא לחוץ שנפנה להם את המקום. איזו חוצפה! תן לגמור סשן כמו שצריך! ולא מפריעים לסאבית דקה אחרי!

יצאנו ארבעתנו מהחדר לים של אנשים. כל חצי מטר מזהה חברים. חיבוקים ונשיקות. כל העולם ואשתו היו שם, מלבד המאהבת (למרות שגם זה קרה  : זוג חברים, כל אחד עם בן ובת הזוג הנוספים. הם מתנשקים ובני הזוג מחבקים. מודה שקינאתי. הלוואי ויכולנו גם להיות במקום הזה).

אנשים מהבדס"מ, מהסווינג, מהפולי. מכל הקהילות ואני מסתחבקת עם כולם. גם אלו שפוגשת לראשונה, גם אלו שלא מזהה ותמיד מופתעת שמזהים אותי. למה אני מופתעת בעצם? אני בפרופיל גבוה. מחמיאות לי הבנות. מחמיאים לי המבטים של הגברים. מרגישה טוב עם עצמי - אני סקסית אש ונמצאת עם האיש הסקסי שלי.

אנחנו רוקדים ומתנשקים ומתגפפים חופשי ברחבה. מידי פעם מאתרת עוד חבר ומצתרפתים. משתדלת לעשות את זה קצר כדי לא לטרגר. לא נראה שטירגר. לפחות לא אותו... (העוגיה שנשאר בבית שומע על כך ופעם ראשונה מודה שמקנא לי. זה ביצ'י מצידי להודות שמבסוטה מזה?).

אנחנו מוקפים חברים והלוואי והיינו מצליחים למנף את זה. להתערבב. אבל קשה בקופסת הסרדינים הזאת. וכשאנחנו עומדים בתור להיכנס לחדר הסקס (איזו הזיה זה לעמוד בתור לסקס ועוד עם הבעל 😄) קצת מבאס שאין חברים באופק.

הצלחנו להיכנס וחיפשנו מזרון. איתרתי את המשוטט ודחקנו אותו הצידה קצת חחח. הפה שלי על אוש והוא שואל אם אני רוצה לטעום גם את המשוטט. בטח שרוצה!

עליתי עליו (על אוש. המשוטט וזו שאיתו עשו ויברח) והוא גמר. שניה אחת של התאוששות והוא שוב בתוכי וגומר שוב. אוש הסטאד מאפן! עושה אותי בדוגי, ביקשתי להיות עם הפנים החוצה כדי להביט במתרחש חחח

ואז האצבעות שלו בתוכי וזה מרגיש כל כך טוב!

יאללה מתלבשים אבל אבוי! הלך לי לאיבוד עגיל אהוב! ושנמצא , נמצא שבור. חיבת להחזיר את הטראנד מימי "משחק החיים" של עגיל אחד.

פיפי והביתה (ובאמצע כפי שכבר הזכרתי סיבוב דאווין לציצי החשוף). כבר אחרי 4. פיצה מסורתית באבולעפיה ולישון. איזה כייף שלא מסריחים מסיגריה.

 

עלה לי החשק למסיבות נוספות, בדסמיות ו/או מיניות קטנות יותר. בא לי התערבבויות. כרגע על הפרק מסיבות פורים. אולי בהמשך.

שמחה כל כך על הזמן הזוגי הזה. על התשוקה הלוהטת בינינו. זכיתי.

ush​(שולט){אושה} - היה סשן מעולה שהשאיר טעם לעוד.
לפני שנה
אושה{אוש} - ויהיה לנו עוד ועוד
לפני שנה
Asisi​(נשלט) - כשאת כותבת בכזו תשוקה, על האהבה, הזוגיות והחוויות שלכם- החיוך שלי עושה עוד קפיצת מדרגה😁
לפני שנה
אושה{אוש} - שתמיד אגרום לך לחייך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י