בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 17 שנים. 26 בספטמבר 2006 בשעה 11:38

החלטתי לצאת מהארון.
קצת חששתי, פחדתי שאוש יכעס שסיפרתי לגבר אחר את הפנטזיה שלי.
אז אמנם הוא חושב שאני סוטה אמיתית וזה משהו שבכלל לא מדבר אליו אבל זו פנטזיה - פרועה ככל שתהיה.
אז תודה לך אושי שלי על ההבנה }{

ותודה רבה לך WHIP
נראה לי אתה הופך בזאת לביוגרף הרישמי שלי.

למי שעוד לא קרא :
http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=55320&blog_id=9131

פשוט יפיפה. לקחת פנטזיה פרועה והפכת אותה למחרמנת פי עשרים.
תמשיך לכתוב!
בטוחה שיש פה עלמות חן רבות שיכולות להיות המוזה שלך.

ומה לגבי המשך?
אין בעיה - אם תקנו לי בטריות 😄
וברצינות, אם תהיה דרישה אני אשמח.
אז קדימה להגיב ולעלות לנו את הרייטינג! זונת תשומי שכמותי...

שונרתא - חח...
*חיוך גאה*...

}{
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - את מדהימה !
לפני 17 שנים
במבית{בעלי} - את פשוט נהדרת...השראה למופת...
}}{{
לפני 17 שנים
חתולההה - אושהההההההההההההה מיאווווווווווווווווווווווווו }}}{{{
כמה בטריות את צריכה?מקסימההההההההה
לפני 17 שנים
להט ותשוקה{ס} - עומד מול הפון מחייג אליה .. אני רוצה להפתיע אותה אבל הפעם ביג טיים .. מצלצל . קולה הסקסי מתנגן באוזניי ואני חושב כמה שאני אוהב אותה .. אוזר את כל האומץ שבי משווה לקולי צליל סמכותי .. אושה בשעה 8 יש פגישה אצלנו בבית תכיני מטעמים. ו.. אני שולח לך חבילה תלבשי רק מה ששלחתי . אני מנתק לפני שהיא תספיק להגיב.
הבוקר כבר נכנסתי לחנות אינטימה ורכשתי לה סט מיוחד של גרבונים עם ביריות בשחור ..הכנתי מכתב פקודות ביצוע.. 1 להגיש כשרק הפריטים האלו על גופך.
...........2 לנעול את נעלי העקב השחורים עם העקב הדקיק. 3. להחליף בטריות חדשות לכל הצעצועים.
בשעה 8 בדיוק צלצלתי בפעמון הדלת .. גימיתי את דמותה .. הקשבתי בדריכות לצלילי עקביה.. וחייכתי לעצמי היא מילאה את הפקודה הראשונה. הדלת נפתחה מעט .. רק פניה הציצו היא ראתה אותי ופתחה את הדלת לרווחה .. הבטתי בה .. בפני פוקר. היא הביטה בי והשפילה מבט.. מי את שאלתי בקול נוקשה. השפחה שלך אדוני היא ענתה ללא היסוס.. על 4 שפחה עניתי בקול פוקד והיא בצייתנות עברה לתנוחה הנכונה .. הסתובבה וזחלה פנימה עכוזה התנודד למולי .. אזרתי את כל כוחותיי בכדי לא לבעול אותה בזה הרגע. נכנסתי אחריה סגרתי את הדלת .. התישבתי על הכיסא המיוחד שלי .. תכף יגיעו החברים שלי אמרתי. היא פערה עיניים בהשתאות.. ו.. אני ככה.. היא גמגמה .. בדיוק ככה עניתי.. ותשרתי אותם בדיוק בדיוק ככה זה ברור קולי רעם.
כן אדוני היא ענתה.. חשתי ברעד שבקולה זה היה הפתעה וצפיה רעד מלא תשוקה מהלא נודע.שוב צלצול בדלת .. היא הביטה בי סימנתי בעיניי שתפתח היא זחלה אל הדלת הבטתי שוב בעכוזה המתנודנד.. הדלת נפתחה הם הגיעו 4 מחבריי הטובים..הם עמדו מופתעים מול אושה שלי.. קראתי להם להגיע ושזה בסדר. הם נכנסו אחריה מביטים "אוכלים" אותה בעינייהם.. המשחק אמרתי כבר מתחיל.. הם התישבו על הספה מסתירים את הבליטות .. חייכתי לעצמי בגאווה .. הגישי יריתי לעברה .. והיא בצייטנות ראויה לשמה הגישה את הבירות לשולחן כשדדייה מתנודדים ופיטמותיה זכורות במלוא העוצמה.. התרוממתי ממקומי ניגשתי לחדר הבאתי צמד מצבטי פיטמות .. והצמדתי לפיטמותיה היא נאנקה מכאב ותשוקה .. ליטפתי את עורפה וידי טיילה לאורך גבה עד חור פי הטבעת.. חשתי את חרמנותה עולה עומדת לפני פיצוץ.. סימנתי לה להגיע קרוב לרגליי התיבה מלאת הצעצועים הציצה מתחת לספה המשחק החל ותשומת ליבי הופנתה למרקע.. היא החלה להתנועע בחוסר עניין .. שלפתי את התיבה והוראתי לה לשעשע את עצמה.. היא החלה להיאנח ואני הבטתי עליה עינייה מזוגגות מהנאה רגע לפני השיא.. לא לגמור לחשתי בפקודה.. היא הביטה בי בתחינה .. ואני הסתטי מבט ממנה.. פרסומות הכריז המרקע .. עלי על השולחן אמרתי.. והיא עלתה בצייטנות.. פסקי את עצמך פקדתי .. והיא פיסקה ליטפה את עצמה.. מבט לעבר חבריי .. והפקודה הגיעה .. הם התרוממו בליטות המכנסיים קיפצו החוצה . ומילאו באחת את כל חוריה עד תום .. היא התמוגגה ואני הבטתי בהנאה בהנאתה .. עיניה התחננו בבקשת גמירה והפקודה לא אחרה להגיע עכשיו כלבה שלי עכשיו!! צרחות תשוקותיה מילאו את חלל הבית .. היא גנחה והתפוצצה באפיסת כוחות.. זחלי לאמבט פקדתי ללא רחמנות .. בשאריות כוחותיה היא זחלה.. נכנסה לאמבט וכולנו אחריה .. פתחתי את ברז המים ו 4 זוגות ידיים רחצו את גופה .. נגעו ופלשו לנבכיי נשמתה .. היא גנחה בשנית להט אחז בה .. ושוב העיניים המתחננות לפקודה .. אבל הפעם בוששה להגיע .. מביט בה מתענגת עד הקצה גבול היכולת .. פיה מלא בכלי זינו הגדול של אחד מחבריי אחר בין שדיה המלאים שלישי בתוך הכוס המופלא ורבעי בחור ישבנה ואז ממש שבריר שניה לפני הסוף היא הגיעה הפקודה וכולם כאחד התפוצצו בתוכה ועליה .. ואני אני רק מביט באישה האהובה שלי מגיעה לשיאי השיאים..
ומחבק אותה אליי ולוחש לה אושה הגיע זמן להתעורר: )
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י