אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

צד לי את מה שאת הכי רוצה להסתיר...

משקיע בו את המינימום הנדרש כדי להפיק את המקסימום המספק.חולצת המזל Kamiza Negra
לפני 6 שנים. 15 בספטמבר 2017 בשעה 12:12

כן ניסיתי על עצמי כמו תמיד לפני שאני מנסה על הנשלטת מנסה על עצמי.. אז ככה מדובר בצייד נמלה שתיים שלוש לא יותי מידי כי צריך להשגיח על הזונות הן מהירות. אגב מדבר על הזן השחורות גדולות.

לקשור את הנשלטת הייטב על מיטה 

לקשור את העניים שלא תראה ואז לשחרר עליה את הנמלה.. ולתת לה לעשות את העבודה.. האמינו לי זה חדש זה ההליכה שלה מוזרה וכן כל נשיכה זה לא כואב הסטריה אבל זה מבהיל כאשר אין לה מושג מה הולך עליה.. הקטע הטוב להוסיף משחק עם נוצא מהצד האחר ואז בכלל המשחק מטריף..חשוב בתחילה לנשות על איזור קליל שלא תהיה רגישות.

בהצלחה... 

D-HUNTER - היי לא ביקשתי חתונה או לחיות איתה סשן קצר..🤠
לפני 6 שנים
subtrickit​(נשלטת) - חחחחח נמלים ובערך כל אישה....
בהצלחה לך עם לא למות דקה אחרי :)
לפני 6 שנים
D-HUNTER - הייי לכן היא קשורה הייטב, ואני חושב שזה דיי ברור שאני כל העת משגיח ושומר ששום דבר רע לא יקרה. עם הסדיזם ישנה גם אחריות ודאגה שלמה לזו ששוכבת תחתי..
לפני 6 שנים
subtrickit​(נשלטת) - התכוונת שאתה משגיח ושומר שלעצמך לא יקרה שומדבר רע;) היא תשרוד את הסשן, אתה.... אני לא כל כך בטוחה חחח
לפני 6 שנים
D-HUNTER - מממם הרשי לחייך. את שוכחת שאת קשורה ולא עם חוט תפירה. אז תצעקי מעט תנסי לבעוט ולהשתחרר אבל היי באתי מוכן זה לא יהיה לך פשוט..אבל יותר חשוב שאת אים אראה שאת לא מסוגלת להתמודד אז כלום לא יקרה . התקשורת ותשומת הלב זה הכי חשוב
לפני 6 שנים
subtrickit​(נשלטת) - הרשה לי יקירי לחייך ולומר, כל קשירה מותרת בסופו של דבר ואז... כפי שאמרו אימותינו המרוקאיות...ואה ואה ... :)
לפני 6 שנים
D-HUNTER - נאא לא בורח לאף מקום. לא באמת מפחד מכמה נסיונות של הנשלטת ללמד אותי לא להתעלל בה.. ואם אראה שהיא מגזימה תמיד אפשר שוב לקשור ולתת לך להרגע עם עצמך.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י