אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקשקושים של יהלום

לפני 16 שנים. 26 ביוני 2008 בשעה 11:10

ביום שני בערב גברתי ויערה46 הגיעו למפגש חברתי אצל אחותי
בסוף הערב חזרתי איתם לביתם שהגענו לביתה של גברתי.
היא התנהגה אלי נורא בקשיחות זה כבר כמה ימים שגברתי כועסת על התנהגותי. עוד לפני שהגעתי אליה ידעתי שצפוי לי עונש, ואני לא אצליח להתחמק מזה. חששתי מתגובתה וסידרת החינוך עם יערה הסתיימה. חזרתי לגברתי לגמר סידרת החינוך .התגעגעתי לגברתי שלי ושמחתי אבל גם חששתי כי צפוי לי עונש ולא פרס בקיצור הגענו לביתה של גברתי מהרגע שנכנסתי אמרה לי בקשיחות ברגע שנכנסת לבית את בסשן לכי מהר להכין לי וליערה קפה ואת יכולה להכין גם לך הגשתי להם את הקפה וגברתי זירזה אותי עם התה שלי ושלחה אותי להתפשט נשארתי עם חזיה ותחתון וחזרתי נבוכה וחוששת, גברתי אמרה לי לרדת על ארבע ולמרגלות רגליה נורא שמחתי להיות למרגלות רגליה של גברתי התגעגעתי אבל הפעם גברתי כעסה עלי אז גם חששתי , ואז נתנה לי פקודה לשכב על הבטן בזמן שהיא על הספה והניחה את רגליה על גבי הרמתי את ראשי וגברתי לקחה מקל דק והצליפה על ישבני ואמרה לי לא להרים את הראש. ואז משכה אותי אליה התיישבתי על ברכתי וסטרה לי בפני סידרה של סטירות אחד אחרי השניה כול פעם בלחי אחרת וחקרה אותי על התנהגותי ואמרה לי כמה היא כועסת על התנהגותי ושוב סטרה לי ספגתי את הסטירות והתעצבתי וחששתי שאכזבתי .
ושוב אמרה לי לשכב על הבטן והניחה את רגליה על גבי ושמה ומתחת לראשי נעליים לא ממש הרגשתי נוח לשים את ראשי על הנעליים והרמתי את הראש
גברתי הצליפה על ישבני פעם במקל דק כזה ופעם בשוט ואז שוב משכה אותי, אליה נעמדתי על ברכי בין רגליה לקחה קליפסים חזקים שמה על פיטמותי ההרגשה הפעם היית שונה חזקה יותר . הקליפסים ננעלו על הפיטמה שלי כמו נשיכה כואבת בהתחלה התלהבתי התמכרתי לכאב פעם ראשונה הרגשתי את מלוא העוצמה של כאב על פיטמותי ולא התלוננתי .
ואז שוב הורידה אותי לשכב על הבטן ושוב הרמתי את הראש גברתי אמרה לי לקום על ארבע וללכת לפינה ושם שמה לי קערה עם מים ואמרה לי לשתות את הכול נורא התביישתי והייתי מושפלת לא רציתי ואז נתנה לי גברתי מכה ותקעה לי את הפנים בקערה בכוח ואמרה לי לשתות התנגדתי וגברתי הצליפה בי ותקעה לי שוב את הפנים בקערה. אמרה לי לסיים לשתות את המים מהקערה ולהגיד לה. בלעתי את הגאווה שעוד נשארה לי ורציתי לרצות אותה התחלתי לשתות מהקערה ז"א ללקק את המים ,כאשר סיימתי גברתי קראה לי לחזור אליה על ארבע ושלחה אותי לחדרה להביא קרם ולעשות לה מסג' בזמן שאני עושה לגברתי מסג' התחלתי להרגיש כאבים בפיטמותי מהקליפסים שמחוברים אליהם נסיתי להתנתק מהכאב עבר הרבה זמן שעה שהייתי איתם והתרכזתי במסג' לגברתי ואז יערה הלכה ונשארתי עם גברתי והמשכתי לעשות לה מסג' ברגליים ובידיים וניסיתי יותר ויותר להתנתק מהכאב הגיע כבר הלילה וכבר לא יכולתי לסבול את הכאב .בקשתי מגברתי להוריד אותם גברתי בהתחלה התעלמה ונשארתי איתם ניסיתי להתעלם מהכאב ואז התחננתי מגברתי להוריד אותם וגברתי שאלה אותי מאחד עד עשר כמה כואב לי אמרתי 10 וגברתי הורידה לי אותם ואוחח כמה כאב לי שהוציאה אותם עד שעבר הכאב והמשכתי לעשות מסג' לגברתי.
עד שלבסוף שלחה אותי לישון
ובזה נגמר הסשן הראשון
על הסשן השני אספר לכם בהמשך היום השני של גמר סידרת החינוך בפראק ליד הים


הדרקון​(מתחלף) - פתק קטן:
הייתי פה.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י