צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקשקושים של יהלום

לפני 16 שנים. 18 בספטמבר 2008 בשעה 19:07

צפיתי בהתרגשות לשרת את גברתי .להיכנע לה ,לשרת אותה ,לזחול לרגליה ,
לדעת שהיד המצליפה גם היד שמלטפת אהבתי אליה שמתעצמת מיום ליום
להרגיש אותה לקבל את מרותה עלי .
שהגעתי במוצאי שבת התרגשתי, כמו תמיד קיבלה את פני בחום, ישבנו קצת דיברנו
ואז שלחה אותי לחדר להתפשט ולחכות לה על ארבע .התפשטתי במהירות וחיכיתי על ארבע מרוגשת כולי גברתי נכנסה לחדר שמה לי כיסוי עיניים והצליפה בי עם הקיין וגערה בי עם כול הצלפה על התנהגותי במשך כול השבוע ואז לקחה נרות ושפכה עלי שעווה כול פעם זזתי קצת הרגשתי עקצוצים שורפים קצת אבל במידה שאפשר לסבול.

ואז גברתי אמרה לי לעמוד והתחילה לניילן אותי שסיימה זרקה אותי על המיטה והצליפה בי שוב
אחרי כמה הצלפות הכניסה קרח לתוך הניילון.הרגשתי קור והתחלתי להתפתל ואז השאירה אותי לבד בחדר. אחרי מספר דקות התחלתי להרגיש חסרת מנוחה והתחלתי לקטר ושוב הכניסה לי קרח ושוב התפתלתי גברתי גערה בי ואמרה לי לא לזוז והשאירה אותי שוב לבד. ניסיתי לא לזוז אבל היה קר ניסיתי להזיז את הקרח לצד אחר של הניילון שיהיה לי פחות קר גברתי הפתיעה אותי גערה בי וגהרה מעלי והצליפה בי ושוב השאירה אותי גברתי לבד, הפעם ניסיתי לא לזוז. ואז חזרה גברתי והורידה מעלי את הניילון הרגשתי קור וגברתי עטפה אותי בשמיכה עד שגופי התחמם קצת ואז הורידה אותי שוב על ארבע. ואמרה לי לבוא אחריה העמידה אותי ליד הקיר וקשרה אותי ואני כרגיל התחלתי לדבר לקטר ,גברתי לא התייחסה לתלונותיי הרבות המשיכה בשלה ואז שמה לי מצבטים .
אוחחח ישר התחרמנתי לכאב המענג והמוכר צמאה לעוד ואז גברתי לקחה אטבים והצמידה לי עוד לחזה ושמה לי עוד שתיים למטה בין רגלי כאב לי בין הרגליים אני רגישה שם למטה התחלתי להתלונן שכואב לי ניסיתי להתפתל ולהוריד אותה בין רגלי אבל גברתי הצליפה בי השאירה אותי כמה דקות איתם ואז לא יכולתי עוד וגברתי שאלה אותי כמה כואב לי מאחד עד עשר אמרתי עשר. וגברתי הורידה לי את האטבים בין הרגליים והתחילה להצליף בי ואז השאירה אותי קשורה. ניסיתי להשתחרר וגברתי תפסה אותי והצליפה בי וקשרה אותי שוב חזק יותר והשאירה אותי כך והתחלתי להתלונן שכואב לי היד גברתי לא התייחסה לתלונותיי .
ומשכה לי את המצבטים בחזה הרגשתי כאב , הצליפה בי בחזה הרגשתי כאב חד בחזה ואז הצליפה בין רגלי שם אני רגישה ניסיתי לסגור את רגלי ,וגברתי גערה בי ואמרה לפסק את רגלי בלי לזוז ושוב הצליפה בין רגלי הרגשתי כאב בלתי נסבל ואז גברתי הורידה מעלי את האטבים בחזה ואת המצבטים הרגשתי כאב בחזה והשאירה אותי קשורה. אחרי כמה דקות התחלתי שוב לקטר, גברתי שפכה עלי מים הייתי המומה ניסיתי לשבת בשקט וגברתי באה לשחרר אותי מהקשירה והורידה אותי על ארבע לרגליה
נגעה לי בחזה משכה אותו אני נמתחתי למעלה מרוגשת התחלתי להתחרמן נגעה לי באיבר מין, ואני התרגשתי והורדתי את ידיה מעלי הייתי נבוכה . קבלתי הצלפה על זה ואמרה לי לא להוריד לה את היד. ואז שוב נגעה לי למטה בין רגלי ואני התחרמנתי והיית מגורה ואז אמרה לי לאונן בזמן שהיא צובטת את פיטמותי ומושכת אותם הייתי מגורה ומרוגשת ונורא רטובה ואז גברתי התיישבה על הספה ומשכה אותי אחריה משכה לי פיטמותי והתחילה למצוץ לי את החזה ולנשוך את פיטמותי ואז הכניסה לי לפה את החזה שלה ואמרה לי למצוץ לה את החזה הייתי נבוכה ומרוגשת התחלתי למצוץ לה את החזה הייתי חרמנית נורא רציתי לרצות את גברתי ואז שמה לי את החזה השני בפה והתחלתי לקק את הפיטמות . הייתי נבוכה ומרוגשת ,גברתי הייתה מרוגשת שמעתי את אנחותיה והייתי מרוצה מעצמי היה נעים לי להרגיש אותה. ואז גברתי אמרה לי לאונן וגמרתי מהר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י