שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

You'd kill yourself for recognition

אני יותר מראויה, אני איכותית, דאמיט.
לפני 16 שנים. 18 בינואר 2008 בשעה 19:30

פשוט, תבינו, אני לא זוכרת שום דבר שהיה אחרי ששיחררו אותי מהסלינג, ממנו נצרבה לי בבשר הצלפה חדה ומדויקת, אחת יותר מידי, שממש כאבה לי. אם זה ממשממשממש מביך, אל תספרו לי, עשו טובה. זו תחושה מפחידה לא לזכור.

התעוררתי מסריחה בבגדיי מאמש, בתוך סדין חימום שדלק על מקסימום כל הלילה, חולה, רועדת, עם בחילה וכאב ראש של החיים. לא היה לי מושג איך הגעתי הביתה, הבנתי שכנראה הרכש החדש אסף אותי.
שלחתי את הסאב היפה שלי לקנות לי אדוילים דחוף, מה שסייע לפקוח את העיניים. אילצתי את עצמי לשתות קפה ולאכול איזה צנים כשאני מייחלת עמוקות למותי. ההתחזקות הייתה איטית, איטית מידי לכל הדעות והמכאובים, דמיט.

יצאתי מהמיטה רק בשש וחצי.

אבל בין לבין, היה סקסי מאוד. כיוון שלא הייתי במצב תזוזה (וכשבאמצע נרדמים לסירוגין, וממשיכים), עשינו סשן של כמה שעות ארוכות כשאני פוקדת על היפה בלי לזוז הרבה, ולאט לאט התחלתי לנוע גמני (החרמנות סייעה להחלמה, אין ספק). הוא קיבל אתמול מתנה תחתוני לטקס עם מקום מיוחד לזין, מה שמאפשר לבוןבון המושלם לעמוד בתוך החדק הזה לגמרי. הזוי, מכוער אבל חירמן את שנינו בטירוף, זה ועוד כמה "מגווני סשנים" חדשים שרכשנו השבוע. התחושה שאנחנו סוטים בטירוף ממיסה את שנינו עד ליסוד. אין חוקים או כללים, אין בושה. אנחנו כפופים לקפריזות בלבד. למרות שהגוף הרגיש נחות הנשמה ריחפה לה ולקחה כל מה שרצתה. לא יכולתי להפסיק להתפעם מכמה שהוא יפה בעיניי, מכמה שהאמת שלו מטלטלת את הוויתי. אני יודעת שאני נודניקית ולא מפסיקה להגיד את זה, אבל אני פשוט לא יכולה להפסיק להגיד תודה על הנס הזה שקרה לי. והזמן רק משבח ומשבח את המתנה הגדולה הזו.

*בקיצור* בסשן האחרון, הייתי חייבת שהוא ישתין בתוך התחתונים האלה כשהוא פקוק ומושפל. זה הסתבר כמגניב במיוחד כי כל השתן נאגר בפנים, המקום של הזין והביצים מתנפח וכל המאחורה. זה ממש סוג של חיתול, מסתבר, לתינוק הכי אהוב ביקום 😄

~*~*~*~*~*~*~*
אנשים, תודה בבקשה וסליחה, מי שזה מופנה אליו, יודע. אה, וביי, כי בטח לא אמרתי לאף אחד.

שבת שלום, אני הולכת לקבל אשתחיל וקידוש,
עע

amy​(נשלטת){מבטלעיניים} - מקסימה שלי, את בסדר גמור, את:)

}}}}{{{{{
לפני 16 שנים
kael - חמודיזה היית מדהימה :)

}}}}}}}}}{{{{{{{{{[
לפני 16 שנים
שלגי - את מותק את.
מקווה בפעם הבאה לראות אותך ליותר משניה וחצי.
לפני 16 שנים
DragonCub - נודניקית
P:
לפני 16 שנים
Dominiqua Shiraz - ענק!!
הקראתי לכלבלב את ה'בקיצור', שילמד.
אהבה שלי את!
לפני 16 שנים
vini​(אחרת) - קסם אמיתי.

לפני 16 שנים
Nutella la - כשאנשים מתנצלים על כמה טוב להם ועל כמה האהבה שלהם טובה להם (ויש כ"כ מעט אהבות טובות, דאם) אז בא לי להושיב אותם עם דף ועט ולכתוב 100 פעמים:
"אני אוהבת את לאסי ההורס".

שבת שלום אחותי היפה }{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י