ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 17 שנים. יום שבת, 12 בספטמבר 2009 בשעה 9:09

כרגיל, אני נופלת בקטנות.

נותנת אמון במי שלא ראויים לו.

ואמון אצלי בא עם מרחב שלם של הטבות.

שוב ושוב, אני בודקת עם עצמי. מה לא תקין בדרך המחשבה שלי.

למה דווקא אני, שממש לא ידידותית לסביבה, מתחברת בקושי,

מתחברת רק לאנשים שמזיקים.

לא ממש ברור.

אולי לקראת השנההחדשה, כדאי לעשות רוויזיה. או לפחות לנסות.

בשביל עצמי.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י