ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פוסעת בעקבות האהבה

לפני 17 שנים. 28 בדצמבר 2006 בשעה 6:39

החוקי שלי טוען שאני מכורה. לכלוב. שכמו כל מכור מצוי, אני עושה כל מה שאני יכולה כדי למתוח את הגבולות ולהכניס חתיכה נוספת של כלוב, של בדס"מ לחיים שלי, שלנו. ושזה לא חיובי.

עד לפני יומיים, יכולתי בדיעה צלולה, בלי שום סייג, לומר לו שהוא לא צודק. אמת, זה אתר סקס. אמת, ההעדפות של חברי האתר חריגות ולאו דווקא מקובלות. אבל אני כאן, כי השכנים נאים בעיני. כי כמות החברים שהרווחתי כאן, גדולה יותר מכמות החברים שעשיתי בכל חיי, טרום כלוב. שהאנשים כאן, אלה שמגיעים לסף דלתי הווירטואלית, הם נעימים, נחמדים, אנשי מעשה ושיחה. שאני יכולה להוציא כאן, למרות שכבר לא ממש אנונימית דברים שמעולם לא הוצאתי...דברים שהדחקתי בתוכי עשרות שנים. וכאן, מכל המקומות בעולם, כאן הרגשתי נוח לחשוף אותם מתוך הבנה אינסטנקטיבית שכאן, יהייו מי שיכילו את הסערה, את הכאב, את האימה.

ואז, לפני יומיים, הגיעה השיחה עם הטרול הקטן והטיפש. זה מהפוסט הקודם. ומשום מה, דווקא הוא, האדם חסר חשיבות לחלוטין. אדם ששלשום היתה הפעם הראשונה והאחרונה שהיתה ביינינו אינטרקציה כלשהי, יצר את קו השבר. בעצם, לא הוא. דמותו. הוא כרעיון. פתאום הבנתי את החשש של החוקי מחשיפה. לא...הוא לא באמת חושש מהאנשים שנפגשנו איתם. מניחה שהוא הבין שהם אנשים חיוביים. הבנתי. הוא חושש מטרולים כגון הטרול ההוא. אחד כזה, מספיק. כמות הרעל ששפך הטרול. כמות הקללות והזוהמה והרפש שנשפכו מפיו....אם אאסוף את כל הקללות ששמעתי בימי חיי, לא אגיע לכמות ששמעתי שלשום. ברבע שעה בכללי בצ'אט. והקלולת, הן לא המחלה, הן הסמפטום.
המחלה, כנראה, הרבה יותר קשה ומסוכנת.
ואז כדי לאשר את התחושות הרעות, קראתי מס' בלוגים של חברי הכלוב, שמתייחסים ל"חברות" בכלוב....

אז מלפני יומיים, בניגוד לעקרונותי, המכתיבים שאני תמיד צודקת, אני מהרהרת בתחושות החוקי (שמאד כועס עלי, כי הוא לא מקבל מספיק תשומת לב עקב הדכדוך...) ובסיכוי, הבלתי מתקבל על הדעת, לשיטתי, שיש אמת כלשהי בדבריו. ושלא יובן לרגע, שאני מערערת על האמת והחברות של החברים שלי כאן. ו...כן, אני יודעת בדיוק מיהם. אבל עניין החשיפה...הרוע.

נכנסת למיטה. פוך וכרית על הראש. אולי זה רק מזג האויר שמדכדך אותי. אולי צריך לקחת תערובת כדורים כחולים וירוקים וכתומים, לשטוף אותם בכוס מקפצת של דיאט קולה ולתת להם לשפר את מצב הרוח. או סתם לחכות לחמסין. אבל אולי...רק אולי...יש משהו בדברי החוקי. החשש הזה, ימשיך כנראה לקנן בי.

תם עידן התמימות.

פעם פרח​(נשלטת) - תמיד מגיע הרגע הזה
שבו אנחנו מבינים שבכל מקום, גם פה, יש אנשים רעים
אנשים שכל כך כואב להם, שהם מפיצים רוע

כנראה שהייתה לך הרגשה שיש פה קהילה חמה ומחבקת
מצאת חברים, הרשית לעצמך להשתחרר

ואת יודעת מה ?
החברים שלך עדיין חברים שלך
ואת עדיין יכולה להשתחרר

הטרול משנה רק אם את נותנת לרוע שלו להשפיע עלייך לאורך זמן

ולגבי דברי החוקי - יש משהו בדבריו
זה לא אומר שהוא לגמרי צודק

מילת המפתח היא איזונים
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - "ג'ולילה מתוקה" אמרה פוקה וצבטה את לחייה של זו "אכן, יש משהו בדברי החוקי. משהו בכלל ומשהו ממש לגמרי בפרט...
התמכרות היא לא דבר כל כך טוב כמו שאת יודעת, לא כל שכן לוירטואליה שמעוותת את המציאות, לוקחת אותך לעולם אחר, עולם שבו כולם נחמדים וחברים ומבינים, עולם שתמיד בכל רגע יש מישהו מנצנץ באדום שאפשר לדבר איתו. עולם הפנטזיה...הרי את עצמך אמרת שבכל חייך לא רכשת כל כך הרבה חברים כמו כאן.....ואז כן...החוקי נזנח לאנחות...ואיתו עוד כמה דברים מהעולם החיצוני....חשובים לא פחות ממנו...
אז את נושא ההתמכרות מיצינו. מה עוד נשאר לנו? הכלוב..
אה...אז כן......יש כאן הרבה מאוד נשמות לא ממש טובות...לא ממש חיוביות....שכשנתקלים בהן הן עושות
איחסה בנשמה...
איחסה ממש...
מסקנה- חוקי לפעמים צודק...
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - הכלוב הוא מיקרוקוסמוס ויש בו הכל מהכי טוב, מפרגן וחברי ועד הכי רע, נקמני וחולני. וכן, את מכורה, כולנו מכורים.
אני זוכרת את ההתפכחות הלא נעימה הזאת מעצמי, את האכזבה על גבול ההלם המוחלט מכמה רוע יכול להיות קיים במקום שנועד לעשות כיף לכולנו.
הפתרון הוא להכניס את זה לפרופורציה ולדעת שכן, יש גם ממה להזהר ורצוי לא לחשוף הכל, עד שאת לא מכירה באמת. מצד שני, אין שום סיבה להפסיד חברים ותיקים וחדשים בגלל כמה אנשים חולניים במיוחד. הם בהחלט לא הרב.
לפני 17 שנים
kamor​(נשלט) -
יש מחיר לחשיפה.
תמיד קיימת האפשרות שמישהו ינצל אותה לרעה.
וזה משהו שצריך לקחת בחשבון.

ותקדישי יותר זמן לחוקי.
:))



לפני 17 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - בזמן כזה אין טוב מלחזור למקורות.
'רימון מצא, תוכו אכל, קליפתו זרק'.
קחי לך את הטוב
ובמידת האפשר זרקי מעלייך את הרע.
אוהבת מאד מאד
R
לפני 17 שנים
bg2005 - ג' .... אני נזכר מן הסתם בשיחתנו המשולשת כשישבנו בארקפה ודיברנו בדיוק על אותו נושא וסיפרתי לך מנסיוני ....עזבי ...רק זכרי - "מה שלא הורג אותי מחשל אותי !" ........
לפני 17 שנים
-אש- - "אין לפרסם בבלוג פרטים אישיים לרבות כינוי של אדם אחר ללא הסכמה מפורשת של אותו אדם לפרסום הפרטים.
ניתן לפרסם דברים הנוגעים באדם אחר אם יש לכם יסוד סביר להניח שאותו אדם יסכים לפרסום.
אם נכתב על אדם והוא לא מסכים לפרסום הדברים יש למחקם מיד עם פנייתו אליכם להסרת הפרסום. "

לא מכירה אותך כלל וכלל- אך מכירה היטב את האדם שהחלטת לפתוח במלחמה כנגד. אני לא הולכת לסנגר עליו- מאחר והוא אדם שיכול לעשות זאת לבדו ומצויין.
רק אציין- כאשר את מתנהגת במרמה- ובזדון. אל תצפי ליחס שונה
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י