לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פוסעת בעקבות האהבה

לפני 16 שנים. 13 ביולי 2007 בשעה 1:39

לאחרונה, נידונו בחדרים מפוקפקים בצ'אט, נושאים הקשורים לכישוריהם הפיסיים של גברים , לתפקידי עינוג. המילה "מסוקס", עלתה מס' פעמים והעלתה בזכרוני, המותש, את גיבור נעורי, אהובי הניצחי (לפני שהוחלף על ידי ברוס ויליס, שיפול עלי, אמן ואמן...), פטריק קים. בני התישחורת בצ'אט, שלא היו מודעים לגדולתו, בקשו תקציר... אז הרי לכם, בני נוער, הקוראת ש. הקורא ה. וכל השאר, מעט השכלה על המסוקס הראשון בתבל. פטריק קים.

פאטריק קים היה גיבור סדרת ספרונים (מעל 300), סוכן ריגול אמריקני ממוצא קוריאני בגובה שני מטר בעל כוח פיזי אדיר וכושר מיני עצום, יכולות אינסופיות באמנות הלחימה כקראטה שאותה למד מהפרופסור היפני הזקן טאנימוטו. אצבעותיו של פטריק, שהפכו מסוקסות (עור מסוקס הינו עור שהתקשה והתחרץ (מלשון חריץ) ונעשה גס כתוצאה משימוש אגרסיבי מתמיד ומחבטות חזקות שכפות הידיים או הרגליים סופגות, אצל פטריק קים זה בגלל הקרטה, אין לזה קשר לסקס .)
הפכו למפורסמות .

למעשה, רוב תאורי הקרבות, וניצחונותיו של הענק המסוקס, היו פרי דמיונם הקודח של הכותבים (עד היום לא ממש ברור מי הם היו. השמועות מדברות על אייל מגד ועלי מוהר). בקוריאה, כמעט ולא עוסקים בקראטה, שהיא אומנות לחימה יפאנית. את האותנטיות של תאורי הסקס, של פטריק, שהיה מכונת מין, לא פחות ממכונת מלחמה, יש לבדוק, כדי לאשרר.


"...ללא האקדח כשימינו לפותה ברצועת העור האכזרית ,לא נותר לפטריק קים אלא להגיב בדרך המהירה והיעילה על מנת לחסל את הגיבן ואת הכושי בטרם יתגברו עליו . "סימאז'" היה שמה של סידרת תרגילי הקאראטה שאילפו את הסאמוראים בשליטה מדעית בשרירי הרגלים. רגלו של קים נשלחה כברק וריסקה כליל את מפשעתו של הכושי ..הענק הכושי פתח בצריחה שנקטעה מחריפות הכאב באשכיו ,צנח הצדה על ברכיו והקיא . הגיבן אסף אליו את רצועת המגלב הארוכה אבל קים נאלץ להתעלם ממנו ,כל תודעתו התרכזה עכשיו בתורת הסאמוראי שלמד במשך שנים ארוכות במיכללה של פרופסור טאנימוטו המנוח . "מאיי גארי " –זינוק הישיבה ! בקריאת "קיאייי !!" גרונית ,כמו המריא הקוריאני בחלל ,אסף את רגליו וביצע תפנית סחרור תוך כדי בעיטת צד אדירה .רגלו הימנית נתקשחה כמודע לקראת הפגיעה ונחבטה כמו פטיש פלדה בפרצופו של אחד הכושים ... "
( "מתוך "השטן האדום " ספר בסדרת פטריק' קים "בתרגומו " של אליעזר כרמי )



"...הלו פאט," אמר הקולונל הארדי, מפקד המחלקה המיוחדת של הסי.אי.אי בחיוך. "האם אתה זוכר עדיין את סיאול? את קוריאה?"
פטריק קים, הענק הקוריאני מסוקס האצבעות ובכיר סוכני הסי.אי.אי סינן משפט לא ברור בקוריאנית.
"והכוונה?" שאל הארדי.
"זהו פתגם קוריאני עתיק," הסביר קים "שמשמעותו היא שאי אפשר לשכוח את קוריאה, כל מי שחי אי פעם בקוריאה ואפילו ביקר בה רק לזמן קצר, יזכור אותה לנצח נצחים". (מתוך "קוריאה לנצח", ספר בסדרת "פטריק קים איש הקראטה", מאת "ברט ויטפורד"(אשר דורי))



"...היא הדליקה אור ופאט, שנשען על דלת החדר, ראה אותה ניגשת לשולחן המשקאות ומוזגת שתי כוסות. הוא פנה לאחור וסקר את חדר המיטות. המיטה הרחבה היתה מכוסה בפרווה יקרה של חתולי בר, בצידי החדר היו איצטבאות עמוסות ספרים ברוסית וראי גדול היה על אחד הקירות.
"קח פאט", שמע קול מלטף מאחוריו. הוא לקח את הכוס לידו. אירנה ניגשה למיטה והניחה את כוסה על המדף לידה, הסתכלה על פאט בחיוך ואחר הושיטה את ידיה אל גבה. פאט ראה את שמלתה הירוקה נושרת ךארץ ומתחתיה היתה לבושה בלבנים שקופים.
שני השדיים הזקורים כמעט ולא נזקקו לחזיה השקופה. פאט בחן בעין מקצועית את הפיטמות הכהות, הזקורות. בטנה היתה שטחה ולבנה, ומשולש השיער בתחתית בטנה לא הוסתר על ידיי הבד הקל של לבניה.
פאט התקרב לאיטו. הוא הניח את כוסו ליד כוסה והחל להסיר את בגדיו בתנועות מהירות כשדמו לוהט בעורקיו. היא עדיין חיכתה לו. בתנועה מהירה קרע פאט את החזיה מעל שדיה, הרימה במתניה והשכיבה על עור החתול הרך. פיו מצץ את פיטמותיה הזקורות, והוא חש את ידיה על ערפו השרירי.
הנערה הרימה את מתניה כלפי מעלה ופאט שלח את ידו והסיר את תחתוניה. הוא נישקה בתאוותנות כשידו האחת מועכת את שדה המוצק והשניה מקרבת את עכוזה העגול אל גופו הגברי, והוא חש את רגליה הארוכות נפשקות מתחתיו.
בתנועה חזקה פרץ לתוכה, בהרגישו את רגליה מתהדקות סביב גופו, ותנועותיו הקצובות סחפו אותה להתפרצות פתאומית של צעקות קטועות.
"או, פאט, או..."
ההתפוצצות הגופנית לא הפסיקה את משחק האהבה ולאחר שהגיעו שניהם לשיאם המשיך פאט ולנשק את הגוף הנשי. הוא העביר את פיו על פני הבטן השטוחה וירד כלפי מטה, רגליה מתהדקות סביבו והוא הרגיש כי גופו נמתח לקראת התפרצות נוספת...."











שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - מיטה מכוסה בפרווה יקרה של חתולי בר? מדמיינת את הריח אחרי סקס לוהט ונוזלי D-:
הספרים האלה (טוב, ספרונים) נכתבו בתקופה דלת בידור אלקטרוני ועמוסים בתיאורים שמציתים את הדמיון ליצור סרט משל עצמו, כתחליף.
מעולה לשומרי מסורת לשימוש בשבתות וחגים!

יום טוב ושבת שלום לך
}{
לפני 16 שנים
Ygramul - הוא צודק לגבי קוריאה... באמת לא ניתן לשכוח אותה אם ביקרת בה... בעיקר את ריח הקימצ'י הרקוב השולט ברחובות.
בעעע.
לפני 16 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - את גנובה.........
כבר אמרתי?...
לפני 16 שנים
להבה חשופה - גג'ולי :-)

פטריק קים וידיו המסוקסות . כמה פינטזתי עליו בנעוריי ..

היו זמנים... חוברות הפטריק קים שהוסתרו בתוך ארגז המצעים ....LOL



לפני 16 שנים
Hell Fire​(מתחלף){שיר כאב} - היי ג'מי
לפני הסרטים סוג ז היו ספרים סוג ז והרבה ז :))))
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - וואי! מאיפה הבאת אותו? מהבויידם? P-:

ואני כותבת על בבאי...

ותהני באילת!
לא לשכוח למרוח על החוקי טונה קרם הגנה שלא ישרף לך
}{
לפני 16 שנים
segilan - האם יש למישהו ספרי פטריק קים למכירה?
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י