בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות

משהו להזכר בו...
לפני 15 שנים. 22 בנובמבר 2008 בשעה 17:31

וואו, איזה לילה זה היה.
כבר בתחילת השבוע החלטתי שבשישי בערב אפקוד את הלימיט, הייתי שם בסך הכל פעמיים בעבר, אבל החלטתי שאני חייבת להתאוורר לשם שינוי, ולהתערבב קצת עם אנשים, מכיוון שפספסתי את הספייס בחמישי, הלימיט היה האופציה השניה.
בסביבות השעה 12 ,לאחר שעליתי על ויניל שחור ועקבים, אספתי את גיאורגיו בביצ'מוביל,בדרך דיברנו המון שטויות כרגיל והגענו למועדון יחסית מהר.
הערב התחיל יבש למדי,נישקנו לשלום את הינשופה בכניסה,שנראתה יפה מאוד, נכנסנו,המקום עוד היה ריק יחסית, תפסנו מקום ליד הבאר, ראיתי כמה בודדים שמכירה- אמרתי להם שלום, את הרוב לא הכרתי,מה שכן, אפשר להגיד שהמקום היה מלא באנשים יפים.
ישבנו שתינו דיברנו קצת, התחלתי לשקול ללכת הביתה, גיאורגיו הקים אותי לרקוד קצת, אך בשלב הזה מצב הרוח עדיין לא הרקיע שחקים, האף נזל, העיניים שרפו, היה איזה הזוי אחד עם 3 זוגות חוטיני עליו- ותו לא,הוא כל הזמן משך את אחד הזוגות כלפי מעלה והסתובב בין כולם עם הבעות פנים מוגזמות ומעצבנות,לא הצלחתי להבין אם הוא עולה לי על העצבים או מצחיק.

הכריזו על תחרות ספנקים ואני וגיאורגיו התקרבנו לבמה לצפות, עלו מספר גברים אשר הוספנקו והוצלפו, השולטת היפיפיה שביגוס הכיר לי בעבר בספייס, לקחה את ידי ומשכה אותי לכיוון הבמה, היא הושיטה לי את השוט, ואני צעקתי לה באוזן ( המוזיקה הייתה מאוד רועשת) שאני לא מצליפה בשום אופן,אני סאבית, היא בתגובה אמרה "אין בעיה אז אני אעשה", והעלתה אותי לבמה.
היא התחילה להצליף בי,כשאני שעונה עם הידיים על הקיר, היא הפסיקה והמשיך גיאורגיו, או שלא, לא יודעת, הייתי עסוקה בהצלפות לא ראיתי מי מאחורי, אחרי שהם הפסיקו תפסה פיקוד הברבורה הבלונדינית האצילה היפיפייה, אני זוכרת שראיתי אותה בפייסבוק לפני מספר ימים וחשבתי לעצמי כמה שהיא יפה, ובמציאות יפה אף יותר.
היא הצליפה בי, הספינקה, ליטפה, צבטה, סובבה אותי עם הפנים לקהל,שמה את היד שלה להגן לי על הפנים, סימנה לי את החזה, עם הספנקר, הסרגל, השוט, היא הייתה כל כך מדהימה.
בסופו של דבר, נישקה אותי, ואני הרגשתי מאוד מרוצה מעצמי.
אה וזכיתי בשוט, איי אם דה ספאנקינג קווין 😄

מצב רוחי השתפר פלאים, לא יכלתי להפסיק לחייך, וואלה, הרגיש לי טוב סוף סוף.
עשינו סיבוב במקום, אני וגיאורגיו, וראיתי שהמנחה החתיך שהכריז על זכייתי מבצע את זממו במישהי,מכיוון שסיקרן אותי עוד מקודם, התקרבנו לשם, ראינו שהוא קשר שתי פרגיות אחת לשניה והתעלל בהן טיפה, התיישבו על הספה ליד.
כל הזמן הסתכלתי עליו, על מה שעושה, וחשבתי לעצמי שהייתי צריכה להביא תחתונים להחלפה 😄 הוא היה ממש סקסי עם החבלים, השוט והסיגריה בפה, חפרתי לגיאורגיו כמה שהוא יאמי....
כשלא ראיתי, גיאורגיו אמר משהו לשטן החתיך, ומשך אותי לידו, השטן החל במלאכת הקשירה,עוד קשר, עוד לולאה, בסופו של דבר עמדתי כמו מומיה ולא יכלתי לזוז.
הוא אמר לגיאורגיו שיחזיק אותי שלא אפול ונעלם לכמה דקות. כשחזר הוא הביא איתו עזרת קהל, ושלושה גברברים סחבו אותי על הידיים, כשאני שוכבת לכיוון הרחבה, אז הבנתי שהשטן הולך לתלות אותי. עוד קשר, עוד לולאה, והנה, אני תלויה לי על הנדנדה באויר, כשרק החבלים מחזיקים אותי, מכיוון שאני סובלת מאגרופוביה קצת פחדתי במיוחד כשנידנדו אותי, גיאורגיו ומיצי המאבטח החסון הצליפו בי מלמטה, הרגשתי כמה ריקושטים על הרגליים שכאבו במיוחד וכשכבר הרגשתי שהיד מתחילה להרדם, ביקשתי שיורידו אותי.

ירדתי מהנדנדה, סידרתי את עצמי, השטן קיפל את החבלים, הוא הביא תוספות ניילון, חיבר אותן לשוט והדגים לנו את העוצמה שלהן ע"י הצלפות על השולחן.
אני ישר הסתובבתי עם הגב אליו, הבלטתי את הישבן החוצה וחייכתי חיוך מלא ציפיה.
הוא תקע בי מבט של "בטוח?", ואני הבלטתי את הישבן עוד יותר.
הוא הצליף בי בחוזקה עם התוספות, שהרגישו כמו סכין על התחת, הוא הצליף עוד עם השוט, ואחר כך עבר לכפות הידיים, כל ספנק עם כף היד הרגיש כמו בטון שמתנגש בי בעוצמה, זה כל כך כאב וגרם לי להתקפל, לא חושבת שאי פעם הרגיש לי ככה ספאנק של מישהו ע"י כף היד, נהנתי מכל שניה.
הוא היה מדהים בעוצמתו, סקסי ומגרה, בהחלט ראוי לכבוד.
האקס עבר בדרכו החוצה ופינק אותי בעוד מספר הצלפות, וגיאורגיו החליט שהספיק לי לערב אחד כי הגוף כבר רעד.
אספנו את דברינו, נפרדנו מכולם לשלום ושמנו פעמינו צפונה בביצ'מוביל שלקח לי כמה דקות להתיישב בה כי התחלתי להרגיש את תוצאות חגיגות הערב על ישבני.
הגעתי הביתה, בשלב הזה התחת כבר בער והיה נפוח, כל תנועה הייתה כמעט ובלתי נסבלת,ישיבה, קימה, שכיבה, הכל כל כך כאב.

והנה היום, התעוררתי בצהריים, כשכל הגוף מרגיש כמו אחרי תאונת רכבת, התחת כואב, החזה סגול, הגב אדום, התחת מסומן בשלל צבעי הקשת וכן גם הרגליים מתחתיו והמותניים- מכל הריקושטים. התגעגעתי להרגשה 😄
לשמחתי השטן שלח לי הודעה, את האמת שקלתי אם לשלוח לו, אבל הוא הקדים אותי, וטוב שכך.
אח אח,
השאיר בי טעם טוב כל כך.



השיבומי המתקתק​(מתחלף){בדסמית} - אנאף איז אנאף!
מספינק ודי.
לפני 15 שנים
אחותופל - וואו! נשמע מטורף! כמה את יכולה לספוג???

מזל טוב על התואר!

ואגב, הבחור עם 3 זוגות התחתונים - קורע מצחוק! דפנטלי! (כשזה לא עצוב...)
לפני 15 שנים
דניאל 1745 - מפורקת, אבל מה על הרגש. ד'
לפני 15 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - הרגש מצוין!
לפני 15 שנים
סדום והמורה​(מתחלפת) - טוב מכיוון שהוזכרתי כינשופה ועוד קיבלתי מחמאה אני חייבת להגיב...
היית מהממת!!! מעלפת!!!! .. מזל שהתמלא יחסית מהר והתחרות התחילה:P
אגב הבחור עם החוטיני זה בייצ...בובה תבואי שוב! היה לי טוב שבאת.
}}}}}}}{{{{{{{{{
לפני 15 שנים
אורלי​(שולטת) - מזל טוב על הזכייה בתחרות, בהחלט הגיע לך.
ללא ספק מלכת הספאנקינג :)
לפני 15 שנים
האיש בשחור​(שולט) - כבוד!!!!
לפני 15 שנים
009​(אחר) - את כל כך סקסית ונשית שלא הפסקתי להתבונן בך כל הלילה..........

009
השופט בתחרות הספאנקיידה
לפני 15 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - תודה רבה
*מסמיקה*
:-)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י