בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות

משהו להזכר בו...
לפני 15 שנים. 22 בינואר 2009 בשעה 11:03

אין דבר יותר אורגזמי מלהגיע הביתה בריצה, אחרי נסיעה של 40 דקות, אחרי יייייים של אלכוהול, כשהשלפוחית מאיימת להתפוצץ על המושב של האוטו.
ככה חזרתי הלילה מתל אביב, כשאני רצה במעלה המדרגות, טורקת במהרה את הדלת ומשחררת את כל האלכוהול שהצטבר לו במהלך הערב ובנסיעה.

את הערב אני זוכרת בערך, השתייה בהחלט עשתה את העבודה.
בזמן שישבתי בשיעור מבוא לפסיכולוגיה, שהיה נורא משעמם כי המרצה המונוטוני חפר על חושים, הבנתי שאני נורא זקוקה למשקה,שלחתי לפוטנציאלי אס.אם.אס שהערב הולכים לשתות.
ב-20:00 שלח לי הודעה שהוא מוכן כעבור רבע שעה חיכיתי לו עם הביצ'מוביל מול הבית. הוא ירד, חמוד כפי שזכרתי אותו, עם חיוכו המקסים ונישק אותי לשלום.
החננו את הביצ'מוביל ליד גן החשמל, כשיצאתי מהאוטו, הוא זרק "וואו" לעברי והלכנו לכיוון הפאב. תפסנו את מקומנו על הבאר, הברמן הדלישס, חבר של הפוטנציאלי התמקם לידנו, יאללה, סיבוב ראשון, ג'ק דניאלס נקי בשבילי ובשביל הברמן ,בירה בשביל הפוטנציאלי.
אני זוכרת שהרמנו "לחיים" לכבוד כל דבר אפשרי, צחקנו המון, עוד סיבוב, עוד ג'ק הפעם בשביל שלושתנו, עוד "לחיים", עוד צחוקים. אני זוכרת שהיה שיר מגניב לאללה שהתלהבתי ממנו: "My country bonner won't go down"-הסולן של TOOL יורד על כל זמרי הקאנטרי, כמה שעומד לו עליהם 😄
ככל שעברו השעות, עלה לו גם המתח המיני, בכל פעם, הנשיקה הייתה רטובה יותר, הפוטנציאלי פינק אותי בנשיכות ובין לבין בלענו אחד את השני.
שוט של משהו, עוד סיבוב משקאות, הפעם בירה בשבילי, עוד שוט. אני כבר מסוחררת לגמרי, הפוטנציאלי עם חיוך מרוח על הפנים והברמן הדלישס מפזז לו ליד הבר כשאני כל הזמן מצהירה כמה שהוא והפוטנציאלי מתאימים וכמה זה יכול להיות נחמד (וינק וינק, נאדג' נאדג').
אני זוכרת שהפוטנציאלי זרק לעברי מחמאה, שהייתה מקורית נורא: " לא משנה כמה ההורים שלך היו חתול ועכבר (סיפרתי לו על משפחתי החמה והאוהבת), בלילה שבו הם עשו אותך כנראה היה להם את הסקס הכי לוהט EVER". מקורי לא?

יצאנו מהפאב, התחרמנו בדרך לביצ'מוביל, התחרמנו ליד הביצ'מוביל, בתוך הביצ'מוביל, הפטמה כבר בצבצה לה, והוא טרף אותה באכזריות כמו שאני אוהבת.
לקחתי אותו לביתו והוא ניסה לשכנע אותי להשאר כדי שלא אנהג ככה הביתה, ואני הצהרתי שאני old fashioned girl ! 😄

אז הנה אני, מבלה בהתפכחות עם הנג אובר עצבני, וכמה הורמונים שמשתוללים להם יותר מדי.

תמר - שירבו אולד פאשן גירלז כמוך מתוקה...
פעם הבאה אל תשכחי לקחת אותי איתך... שאוכל לספר את זה מזווית שונה חיחי =)
לפני 15 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - זונה!
:)
לפני 15 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - מחמאה מצויינת ומקורית - this guy is a keeper
:))
לפני 15 שנים
סדום והמורה​(מתחלפת) - כפרוני חחח אני מבינה שההתלבטות לכתוב בלילה או עכשיו כבר לא מהווה בעיה.
שמחה שהיה לך כיף.
אוהבת מלא ומקווה שירבו לך לילות מהנים שאלה.
}{
לפני 15 שנים
אחותופל - אווו, זה נשמע כיף!
וגם צודק הבחור:
ישר רואות שאת ילדה של אהבה!!
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י