בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות

משהו להזכר בו...
לפני 15 שנים. 20 במרץ 2009 בשעה 18:12

הערב התחיל כמו כל ערב חמישי, אספתי את הינשופה מהעבודה ונסענו לביתה להתארגן למסיבה. כשנכנסנו בפתח הבית, חיכו לנו נרות על הרצפה בצורת חיצים, שהובילו לכיוון הסלון, כשבסלון יושב הכלבתול עם ארוחת ערב רומנטית על השולחן ואניגמה ברקע.
האוכל היה מצוין, למרות שלא הייתי רעבה לא יכלתי לסרב. ברכותי לשף, שבכל שבוע דואג להאכיל אותנו לפני המסיבה והשבוע התעלה על עצמו.

הגענו למועדון, לאט לאט התחילו לזרום אנשים, הפעם לא היו הרבה. חשבתי לעצמי שהערב יהיה חלש ואפרוש יחסית מוקדם ברגע שימאס לי.
מתחילת הערב שמתי עין על בחור גבוה קרח, חטוב ונאה, לבוש במכנסי עור וגופיה צמודה שחורה, כשחלף על פני נראה לי סקסי, חייכתי לעברו. מדי פעם פזלתי לכיוונו כשבראשי כבר מתרוצצות מחשבות הזימה. בהמשך ראיתי שהוא וגברת אצבעות שוקולד מיודדים אז שאלתי עליו והיא הכירה בינינו. הבנתי שהבחור- מאסטר ותיק שיצא לחופש לשנה,כרגע בקאמבק, וזאת המסיבה הראשונה שלו מאז. הוא התלטף לו עם בחורות במשך הערב, יותר נכון, הבחורות, כל אחת בתורה ניגשה למשמש קצת, ואני חיכיתי בשקט לשעת הכושר שלי.
הלילה נמשך לו, הסתובבתי בין אנשים, צפיתי בסשן המחרמן של השולטת המדהימה "ללא הזין" עם הנשלט הכוסית, בהחלט עשה לי חשק לשלוט, איכשהו מצאתי את עצמי בוחנת את תנועותיה ומדמיינת את עצמי מיישמת אותן על ביגוס, שרנו שיר יום הולדת לאיש עם הגיל הקבוע,בליווי עוגה וזיקוקים ואז, אז התחילה התועבה האמיתי.

הינשופה סיימה את הסלקציה ונכנסה פנימה, ישבנו על הבמה,זו לצד זו, השתעממנו קצת, "יאללה, בואי נתחרמן", היא זרקה.זינקתי עליה, לתנוחת רכיבה, כשהיא שכובה על הבמה והרגליים משתלשלות מחוצה לה. בזמן שאנחנו מתנשקות,מלטפות ומתחרמנות אחת מהשניה, נוכחתי לגלות שידיים (ולא שלה, ולא זוג אחד) מטיילות לי על התחת. הסתובבתי לראות והפלא ופלא, המתקאמבק וגברת אצבעות שוקולד מאחורי, חיוך התפשט על פני וחרמנות בגופי.
הם הצליפו בי, הספינקו, ליטפו, המתקאמבק תפס בשיער מדי פעם, נישק, הורה לי להודות לו באוזן, להסתכל לו בעיניים. הרגשתי איך הטייץ שלי מופשל, החוטיני מוזז הצידה ואצבעות מתחילות לחדור לתוכי. הרטיבות התפשטה ונזלה במורד הירכיים, סובבתי את הראש וגיליתי שאנשים התאספו סביבנו.
החלטתי להזיז את הינשופה, שבכל הזמן הזה הייתה מחוצה מתחתי 😄 היה לי רך אבל מה לעשות העניינים התחילו להתלהט יתר על המידה.
היא זזה והמתקאמבק העמיד אותי ליד הקיר, על הצלב, הצטרפה אליו השולטת הכוסית "ללא הזין", הם הפשיטו אותי, כשחגורת הניטים למותניי והטייץ והחוטיני לברכיי והחלו לסשן יחדיו.
הם היו כל כך מגרים ביחד, כל כך מתואמים, כימיה מצוינת. 4 זוגות ידיים , 2 שוטים, שתי לשונות, שני זוגות שפתיים, ואני אחת.
הם טיילו על גופי, פעם ברוך פעם בעוצמה, הכאיבו, ליטפו, חדרו, נישקו. בשלב מסויים לחשתי להם שאני בגן עדן, עד שבסופו של דבר השולטת המדהימה "ללא הזין" הגמירה אותי באצבעותיה.
הם עשו לי אפטר קר נעים, היא כל הזמן דאגה לסדר לי את הפוני 😄 , בסופו של דבר הלבישו בחזרה.

בסופו של הלילה,לאחר שכולם התפזרו, ישבנו הקומץ המצומצם על הבאר, קישקשנו, המתקאמבק הוציא את שדי מחוץ לחולצה ואסר עלי להחזירם פנימה. הוא ליטף וצבט את החזה והפטמות שכבר כאבו מאוד. כשכבר התחלתי לזוז באי נוחות על הכסא בגלל הכאב הוא לחש לי שאם רוצה להחזיר אותם פנימה צריכה לספור עד 100. אני לא זוכרת מתי לאחרונה לקח לי כל כך הרבה זמן לספור עד 100, קשה היה להתרכז בסביבתו.

נכנסתי לאוטו, ידעתי איפה אני רוצה לסיים את הלילה המוצלח הזה, לחצתי על החיוג המקוצר. צלצול, עוד אחד, עוד אחד, הרגשתי שהשיחה לא תענה, נשמע המשיבון שלו בצד השני. התאכזבתי.
הנעתי את הביצ'מוביל ונסעתי צפונה לכיוון הבית.



סדום והמורה​(מתחלפת) - יאמי, אוח, ממממ וכל צורה אפשרית לנסות לכתוב את הקולות שנשמעו שם.
על השאר לא אפרט :)
אוהבת אותך רוכבת יפה שלי.
}{
לפני 15 שנים
לילית סאבית​(נשלטת) - מגניב ....
:-))))
לפני 15 שנים
SPENKY{שייכת} - אימו זה לא יפה...
יושבת לה בחורה בחופשה ונילית
אומרת לעצמה שבכלל היא לא מתגעגעת
והיא סתם פה בשביל האנשים
ואז?
ואז היא קוראת את הרפתקאות הזימה האלה... קצת מריירת אבל ממשיכה - אוח הרגת אותי :-)
לפני 15 שנים
חומד נופים​(שולט) - זונע
זה כל מה שיש לך לומר על הארוחת ערב?? ברכות לשף?????
לפני 15 שנים
Tish Adams - סדום ועמורה זה מאה שערים לעומת מה שקרה שם אתמול.
היה יאמייייייייי
}{
לפני 15 שנים
Venus in Furs - ברכותי לשפים (:
לפני 15 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - :)))
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י