בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות

משהו להזכר בו...
לפני 14 שנים. 13 בנובמבר 2009 בשעה 17:55

מחנה את האוטו בחניה של אחד הבנינים היוקרתיים ברמת אביב החדשה.מטפסת במעלית לקומה השביעית, הוא מחכה לי עם דלת פתוחה ופוגש אותי בנשיקה על הלחי.
אני חולצת נעלים בכניסה, מתקדמת לכיוון הספה תוך כדי התפעלות מהדירה היוקרתית המרהיבה. סלון מעוצב בטוב טעם, המון המון דיסקים לאורך הקיר, מכשיר כושר, תאורה עמומה, מטבח מושקע ומרפסת אחת גדולה, שקופה מדהימה שמבעדה נשקפת ארובת הרידינג המוארת באופק.
דירתו של עו"ד מצליח, רווק בשנות ה-30 המאוחרות.
את היין האדום שקנה לכבודי הוא לא מצליח למצוא, אחרי נקיונותיה של העוזרת הפיליפינית ואני מסתפקת בלבן.
אנחנו יושבים, מקשקשים לנו במשך שעה, שיחה לא באמת מעניינת. זרועו מחבקת את כתפיי וידי מלטפת את ירכו.
הוא מתקרב אלי לפתע ופוצח בנשיקה ארוכה וטעימה, אני משתפת פעולה, הידיים של שנינו מתחילות לטייל בשאר הגוף- מרפרפות על החזה, מלטפות את הישבן. אני משעינה אותו עם גבו למשענת הספה, מרימה טיפה את השמלה ומתיישבת עליו, זוג תחתונים וגרביונים שלי, זוג תחתונים ומכנסי חליפה שלו מפרידים בינינו.
אני מעבירה לשון על שפתיו, מרחיקה את שלי כשהוא מתקרב לנשק, נושכת לו את התנוך של האוזן, מלקקת את הצוואר. הוא מושיט ידיים לחזה החשוף שלי ואני מרחיקה אותן ממני.
האגן שלי מתחכך בשלו, מתנועע קדימה ואחורה, בתנועות מעגליות, מדי פעם גולש אחורה לכיוון הברכיים כשהחזה שלי מלטף את חזו ובטנו וחוזר חזרה. אני מרגישה כיצד הוא מתקשה ומשתוקק לפרוץ דרך המכנסיים לתוכי.

כשהוא כבר לא יכול להתאפק יותר הוא אוחז בידי ומושך אותי לחדר השינה.
הכל היה כל כך נעים, עד שהגעו לחדר השינה.
הוא חדר לתוכי, בעודי על הגב, החל במלאכת החפירה. אני מבקשת שיזיין אותי, והוא בקצב שלו, מבקשת שיעשה את זה חזק יותר ומהר יותר, והוא בקצב שלו, מבקשת שיכאיב לי, והוא בשלו.
הוא התחפר עם הפרצוף שלו בין רגלי, כשלשונו מלקקת בלי הפסקה, ומלקקת ומלקקת....... ביקשתי שיחדיר אצבע, הוא החדיר, ביקשתי עוד אחת- הוא החדיר עוד אחת, כשראיתי שהן תקועות להן שם, בלי כל מטרה,בעודו עדיין מלקק, ביקשתי שיזיין אותי באצבעותיו. בערתי, הרטבתי, הייתי כל כך חרמנית.
כנראה שהרבה קואורדינציה לא הייתה שם. האצבעות כל הזמן עצרו והייתי צריכה לדרבן אותן שימשיכו, כשכבר כן המשיכו הוא כל הזמן שינה את הקצב כך שקשה היה לי להתרכז. ניסיתי לעזור באצבעותי שלי אבל בשלב מסוים הבנתי שהמקרה כבר אבוד, את האורגזמה אני כבר לא ארגיש.
הוצאתי את אצבעותיו מתוכי. נתתי לו טעימה מהמציצה שלי, הוא גנח בהתלהבות שזיון כזה מזמן לא היה לו.
הוא סובב אותי על הצד לתנוחת כפיות וחדר שוב, כשידו מחבקת אותי סביב הצוואר. ניצלתי הזדמנות פז זו והידקתי את זרועו חזק לגרוני. ב-3 השניות הראשונות באמת הרגשתי את זרימת החמצן נחלשת, שמחתי, אבל הבועה שלי התפוצצה כששוב הבחור איבד את הקואורדינציה וזרועו השתחררה.

יצאתי ערומה למרפסת המדהימה, הדלקתי סיגריה, הבריזה הקרירה ליטפה את גופי הערום בזמן שבהיתי בארובה הצבעונית והשכן ממול בהה בי. 'לפחות המרפסת מגניבה' חשבתי לעצמי. הוא היה שקוע במשהו במחשב בחדר העבודה.
התלבשתי, הוא ליווה אותי לדלת, נישק והלכתי לדרכי להמשיך בבית את הסקס עם האדם האהוב עלי- אני.

מה לעזאזל חיפשתי במיטה ונילית?

Venus in Furs - תחדשי על התמונה באייקון... }{

כתבתי פעם פוסט, "ונילע סאקס" (:
לפני 14 שנים
אדון סאדיסט​(שולט) - אךךך אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים .
לפני 14 שנים
אופק קסומה - לא קשור בייבי. הסקס הכי טוב שלי הוא עם ונילים. נראה לי. (אופק מנסה לחשוב אם באמת היה לה סקס ונילי בשנים האחרונות).
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י