בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות

משהו להזכר בו...
לפני 14 שנים. 10 במאי 2010 בשעה 19:57

כל האנדרנלין שהצטבר במהלך הסופ"ש סוף סוף שקע, אפשר להתיישב ולכתוב. כל היום אני במאבקים עם עצמי, נורא בא לי לכתוב אך העצלנות הזונה גוברת. פותחת את הבלוג, אחרי דקה סוגרת. שוב פותחת, שוב סוגרת, ככה כל היום.
סוף סוף ניצחתי אותה והנה התווספה לה שורה נוספת.

בשעה טובה ומוצלחת, ביום חמישי סיימתי את קורס הכלבנים בהצלחה. היה קשה ואפילו יכלתי להרגיש את כדור החנק מצטבר לו בגרון....
בכל שנותי מאז היום הראשון לשירות הצבאי אהבתי קורסים, אהבתי את ההווי החברתי, את האוירה, הגיבוש, הלמידה, את ה"אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד". דבר אחד לא יכלתי לסבול וזה את היום האחרון לקורס. קשה לי להפרד מאנשים שנקשרתי אליהם, קשה לי פתאום לקטוע את אותה השגרה אליה נכנסתי ולחזור חזרה. וכך גם היה הפעם, רק שהפעם היה זה קורס אינטימי, עם קומץ קטן של אנשים איכותיים.
הפעם הפרידה הייתה לא רק מהחברה אלא גם מהכלב שליווה אותי לאורך הקורס, הכלב שציפה לי בכל בוקר לטיול ובכל ערב להאכלה, הכלב שעשה איתי מסעות רגליים בהר, הכלב שאני אילפתי.

את סיום הקורס חגגתי ב-16 שעות שינה רצופות. כשפתחתי את העיניים היה כבר יום שישי ב-8 בבוקר. כשראיתי שבחוץ חמים ושמשי פתחתי בחיפושים אחר פרטנרים לים.
פטמונת הצדיקה, אמנם לא התלהבה מהרעיון של ללכת לים אך הציעה הצעה מגניבה לא פחות, שאגיע אליה למשתה בוקר שישי ולהתרשמות מהשותף החדש והשווה שלא מזמן נכנס לדירה.
אוח איך שהתלהבתי.
אחרי שהרטבנו את גרוננו בערק, שנאפס תות ובירה , אני פטמונת והברבורה הבלונדינית המדהימה. השותף נהיה סקרן לגבי נושא הBDSM אז החלטנו להדגים לו כמה הצלפות על ישבנה של שפנת הניסויים-אני.
כשהוצע לו לנסות הוא אמר שהוא רוצה שאני אמצוץ לו בזמן שהברבורה מסשנת אותי.
לים כבר לא הלכתי, לפחות הישבן השתזף......
בסבב החברים שערכתי בתל אביב פגשתי גם בונילי. חשבתי שלא יזיז לי, טעיתי.
כשראיתי אותו נזכרתי בדיוק למה אהבתי אותו, ולמה היה לי כל כך טוב.
עצובה ומהורהרת דהרתי הביתה, כשהרמקולים בביצ'מוביל מאיימים להתפוצץ מצלילי אוסף האולדיז שהכנתי.

הרכבת המשיכה לשעוט, the train to nowhere...... שעטה לה ישירות למסיבת הפמדום במוצ"ש יחד עם הפטמונת והברבורה.
התגנדרנו, זרקנו על עצמנו ביגוד מינימלי, ענדנו קולרים תואמים חדשים, אני אדום והברבורה שחור וחוברנו ברצועות שרשרת לפטמונת.
נכנסנו לארוע כשאני והברבורה על 4 כיאה לכלבות מהוללות שכמותנו.
התפאורה הייתה מתוכננת כראוי, הכל אדום, אגרטלי ורדים על השולחן, שמפניה עם תותים, פרלינים, מתקנים מפוזרים ברחבי המקום.
לא עבר זמן רב ופצחנו בסשן מחרמן במיוחד. פטמונה העמידה אותנו ליד הצלב והחלה במלאכה.
מה לא היה שם, שוטים מסוגים שונים, נר שחור מדהים, גלגל כאב, באט פלג שהחליט לברוח מתוכי בשלב מסויים החוצה, הכבל הכואב שמשאיר סימני עיגולים, קרופ, קרח, ציצים ענקיים, ידיים ושתי בחורות יפיפיות לצידי.
אני לא יודעת כמה זמן עבר אבל אני לא הייתי שם, הייתי בHIGH טוטאלי, מסטולה מהכאב, מעונגת, מחורמת, מיוחמת, במקום אחר.
התחתונים שהיו רטובים הופשטו מזמן, השמלה הייתה מקופלת כך שיהיו דרכי גישה לכל מקום, ופטמונת- שעבדה היטב במקצועיות על שתינו.
המשכנו להנות מהארוע, פטמונתהסתובבה בגאווה, ואני והברבורה לצידה על 4. לא הפסקתי להשאיר אחרי שובלים של חילזון, פחדתי שאתפוצץ עם כל צעד ועם כל מבט חודר לכיווני מצד הוירטואלי.
בזמן שהחזרתי אותן לבית, הרגשתי שאני לא מסוגלת לסיים ככה את הערב. משירדו מהביצ'מוביל, נתתי גז וחזרתי חזרה לארוע שהיה בשלבי סגירה.
התיישבתי על הבר לעוד משקה וזרקתי משהו על כך שהוירטואלי "רע". הוא ניגש אלי, סטר לי על לחיי ותפס בפטמות שכבר כאבו כל כך.
בעת שהנמכתי את מבטי יכלתי לראות מבעד למכנסיו את איברו המתקשה. אחרי העינוי שהעביר אותי לילה קודם לכן בוירטואליה, כל כך השתוקקתי אליו.
הוא גרר אותי אחריו לכיוון השרותים, העמיד אותי על 4 כשראשי מעל האסלה. עם כל מילה שהוציא מהפה הרגשתי את הרטיבות בין הרגליים מתפשטת עוד ועוד.
הרגשתי את איברו דרך המכנסיים נלחץ אל ישבני, נע קדימה ואחורה בכאילו מזיין אותי. הוא החדיר את אצבעותיו לתוכי, זיין אותי כמו שאני אוהבת ואפילו לא הייתי צריכה לכוון אותו. תוך מספר דקות הגיעו שתי אורגזמות חזקות שהשאירו את הרצפה, הירכיים והשמלה רטובים. ( כשאתם מגיעים למקום בפעם הבאה, תנעלו נעלי מדוזה בכדי למנוע החלקה 😄 ).
הוא ידע לאן אני חותרת, הוא כבר הספיק להכיר אותי בתקופה קצרה זו, העיניים שלי לא משקרות, הן אמרו לו את הכל. הוירטואלי התיישב על האסלה ושלף את איברו החוצה. מצצתי, נחנקתי עוד ועוד, בתשוקה, ברעב. את הגמירה הוא כיוון בדיוק לאן שרציתי. הפנטזיה הזו מלווה אותי לילות רבים כשאני משחקת במיטה עם עצמי.
התנקנו, הסתדרנו ואני, יכלתי סוף סוף לחזור הביתה וללכת לישון רגועה.

אוח, כמה שקשה לשחזר בראש את הסופ"ש הזה.
זוהי התעללות.






Tobias​(אחר) - יו ביצ'!
לפני 14 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - אני אציין פה ואומר, שסבב החברים התחיל בטאבי!!!
היה לי כיף נורא, וחבל שאני לא מצליחה להוציא אותך לעשות את זה יותר!!!!!

תזהר ממני או שאביא את עץ הבוקאקה!

איי לאב יו בייב }}}{{{
לפני 14 שנים
עגיל בפטמה​(שולטת) - היו ואזות עם ורדים ??


:-)
לפני 14 שנים
בטי בום​(שולטת) - כן, היו ורדים יפים נורא.
תודה מותק, לפחות מישהיא גמרה מהפמדום, הדבר היחיד שגמר אצלי זה הכוחות שלי..
לא משפט אינטיליגנטי ...
לפני 14 שנים
שולץ s - איזה סופ"ש רגוע עבר עלייך...
הרגת אותי.
כמה אנרגיות.
לפני 13 שנים
שולט בסטייל​(שולט) - אהבתי !!
יש לך חיים מעניינים...
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י