סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קוקהולד (Cuckolds)

אני אוהב לזיין אותה!!! טוב זה לא ביג דיל כמעט כל הגברים אוהבים את זה
אבל יש לי גם קטע פריקי!!! אני אוהב לזיין אותה כשבעלה האומלל צופה!
אכן זה אחד מהתחביבים שלי אבל יש לי גם תחביבים אחרים .........
קוראים לזה קוקהולד
לפני 6 שנים. 4 ביולי 2017 בשעה 11:18

המעלית עצרה בקומה 30!! נכנסתי אחרי נטלי, נוף עוצר נשימה של חופי תל אביב נגלו מבעד החלונות הכהים והענקיים, הסלון המרוצף בפרקט אכותי בגודל אולם כדורסל (כמעט) כמה ספות מפנקות  ומטבח סימלי בקצה, שב בבקשה אני צריכה להתארגן ונעלמה במעבר, התרווחתי על הספה ולא יכול להעתיק את עיניי מהנוף כך שממש לא שמעתי את פתיחת הדלת החרישית וכניסת יוסי לדירה.

הוא נעמד לידי ושותק, סימנתי לו לשבת והוא התיישב על הרצפה ליד רגלי כאשר עיניו נעוצות בנעלי, אתה יכול לשחרר אותם פקדתי עליו, כן אדוני ענה ומיד חלץ את נעלי ולאחר מכן את הגרביים, ולא עצר עד שהתחיל לעסות את כפות רגלי.

"מדוע לא הכנתה את האורח?" שמעתי את קולה התקיף של נטלי כשהיא מתופפת על עקביה הדקים וחוזרת נמרצת לסלון, לא יודע מה היו הסידורים שלה אבל היא חזרה בדיוק באותה ההופעה לא החליפה אף פריט נראה בלבושה, סליחה "בעלתי" אני מתנצל מיד אכין אותו השיב לה יוסי ביראת כבוד ואז פנה אלי האם אדוני מסכים שיעזור לו להסיר את בגדיו? למה לא? עניתי לו "קדימה" ואז פניתי לנטלי "בעלתי" הממממ...... אני לא מכיר את המונח הזה. נטלי צחקה בתגובה ואמרה במונחים הסטנדרטים אנחנו נשואים אבל בהסכם משפטי בלבד בלי רבנות ובחוזה רשום שאני הסכמית לקחת את יוסי, ואני הבעלים שלו ולא ההפך. הוא הרכוש שלי וזהו, אני יכולה לעשות בו כרצוני כל עוד לא פוגמת בגופו באופן בלתי מחיק 😄   ובנפשו? שאלתי. בנפשו? הוא עבד מה אכפת לי מהנפש שלו? כל עוד עושה את מה שאני צריכה זה בסדר

ואם הוא יפתח עצמאות ויתחיל לסרב? היקשתי עליה? על תדאג הוא ממש לא יסרב הוא יודע בדיוק למה הוא נולד! אבל אם רוח שטות תכנס למוחו אז הוא יודע שאני מתגרשת מייד והסכם הגירושים חתום עוד לפני שהתחתנו , ואז הוא יצא לעולם החופשי חופשי מכל הירושה הגדולה שלו 😄 הוא היורש היחידי למשפחת XXXXX.

זהו לא שאלתי יותר, בנתים  מכנסי הגינס שלי והחולצה היו מסודרים ומקופלים כבר על  הכסא  ויוסי עומד על 4 מולי

היא התיישבה לידי על הספה וצועקת ליוסי: קדימה תעורר את הזיין שלו עבד למה אתה מחכה? 

והוא מייד נשמע לפקודה ניגש לאיבר שלי והתחיל ללקק ולללק ולמצוץ, נטלי מצדה לא נשארה ללא מעש, היא התקרבה לפני ומהר מאוד הרגשתי את לשונה החמים חופר ומתקרב ללשוני.
בשלב הזה כבר לא היינו זקוקים לשרותיו של יוסי! היא הרימה את רגלה ועם העקב הענק שלה דחפה בעטה בראשו של יוסי והרחיקה אותו ממני היא התישבה מעלי ואז הסתבר שתחתונים לא היו עליה יותר, כך שלא היה שום מניעה ומחסום ממפגש לוהט בין הזיין הזקוף שלי והכוס הבוער שלה.

 

 

הערות:

1. מתנצל על העברית אני לא יליד הארץ.

2. סיפור אמיתי לחלוטין מלבד השמות והמקומות למען הדסקרטיות.

3. הסיפור התרחש בקייץ לפני כמה שנים ואם אתם סקרנים לגבי ההמשך אנא הגיבו ואספר לכם מה שאני זוכר.. 
4. כל ההוט-וויפ & קוקהולד שפונים אלי אני בהחלט רציני אבל האם גם אתם? אם כל רצונכם להתכתב זה בסדר אבל תגדירו מראש!! אני ממש לא מתחבר לשקרנים. ואם אתם רוצים להפגש? אז קודם תבדקו עם האישה שהיא באמת רוצה, ואם אתם לא מסוגלים לעבור לווצאפ אחרי שיחת הכרות כאן בצט כנראה שאתם לא אמיתיים שמחפשים רק לאונן על המקלדת שלכם וזה בסדר מותר לכם אבל חבל על הזמן שלי 

5. אם אתה לא נשוי או אין לך בת -זוג או אתה נשוי ואתך לא רוצה? או אתה לא רוצה שהיא תדע? אתה לא יכול להיות קוקהולד!!!
6. אם אתה רק רוצה לשרת אותי (ואת הבת זוג שלי?) אז אתה "עבד" ולא קוקהולד!! ואני בטוח שיש המון אדונים שמחפשים אותך מצא אותם!

 

 

 

 

The Couple77 - נשמח לקרוא את החלק השני (:
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י