שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים מקצה השוט

חוויות מהנות - כואבות, וגם הגיגים, מסופרים ע"י המצליפים הנהנים וגם ע"י המוצלפות, שלעתים נהנות עוד יותר
לפני 17 שנים. 4 בספטמבר 2006 בשעה 7:56

כשנה לא שמעתי ממנה. התקשרה. הופתעתי.
ביקשה משחק. כך קראה לסשן שכל כך אהבה.
כן. היא באותו הבית הכפרי. אותה עליית הגג.
נפגש ונדבר – אמרתי. כבר שוחחנו מספיק – ענתה.
בלי שיחות ועוד שיחות ורענון והבהרות לא נפגש – הייתי נחרץ.
נפגשנו בביתה. לא השתנתה. בת 33. 165 ס"מ ו- 62 ק"ג של אדרנלין.
נאה. שיערה שטני, לא ארוך. לבושה המרושל, הגדול מכפי מידתה, לא מסגיר את גופה הקפיצי. עשתה פסק זמן אבל היא שוב חייבת – הסבירה.
ביקשה שעתיים. אני סומכת עליך – אמרה. בלי מילת קוד. נלך על הקצה.
שעה – אמרתי. ואף הרחבתי את מילת הקוד. די. מספיק. סטופ. חדל. כל אלה יהוו מילת קוד מורחבת. אהיה נוקשה אבל לא ארחיב גבולות. זה התנאי!
לא תצליח להביא אותי אל מילת הקוד - אמרה. נראה אותך – עניתי, מאותגר.
הצצתי בעליית הגג. ריהוט מינימלי. הליכון כושר. נתנה לי מפתח לביתה. תתקין הכל בהיעדרי – ביקשה. הסכימה לתנאים. אבל דבר נוסף שיהווה הפתעה – ביקשה.
אז יש משחק? שאלה. לא עניתי. עזבתי את ביתה.
כעבור שבוע, הגעתי בשעה היעודה. פתחתי את הדלת. כמסוכם, עמדה במבואת הכניסה. עירומה. זקופה. נחשקת. פניה חתומות. הסתובבתי סביבה. שדיה כמעט זקורים. ישבנה מעוגל. מוצק. ידיה נתונות מאחורי גופה בתוך אזיקי מתכת.
אחזתי בפרק ידה וללא אומר הובלתי אותה לעבר מדרגות עליית הגג. הדלת נסגרה מאחורינו. חם כאן – אמרתי. היא הינהנה.
במרכז החדר ניצב סד העץ שהתקנתי. דמיינתי אותו מכיל את גופה הנאנק. היא הובלה, להפתעתה, אל ההליכון שבפינה. תעלי – פקדתי. מה זה, שיעור כושר? – שאלה בתמיהה. סטרתי ללחייה בחוזקה. כל מילה – סטירה. הזכרתי לה את תנאינו. ביקשת הפתעה. היא הרכינה את ראשה בפה קפוץ והתייצבה על ההליכון. כוונתי את המהירות ל- 8 קמ"ש והתיישבתי במרחק מה. היא החלה בצעדי ריצה קלה. ידיה כפותות. שדיה מקפצים. ישבנה מרקד. התענגתי על המראה המלבב. גופה החל להבריק. אגלי זיעה בצבצו על מצחה. היא התנשפה בעודה רצה. הצצתי בשעוני. חמש דקות חלפו. הביטה בי. מבקשת הקלה? עצרי – פקדתי. היא הרכינה ראשה לעבר מפסק החירום ועצרה את המכשיר, מתנשפת. הורדתי אותה ולקחתי אותה להתקנה בסד. את מזיעה – אמרתי. נעלתי את רגליה בפיסוק רחב בלוחות העץ. הסרתי את אזיקיה והרכנתי אותה לעבר קורת הראש. צווארה ופרקי ידיה ננעלו. ישבנה בולט, חצוף מאחוריה. גופה אדום ממאמץ. אני יודע כמה את שונאת מחסומי פה. לא אשתמש בכך. אם לא תוציאי הגה. זוכרת? היא הנהנה בראשה המורכן הנתון בסד. לקחתי את שוט העור בעל הזנב היחיד, ברוחב כ- 4 ס"מ. החלתי בהצלפות מדודות על ישבנה. הגברתי את העוצמה. היא נעה מצד לצד ככל שלפיתתו של הסד איפשרה לה. הגה לא נשמע. הבטתי בפניה. היא הייתה מיוסרת. הגברתי את העוצמה והקצב. כוונתי לישבנה שהחל להצבע בפסים צבעוניים. השוט החטיא לעתים ופגע בירכיה, בגבה. צרחה חדה נמלטה מפיה. עלצתי. כמה חכיתי לאותה הצרחה. תפסתי בשערותיה. עיניה היו אדומות, לחות. אכביד עליך יותר – ובסוף המחסום. זוכרת? היא הנהנה לחיוב ללא אומר. קמטים נקווים במצחה. רוצה להפסיק? – שאלתי. היה הנהנה נחרצות לשלילה. פניתי לעבר שולחן המכשירים.
בחרתי שני מצבטי מתכת והדקתי באמצעות הברגה לפטמותיה. היא נעה באי נוחות. מתנשפת. המצבטים משכו את שדיה בכובדם. התייצבתי מאחוריה. ישבנה מולי בדיוק בגובה המתאים. חדרתי אליה, אחזתי במותניה ובמשך כדקה הכיתי שוב ושוב. יצאתי לפני שגמרה. פניתי לעבר פניה. פיה החם נפער וקיבל אותי בתשוקה. היא מצצה את מיצי תאוותה עד שיצאתי, משאיר אותה כפופה, אזוקה, בפה פעור, מופתע, נוזל. חזרתי להצליף בה בתשוקה בוערת. השוט היכה ללא רחם. ספרתי עשר הצלפות. ועוד עשר. הגברתי את הקצב. ושוב – צרחה בלתי נשלטת מילט פיה. הבטחתי להכביד. הצמדתי 2 מצבטים לשפתי ערוותה הבוערות. הידקתי.
הבטתי בשעוני – עברה כמעט חצי שעה. ממשיכים לטייל לתחנה הבאה – אמרתי. ידעתי שזו התחנה האחרונה. היא ניסתה להביט בי מתוך תנוחתה בתוך הסד. פתחתי את נועל קורת הראש והוצאתי את ראשה וידיה מהסד. מיהרתי לכפות ידיה מאחורי גופה באזיקים. שחררתי רגליה מהסד. עזרתי לה להתייצב. התקנתי אזיקי עור לפרקי ידיה ורגליה. רגליה חוברו בפיסוק לווים שהותקנו ברצפה. שחררתי את אזיקי המתכת. חיברתי חבלים לאזיקי העור בקדמת גופה. משכתי. ושוב משכתי. ידיה הורמו אל מעל לגופה. על קצות האצבעות – פקדתי. גופה היה מתוח בפיסוק רחב, בעמידה מתוחה, גאה. שרטוטים נאים, ברורים, של הצלפות על אחורי גופה.
ארבעה מצבטים צורבים בעורה. ממשיכים להצליף – אמרתי. רוצה להפסיק? הנידה לשלילה. התייצבתי מאחורי גופה וחזרתי להצליף. מימין ומשמאל לסירוגין. שריקת השוט קדמה לחבטה. גופה היטלטל בריקוד פראי. היא התנשפה בכבדות אך לא הניבה אנחה. זיעה ניגרה ממנה. חדלתי. שחררתי את קצהו של חבל ידיה רק על מנת למשוך עוד מעט. קצות אצבעות רגליה הונפו מעט באויר. קיבעתי את החבל. חזרתי להצליף. גופה התלוי היטלטל. היא החלה להאנח והמשיכה ביבבות קולניות. קיבעתי את המחסום הכדורי המובטח בפיה והידקתי לעורפה. הבטתי בשעון. עשר דקות נותרו לנו והיא לא מבקשת די. להפסיק? – שאלתי. היא הנידה לשלילה. חזרתי להצליף בעוצמה. כעת, עם מחסום הפה התחוב בפיה, וגופה המתנודד, שחררה את מעצוריה. היא יבבה ככל שהמחסום איפשר לה. רוק סמיך נוזל ללא שליטה. דמעות וזיעה ניגרים. על כל הצלפה הגיבה ביבבה חנוקה. פניתי לשחרר את ידיה, היא הורדה לעמידה ונתמכה על ידי. שחררתי אותה מכל קשירותיה, למעט אזיקי המתכת ששוב הותקנו מאחורי גופה. היא נפלה על ברכיה. שחררתי את מחסום הפה ובלא שהות הצמדתי אותה לחלצי. יריתי בתוך שניות את מטעני לתוך פיה ומיהרתי לחסום אותו שוב. פיה החסום היה כעת מלא בכל טוב, חם ודביק. השעון צלצל. חלפה שעה. הרפיתי ממנה. היא נפלה למרגלותי. הרמתי אותה וגררתי אותה במהירות במורד המדרגות לחדר הרחצה. שחררתי את המצבטים. היא גמרה בפראות. מחסום הפה שוחרר. מטען אדיר של נוזלים גלש מפיה. המים החמים שטפו את גופה. המלים הראשונות שמילטה מפיה, לתדהמתי, היו – אמרתי לך – לא השתמשתי במילת הקוד. זה לא היה רציני. אמרה וצחקה. צחקה ובכתה חליפות. קמטי הבעה חינניים נקווים בצד עיניה.
לא יכולתי לה. עובדה. הערצתי אותה על כך. למחרת המתין לי מסר במשיבון. זה היה קשה אבל אדיר. התחלתי את השבוע רגועה. תודה.

להבה חשופה - ברוך הבא לעולם הבלוגיסטים !@!

בהצלחה לך

אהבתי את הסיפור .
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י