לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חeם

אני כותב, תעשו עם זה מה שאתם רוצים...
לפני 10 שנים. 12 בינואר 2014 בשעה 0:47

 

יחסי אדון ונשלטת

 

 

קווים כללים

 

-          הקשר בין האדון לנשלטת הם יחסים בהסכמה, כל הנעשה בתוך הקשר הנ"ל הוא מתוך הרצון של האדון והנשלטת. לפיכך יחתם ע"י האדון והנשלטת מסמך המגדיר הסכמה זאת.

 

-          הקשר בין האדון לנשלטת הוא דיסקרטי, אישי ופרטי. כל פומביות לקשר בין האדון לנשלטת תעשה בהסכמתם המשותפת בלבד.

 

-          האדון והנשלטת יקיימו שיחות ויגיעו להסכמות המגדירות את מהות הקשר, כיווני ההתפתחות שלו וגבולותיו.

 

-          בקשר נשמרים עקרונות ה- SSC - safe, sane and consensual- בטוח, הגיוני\שפוי ובהסכמה.

 

-          מילת ביטחון - מילה המוסכמת בין האדון והנשלטת לשימושה במקרה של חריגה מגבולת היכולת של הנשלטת. עם השימוש של הנשלטת במילת הביטחון יפסיק האדון מיד את מעשיו. האדון והנשלטת ישוחחו על הסיבה לשימוש במילת הביטחון ויגיעו להסכמה בנושא.

 

-          האדון מתחייב בשמירה על בריאותה של הנשלטת.

 

-          על האדון להוביל, לנווט ולשלוט בקשר. על הנשלטת לציית לרצונות האדון.

 

-          בכל שלב משלבי הקשר האדון או הנשלטת יכולים לסיימו, בין אם בהסכמה הדדית ובין אם לאו.   

 

הכשרה/אימון/חינוך

 

בראשית הקשר הנשלטת תעבור הכשרה שבה היא תלמד את הכללי ההתנהלות, את רצונות האדון ואת מהות הקשר שבו היא נמצאת. ההכשרה היא מנטלית כמו גם גופנית ותאפשר לנשלטת לבחון את גבולותיה ואת רצונותיה בקשר עם האדון.

 

-          ציות - משאלתו של האדון היא הפקודה של הנשלטת - כלומר הנשלטת מחוייבת לציית לדרישות האדון. במהלך ההכשרה הנשלטת תתרגל תרגילים שבהם יבחנו גבולותיה בציות.

 

-          משמעת - פעולות אותן מבצעת הנשלטת גם אם הן בניגוד לרצונה או לנטייתה הטבעית, כדי לרצות את האדון. במהלך ההכשרה הנשלטת תתרגל תרגילים שבהם יבחנו גבולותיה במשמעת.

 

-          כניעות - ביטויי להתמסרות, לקבלת המרות ולאימון שהנשלטת רוכשת לאדון שמאפשר את איבוד השליטה של הנשלטת והענקתו באופן מוחלט לאדון. במהלך ההכשרה הנשלטת תתרגל תרגילים שבהם יבחנו גבולותיה בכניעות.

 

-          התמדה - פעולות חוזרות או לאורך זמן אותן מבצעת הנשלטת כדי לאמן ולהכשיר את עצמה בהתאם לדרישות האדון. במהלך ההכשרה הנשלטת תתרגל תרגילים שבהם יבחנו גבולותיה בהתמדה.

 

-          סיבולת - יכולת התמודדות והכלה לאורך זמן של מאמץ, כאב, קושי, מצוקה ומשבר. אחד האתגרים החשובים אך גם המאוד מתגמלים בחינוך והכשרת הנשלטת. במהלך ההכשרה הנשלטת תתרגל תרגילים שבהם יבחנו גבולותיה בסיבולת.

 

-          קפדנות - דיוק בביצוע דרישותיו של האדון, של הנשלטת להשמע להוראות האדון ולבצע אותן בקפדנות ודיוק. במהלך ההכשרה הנשלטת תתרגל תרגילים שבהם יבחנו גבולותיה בקפדנות.

 

-          וידויי - הוידויי מאפשר לנשלטת לבטא את עצמה, להביע את רצונותיה, את התלבטויותיה, את קשייה, את משאלות ליבה, את מחשבותיה, ואת הרהוריה. לבטא את הסתייגויותיה ועירעוריה, לחשוף את תחושותיה לגבי הנושאים שהיא והאדון עוסקים בהם, לגולל את הקורות אותה מאז המפגש האחרון בייניהם, להתערטל מנושאים שחשוב לה שהאדון ידע עליהם. הוידויי חשוב לאדון כדי לאמוד את מידת ההתקדמות של הנשלטת, את הנושאים עליהם יש לתת דגש, היכן ישנן קשיים או צורך בהבהרה של נושא כזה או אחר, להקשיב ולשמוע את הנשלטת בשלב שבו היא אינה נסערת או מבולבלת. הוידויי מתקיים בתחילת כל מפגש בין האדון לנשלטת הוא נקודת הזמן היחידה שמאפשרת לנשלטת לבטא את עצמה באופן מילולי.  

 

-          תגמול - הוא ביטוי להערכה שהאדון רוכש לנשלטת על התקדמות בהכשרה/אימון או כפרס על ביצוע נכון של חובותיה כלפי האדון. הגמול מתבטא באופן מנטלי או גופני או שילוב שניהם יחדיו.

 

            - תגמול מנטלי - מילות הערכה ושבח, ליטופי אגו ומילות עידוד, ביטול או הקלה בעונשים מנטליים והקלה במשימות מנטליות.

 

            - תגמול גופני - ליטופים, מגע וחום אנושי, מסאז', סיפוקים מיניים, מימוש פנטזיות, ביטול או הקלה בעונשים גופניים הקלה במשימות גופניות, הענקת תשורה, שי או מתנה.

 

-          עונש - ענישה היא אחת הדרכי החינוך המרתיעים אך היעילים ביותר, הענישה באה לידי בטוי בגריעה/מניעה של זכויות מחד ונתינה/הוספה של חובות מאידך. על האדון להעניש את הנשלטת במקרה של אי ציות, הפרות משמעת, העדר כניעה מספקת, התנגדות, שקרים והסתרה, אי מחוייבות להתמדה, התרשלות ואי דיוק, זלזול ופגיעה בכבוד האדון או כל הפרה של כללי הקשר במסגרת הקשר (כלומר הפרה שאינה מערערת את עצם קיום הקשר). בכדי שלחינוך יהיה אפקט הרתעתי ומתמשך, לפני ביצוע העונש על הנשלטת להסכים ולהכיר בעובדה שעליה לקבל את העונש, להתנצל בפני האדון על שנאלץ להעניש אותה, ולהודות לו על שהוא מקדיש זמן ואנרגיה כדי לחנך אותה. במקרים מסויימים הנשלטת תוכל לבחור את העונש אותו תקבל ובמקרים מסויימים האדון יחליט כיצד להעניש את הנשלטת. הענישה יכולה להיות מנטלית או גופנית או שילוב שניהם יחדיו. לאחר הענישה, האדון ידאג להתאוששות המנטלית והגופנית של הנשלטת.

 

            - ענישה מנטלית - התעלמות - האדון יתעלם מהנשלטת לפרק זמן שאותו הוא חושב לנכון. גריעת סיפוקים - האדון ימנע מהנשלטת סיפוקים ולא יענה לבקשותיה ורצונותיה, השפלה מילולית - האדון יטיח בנשלטת האשמות על מגרעותיה, ימתח עליה ביקורת ויתאגר אותה על חסרונותיה.

 

            - ענישה גופנית - קיבוע - האדון יקבע/יקשור את הנשלטת בתנוחה לא נוחה. הלקאה - האדון יצליף בנשלטת עם שוט, קין, חגורת עור או עם היד. הכאבה - האדון יגרום לנשלטת לאי נוחות באמצעות מקלות כביסה, טיפטוף שעווה חמה, הנחת קוביות קרח או בעזרת מגוון עזרים שונים. השפלה גופנית - האדון יביא את הנשלטת למצב שיגרום לה להשפלה גופנית.

 

-          ביטויי אישי - השלמה לוידויי המוזכר לעיל אך הוא בא לידי ביטוי בכתב (והוא מהווה חלק מההכשרה המנטלית). לאחר המפגש בין האדון לנשלטת, הנשלטת מעלה על הכתב את חויותיה, רגשותיה, תחושותיה, את השיאים אותם חשה ואת הקשיים איתם התמודדה, את ציפיותיה ואת אכזבותיה, את הזמנים המרגשים ואת הזמנים המשעממים, את הסיפוקים ואת התסכולים, את הגמול ואת העונש, את הכאב ואת העונג שאותם חוותה במהלך המפגש. גם כאן, הנשלטת יכולה לבטא את רצונותיה, מצוקותיה, את משאלות ליבה ואת הפנטזיות שהיתה רוצה לחוות. הביטוי האישי מהווה השלמה למידע שעל האדון לעבד כדי לקדם ולהשלים את ההכשרה, החינוך והאימון של הנשלטת. כמו כן הביטוי האישי מהווה תיעוד של ההתרחשויות בין הנשלטת לאדון ויכול להוות בסיס לספר, בלוג, או כל פרסום אחר (כפוף להסכמתם של האדון והנשלטת לעיניין). את הרשימה הזאת תגיש הנשלטת לאדון בתחילת המפגש הבא בין האדון לנשלטת.

  

יחסיינו לאן ?

עם השלמת ההכשרה, על האדון להחליט אם הנשלטת עונה לדרישותיו, ועל הנשלטת לקבל החלטה אם להתמסר באופן מוחלט לאדון או לעזוב.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י