סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

והיד רושמת

כל הקלפים על השולחן
לפני 5 שנים. 14 בדצמבר 2018 בשעה 20:34

בזמן המחזור החודשי הכל שונה. השדיים נפוחים, הפטמות רגישות, הכוס רפוי יותר והגוף כנוע. ואני רק רוצה שתלטף אותי, שתפנק אותי ברוך ובעדינות.

אני שוכבת במיטה, ואתה נצמד אלי מאחור, מלטף אותי. ואני, שלפני רגע רק רציתי לישון, מתחילה להרגיש את חום גופי עולה, וכאבי המחזור מתחלפים בזרמים חשמליים שמתנקזים לי לתוך הכוס.

אתה מתחיל להרגיש אותי מתפתלת, אבל לא יודע מה לעשות, הרי ביקשתי שהיום רק נתכרבל.

אבל אצלי התסריט השתנה ואני אומרת לך: "תלטף אותי. את כולי". ואתה מציית. שולח יד ונוגע לי בכוס מעל הפיג'מה. היד שלך מרגישה את התחבושת שלי ואני מרגישה איך הזין שלך נעמד. "אני רוצה להרגיש אותך, לראות את הכוס שלך", אתה אומר.

"לא נעים לי אדוני" אני עונה, ובמילה "אדוני" אתה מבין שהמשחק התחיל, שבאמת לא נעים לי, אבל אני רוצה שתראה לי שאיתך הכל תמיד יכול להיות נעים.

"על הגב, תתפשטי. אני כבר חוזר".

אני מתפשטת ואתה חוזר עם מגבת שאתה פורס מתחתי. "תפתחי רגליים". אני פותחת רגליים והכוס נפתח לפניך במלוא הדרו. אני מרגישה טיפת דם זולגת החוצה מהכוס, עוברת מעל החור של התחת ומשם למגבת. אתה מתבונן בי. הזין שלך קשה, ואני מרגישה את הנוזל המוכר שמופיע כשאני איתך, מתערבב לי בכוס ביחד עם הדם.

"תגעי בעצמך, תעמידי לעצמך את הפטמות" אתה אומר. אתה כל כך מכיר אותי, אתה יודע שכשאני במחזור הפטמות רגישות במיוחד וכל מגע צריך להיות בקצב ובעוצמה שאני מכתיבה.

אתה מעביר את האצבעות שלך במורד הדגדגן. מחרמן אותי. מחכה שהחרמנות תגבר על הביישנות, מחכה שאבקש את זה - את האצבעות שלך בפנים.

הכוס שלי חוזר למצבו הטבעי - נפוח, מתוח ונוטף, הכאבים נעלמים וכל מה שאני רוצה זה להרגיש את הזין שלך בגוף שלי.

אני מבקשת: "תזיין אותי אדוני". אתה לא ממהר. אתה רוצה להרגיש עוד את הכוס האדום שלי, ורוצה למשוך, להרגיש איך הזין שלך עומד, חם וקשה. אני מרגישה את האצבעות שלך בתוכי, לשות ופולשות, יוצאות ונכנסות, מערבבות לי את כל הנוזלים. האצבעות שלך לא רק בכוס, אלא גם בתחת. לשות ומעסות ואני לא יכולה יותר. אני מתחננת: "תזיין אותי", אבל אתה ממשיך בשלך.

אין לי ברירה, כבר אין לי שליטה, אני מושכת אותך אלי בכוח: "תזיין אותי כמו כלב אתה שומע?" ואתה יודע שכשאני במצב הזה, שבו אני זו שצריכה להיות בשליטה, זה אומר שאני מתקרבת לקצה גבול החרמנות שלי.  "תשתקי כלבה" אתה אומר, תופס לי את הידיים מעל הראש שלי, ונכנס לתוכי עם הזין הקשה שלך. אתה ממלא אותי ודופק אותי מהר וחזק. אני כל כך מגורה. אתה מביא את היד שלי לדגדגן שלי, כי אתה יודע שככה אני אוהבת לגמור - יד בדגדגן וזין בכוס. וכשאני גומרת והכוס שלי מתהדק על הזין שלך, גם אתה גומר ביחד איתי. מעולם לא שמעתי אותך צועק כשאתה גומר, והנה זה קרה. גמרת חזק.

הגוף שלך מתרכך, אתה ממשיך לשכב מעלי  ולחבק אותי. אתה יוצא מתוכי ומראה לי את הזין האדום שלך. גם הידיים שלנו אדומות.

אנחנו צוחקים כי המיטה נראית כמו זירת רצח. המגבת, המצעים, אנחנו, כולנו הולכים להתכבס ולהתרחץ.

ואז שוב, אני ואתה חוזרים למיטה, אתה מחבק אותי, מלטף, ולוחש לי: "אהובה, רק איתך אני מרגיש אני. רק איתך אני חופשי".


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י