ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

והיד רושמת

כל הקלפים על השולחן
לפני 5 שנים. 8 בינואר 2019 בשעה 18:26

רוצה שתפנק אותי כמו דום, או כמו סאב שמבין שלפעמים אני רוצה אותו ככה, שיהיה דום.

רוצה לחזור מיום עבודה, עייפה ומותשת, קצת מנומנמת, ולהתרסק על המיטה עם הבגדים, המגפיים, המעיל.

רוצה שתבוא, תדליק את החימום בחדר, ואט אט תתחיל להשיל ממני את השכבות. תוריד את המגפיים החומות שלי ואת הגרביים השחורות, תעסה לי את כפות הרגליים בעדינות, תפתח את רוכסן הג'ינס שלי ותוריד אותו, תלטף לי את השוקיים, הירכיים ואז את הישבן.

תפקוד עלי להתיישב ותוריד לי את הסוודר ואחריו הגופייה ואז תשחרר אותי מהחזייה שלי, תשכיב אותי בחזרה במיטה ותכסה אותי בפוך, כדי שארגיש מוגנת.

תשכב לידי ותלטף אותי, תוריד לי את התחתונים ותעסה אותי בעדינות עם שמן עיסוי, תלטף לי את כל הגוף, את השיער, הפנים, הצוואר, החזה, הגב, המותן והישבן.

כמה זה נעים ומענג. אני אתחיל להרגיש את חום הגוף שלי עולה, אני אתחיל להתרטב, להתפתל ולהתכווץ, אשלח יד כדי להרגיש את הזין העומד שלך, אבל אתה תתפוס אותה חזק ותצמיד למיטה. רוצה להרגיש אותך זקור, רוצה להרגיש את הרטיבות שלי.

אבל אתה כבר נותן לי להרגיש את הזין שלך, נותן לי להרגיש אותו מתחכך בי.

אתה מתחיל לעסות לי את החור של התחת בעדינות עם האצבעות שלך, ואתה מוסיף עוד שמן, הרבה שמן. אני מרגישה את האצבעות מגרות ומחרמנות לי את פי הטבעת. כשאתה נוגע לי בכוס אני מרגישה את כל החרמנות מתנקזת לשם, אבל כשאתה מחרמן לי את התחת, זאת הרגשה אחרת, אני גם מרגישה את הכוס בצורה יותר מדויקת, מרגישה את הרטיבות, מרגישה כל התכווצות והתכווצות, ואני מרגישה גם זרמים בתחת, באגן ובירכיים. אתה רואה שאני נהנית. אתה מרגיש כמה אני רפויה ונינוחה איתך. האצבעות שלך מחשמלות אותי, מרגיעות ומחרמנות בו זמנית, ואז אתה מסובב אותי ואני כבר לא על הצד אלא על הבטן.

אני מרגישה אותך נכנס לתוכי. בבת אחת הזין שלך מחליק לי לתוך התחת וממלא אותו. צמרמורות עוברות לי בכל הגוף. נעים לי להרגיש את הזין שלך בתוכי, נעים לי להרגיש אותך מעלי, נעים לי להרגיש את הידיים שלך מצמידות את הידיים שלי למיטה, נעים לי להרגיש אותך נכנס ויוצא. נעים לי להרגיש אותך ממלא אותי. נעים לי להרגיש את ההתכווצויות של הזין שלך כשאתה גומר בתוכי ואת האנחות השקטות שלך בזמן שאתה מגיע לפורקן.

"את לא זזה" אתה אומר ויוצא בעדינות. אני מחכה בסבלנות, עדיין מרגישה איך היית בתוכי. אחרי מספר דקות אתה חוזר עם המג'יק ואנד שלנו. אתה פותח לי את הרגליים בעודי שכובה על הבטן ומצמיד לי את הענק הרוטט הזה לדגדגן. אחרי שהייתי כל כך חרמנית ולא הפסקתי להרגיש את הרטיבות שלי, הזרמים והתכווצויות, אני גומרת תוך פחות משלוש דקות באורגזמה חזקה, כל כך חזקה שאתה צריך לסתום לי את הפה כדי שלא ישמעו את הגניחות שלי. ואתה לא מפסיק, אני עדיין מרגישה את הרטט, ואני יודעת שעוד אורגזמה עתידה להגיע בקרוב, ואחרי דקה של רגיעה אני שוב גומרת, ואתה לא מפסיק, אני משתגעת, מרגישה את האורגזמה מגיעה שוב, בפעם השלישית. "תשחררי, תרפי, תהני" אתה אומר, וממשיך להרטיט אותי בלי להפסיק. אני מרפה את הגוף, יודעת שזה יבוא, יודעת שאני ארגיש אותה שוב, ובפעם הרביעית האורגזמה מגיעה, אבל היא שונה, היא עמוקה יותר, היא אורגזמה של כל הגוף, לא רק של הכוס, אורגזמה כזאת של רגע ארוך של שחרור, בלי התכווצויות, רק הרפיה. אורגזמה שאחריה לא צריך יותר כלום.

אני כבר בממד אחר כשאתה מכבה את המכשיר, מניח אותו בצד וחוזר אל הפוך כדי להתכרבל איתי.

כמה שאני אוהבת אותך. לילה טוב מהמם שלי.

אלפא-בטא​(נשלט) - מקסים !
לפני 5 שנים
Dotans​(אחר) - התמכרתי לסיפורים שלך, מפתה. כמה סקרן אני לדעת איך זה מרגיש להיות קרוב אלייך..
לפני 5 שנים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - הכל טוב פרט לעניין אחד. לסתום לך את הפה? היכן נשמע כדבר הזה?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י