בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

spanking

בעיקר פנטזיות...
לפני 17 שנים. 13 בדצמבר 2006 בשעה 19:05

בוקר טוב יקירתי , אולי בא לך לזיין אותי עם סטראפ און היום?" "כן יקירי, איך זה שלא סיפרת לי קודם שאלו רצונותייך? בכל זאת, אני אעשה זאת רק אחרי שתצליף בי קצת!"

לא לכולנו דו שיח כזה יהיה כל כך קל לביצוע. למעשה, לרובינו לא. לרוב אנחנו נבוכים מהפנטזיות שלנו , לרוב הן מלוות אותנו שנים על גבי שנים, ואנחנו בטוחים שמשהו לא בסדר בנו. אם אנחנו כבר כן משלימים עם גורלינו הסוטה, אנחנו בטוחים שאנחנו היחידים בעולם ולעולם לא נמצא פרטנר לסודות המין הכמוסים שלנו.

אז איך בכל זאת מגשימים את הפנטזיה, ומדברים בלי להיפגע מהחשיפה? ואיך מדברים על זה עם פרטנר קבוע ואיך עם מזדמן? והאם בכלל לדבר על זה? לשאלה "האם בכלל?" התשובה שלי פשוטה - תמיד! כל עוד זה במסגרת החוק ובהסכמה אין שום סיבה לחסוך מעצמך את הנאות החיים, במיוחד שחיים רק פעם אחת. וכמה שזה אולי נשמע נדוש - ככה זה נכון.

בהתחלה, כשרק התחלתי להיחשף לעולם המיני ורציתי לבלוע את כולו בהתנסויות לא היתה לי בעיה להחליף פרטנרים. כך גיליתי שדווקא פרטנר מזדמן יכול להיות פיתרון מושלם להתחיל להיפתח, להתאמן על התגובות ולבדוק האם זו באמת פנטזיה שבא לכם לממש או שעדיף להשאיר אותה לאוננות בלבד. הרי את הסטוץ שלנו - וזה לא חייב להיות סטוץ של לילה אחד אלא גם סוג של קשר נוחיות - אנחנו לא מפחדים לאבד. מקסימום, אם לא תאהבו את התגובה, לא קרה כלום ואתם יכולים לעבור לאדם הבא. החשוב הוא באמת ללמוד מכל ניסיון חשיפה כזה, ולהבין שאמנם אתם מספיק פתוחים לממש את הפנטזיה. לא כולם נמצאים באותו שלב או אותו ראש.

הדרך היותר טובה למציאת שותף למימוש היא האינטרנט. שם, כאשר אין פנים וזהות אנחנו לא מתביישים ללכת לחדר שהמכנה המשותף שלו הוא הפנטזיה שלנו. כמה דוגמאות: "צעיר במבוגרת", "דרושה צייתנית", "מזיינת גבר בתחת", "אורגיות", "חולה ורופא", "כלי ענק" וכו'. מול המסך אנחנו לא מתביישים לשאול ולדבר על החוויות המיניות, והרבה יותר קל להיפתח. אני למשל יצאתי עם כמה קשרים רציניים טובים מכל העניין, שהתחילו משיחה על סקס ונגמרו על החיים.

אבל מימוש הפנטזיה הופך לבעייתי יותר כאשר מדובר בבן/בת הזוג לחיים. ונכון שהמצב האידיאלי הוא כשמדברים על הכל , עושים הכל וחיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אבל מה לעשות, ובמציאות המצב שונה. הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו נבוכים לבוא ביום בהיר של שמש ולנהל שיחה על איברי מין.

במקרים כאלו צריך לנקוט בגישה יותר מעודנת ורגישה. הדרך הכי טובה לבדוק תגובה של אדם היא דרך ההומור: פשוט זורקים בדיחה לאוויר ובודקים את התגובה של האדם מולך.

למשל, "תראה איזה מגפיים מהממים קניתי, בא לך אולי ללקק אותם?". אם יש צדק בדברייך, לפי התגובה שלו תוכלי לזהות אם יש על מה לדבר. סביר להניח שהוא יהיה נבוך, אולי יגמגם, אבל אולי הוא יפתיע אותך ויבצע. אם לא, אז זה סתם יעבור עם חיוך ובדיחה טובה.

הדרך האחרת היא "שאלת החברים והחברות" הישנה. הרי תמיד אפשר להשליך כל נושא מביך על החבר'ה. לדוגמה, "אתה לא תאמין מה יואל קנה לאביבה ליומולדת - ויברטור!", או "חבר שלי בא היום לעבודה עקום לגמרי. מסתבר שכאב לו החור של התחת מאתמול בלילה". גם כאן תוכלו לבדוק את התגובה של הפרטר שלכם. האם יהיה ניצוץ בעין, או שתקבלו גיחוך וציניות.

אם אתם נוהגים לראות יחד סרטי פורנו, אתה יכול ב"טעות" לשכור איזה סרט על שלישיות. גם במקרה כזה, או שהיא תבין את הרמז וזה ידליק אותה , או שמקסימום תגיד שכנראה הקלטת לא שייכת לעטיפה.

הדרך הנוספת והרומנטית יותר, שאגב הייתי ממליצה לכל הזוגות בלי קשר לסקס, היא להתכתב. שמתם לב שלפעמים הרבה יותר קל להגיד :"אני מתגעגע" ב-SMS? אז יש הרבה דברים שאפשר להגיד בכתיבה וקשה להגיד אותם פנים מול פנים. אפשר לאמץ את דרך הכתיבה כנתיב תקשורת מאוד חיוני, גם לפנטזיות, ווגם כדי להזכיר פעם ביום באימייל קצר כמה אתם אוהבים.

ותמיד תזכרו: אם לא תעיזו, לא תיהנו. ולדברים האלו ממש אין שידור חוזר




להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י