בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנה של כלבה מנוצלת

הפנטזיות הכי חולות שלי, בלילה.. בלילה.. שם אני כלבה, שרמוטה וסמרטוט אמיתי...
לפני 15 שנים. 1 בינואר 2009 בשעה 9:32

זה היה ביום האחרון של הלימודים, כאשר המדריכה שלי קראה לי לחדר. היא התלבשה מוזר מכרגיל, שדיה הענקיים שתמיד הוסתרו בחולצות גדולות היו כפותים בחולצה צמודה ורגליה השמנות התפרצו מחצאית מיני קצרה שלא כל כך כיסתה את התחת הענק שלה.
היה לה מבט שונה, היא חייכה וביקשה ממני לשבת. לא כל כך הבנתי מה היא רוצה ממני התחלתי לספר לה על עבודת הסמינריון שכמעט מוכנה, אולם היא השתיקה אותי והחלה לדבר.
תראי, יש לי הצעה בשבילך שנדמה לי שתאהבי, שפינטזת עליה בלי להיות מודעת בכלל. התחלתי להרגיש נבוכה והתפתלתי על הכיסא. איכשהוא הרגשתי מאוד מגורה פתאום.
יש לי כסף, את יודעת ואת במצב כלכלי לא טוב. נכון, מילמלתי.. מה, יש לך עבודה בשבילי?
אני רוצה שתיהיי שיפחת המין שלי. הסתכלתי עליה בהלם, ניסיתי לענות. אני לא חושבת... התחלתי לומר, המדריכה קמה, ופתאום תפסה לי את הפרצוף וירקה לי עליו ומרחה לי את הפנים. תגידי תודה כלבה מטומטמת!!! תגידי תודה למלכה שלך שמסתכלת לכיוון שלך בכלל זבל ותבקשי עוד. הייתי בשוק, מכל הסיטואציה ובעיקר מזה שמצאתי את עצמי מתחרמנת ממנה. המלכה הסתכלה לי מקרוב בעיניים, שבעת אלפים שקל בחודש אמרה- ואקסטרות לפעילויות חורגות חייכה ברישעות... מה ז"א אומרת פעילויות חורגות? רעדתי, זאת אומרת שאת תשרתי לפעמים גם חברות שלי וגם זונות שאני אזמין כדי שיאנסו אותך וישתמשו בך. המיוחד בהן יהיה שהן יהיו ש מ נ ו ת כמו ש א נ י אוהבת, שעירות כמו שאני אוהבת, והן יגיעו מוכנות, עם תחת מלוכלך וכוס מושתן.. אני לא חושבת שאני רוצה.. התחלתי למחות ולפתע קיבלתי סטירה מצלצלת בליווי יריקה עסיסית. תסתמי את הפה המזוהם שלך סמרטוט ותקשיבי לפקודות בדממה. השתתקתי. אני רוצה להשתמש בך כנייר טואלט, רוצה לראות אאותך ואת הפרצוף היפה שלך נעלמים בתוך הישבנים הגדולים והמסריחים שיהיו פה ואת הלשון שלך מנקה בזריזות ויוצאת מידי פעם להגיד תודה ולהראות את הפרצוף המלוכלך שלך.. המלכה תפסה אותי בכוח והוצאיה שד אחד שלי החוצה והחלה לירוק עליו ולצחוק, תוך שהיא מצמידה אותי לחזה העצום שלה בואי, בואי כלבה מדובר במשכורת חודשית נדיבה, אז אל תשחקי אותה, תרדי על ארבע שרמוטה ונמשיך לדבר משם. צייתתי.. לפתע הרגשתי תחתונים גדולות נצמדות אלי ותחת עצום נדבק אלי והמלכה החלה מפליצה לי בפנים , תריחי, תשאפי עמוק, נייר טואלט מסריח, אצלי קודם מריחים ואח"כ מנקים, ציחקקה והפליצה שוב. מה את מריחה שאלה תספרי לי בהרחבה אמרה בקולה המורתי סמכותי. סירחון של נוד וגם שתן וחרא מהתחתונים שלך מלכתי. ירדתי על ארבע כשאני קולטת כמה שאני חרמנית וכמה התחתונים שלי מתרטבים, רעדתי. המדריכה קמה ונעמדה מעלי, ראיתי את כל השומנים שלה מתחת לחצאית מיני שלבשה, שערות הכוס השחורות שלה יצאו מבעד לתחתונים הגדולים שלבשה. היא קלטה את מבטי והחלה לבעוט בי, רוצה להריח זבל??.. שאלה ובלי שקלטתי מה קורה הצמידה את התחת עם התחתונים שלה לאף ולפה שלי ודחפה בכוח, תמצצי חלאה, התחלתי למצוץ את התחתונים, שתן ורטיבות נוזלים נכנסה לי לפה, תלקקי טוב זבל מושתן, גנחה ולפתע הזיזה את תחתונים ודחפה אותי לכוס שעיר וגדול, ללקק נייר טואלט! לייבש לי את הכוס!! נבחה עלי. הכוס היה מסריח מאוד ומלוכלך, התחלתי ללקק במהירות ולנקות הכל, לפתי השתנה הריח. פתחתי את עיני וראיתי חור תחת פתןח, שעיר ומרוח בחרא, נמצא סנטימטר מאפי.. תריחי חלאה, המלכה הביטה בי מלמעלה במבט רעב ועצבני וירקה עלי שוב ושוב, התחלתי להריח , זה מה שאת רוצה התנשפה המלכה, אה נייר טואלט מסריח חבטה בראשי, רוצה להיות כמו שירותים, אה לשון ? את מקל של בית השימוש שלי זה מה שאת, עוד מעט נביא אותו, נתקע לך אותו בכוס שתהיו מחוברים, צחקה ברישעות, תוך שהיא מתיישבת על אפי ומכניסה אותו לחור של התחת שלה ומתרוממת. המלכה הביטה בי והחלה להתפוצץ מצחוק ולקלל ולירוק עלי, הרגשתי מושפלת והרגשתי איך האף שלי מלוכלך. כל האף שלך מלא חרא, יא שרמוטה.. תיכף אני אשב לך על הפנים ואת תיהי כמו מקל בית שימוש תשתפשפי בתוך התחת מכל הכיוונים ותצחצחי אותו כמו ראי. הבנת? פעם בדקה אני רוצה שתצאי החוצה להראות לי את הפרצוף החום שלך מחרא ולגרות אותי ותחזרי למקום שלך, בתוך התחת המלוכלך תמיד.
[b][size=150%]
[/size]

עזית - האינטואיציה שלי אומרת שאתה גבר .
הכתיבה , התיאורים והפנטזיות ....
סורי .
לפני 15 שנים
Mary Jane - איזה בלוג נהדר, הוספתי למועדפים:)
לפני 15 שנים
שולץ s - איך פספסתי את הבלוג הזה עד עכשיו?
איך?
לפני 12 שנים
אשה בשלה - הי
אהבתי
צרי קשר
izaktl50@gmail.com
אשמח לשלוט בך כשהאדון שלי מביט
רחל
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י