סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנה של כלבה מנוצלת

הפנטזיות הכי חולות שלי, בלילה.. בלילה.. שם אני כלבה, שרמוטה וסמרטוט אמיתי...
לפני 12 שנים. 19 במאי 2011 בשעה 16:40

זה לא יכול להיות!!!!!
אין פה אשה שמנה , שעירה ומבוגרת ששלמה עם עצמה שמחפשת בחורה סקסית מאוד, בעלת פנטזיות פרועות שמוכנה/שרוצה/שמשתוקקת ללקק לה את הכוס והתחת כמה שתרצה???
ללכת איתה רחוק עד לפנטזיות שפה???
אין פה כזו? שתהנה מבחורה יפה, חכמה וסקסית (שפויה בחייה..) שתבוא אליה עד הבית, רק כדי לנקות לה את התחת ותגיד תודה? שתמצוץ לה את הכוס כמה ואיך שהיא תרצה?
אין פה כזו? שמחפשת סתם להגשים פנטזיות ולהנות, בלי התחייביות!
כזו שתעיז ותפנה בעצמה ולא תשלח כל מיני גברים שמפחידים אותי?

כל הנדרש זה להיות שמנה, רצוי מאוד שעירה, שתלטנית אמיתית -כי בחיים האמיתים גם אני כזו ולאהוב באמת באמת להשפיל, לשלוט, לירוק, לשבת על הפנים.... להשפיט... לנצל....

אין פה? זה לא יכול להיות!!!!!!!!!!!![]

לפני 13 שנים. 9 בפברואר 2011 בשעה 12:21

נכנסתי לחדר, רועדת מעט, ישבה שם אשה שופעת אשר חירמנה אותי מיד.
היא הסתכלה עלי במבט מזלזל.. באת לסשן ? כן.. גמגמתי..כן המלכה, נבחה עלי, תתחילי להתרגל שרמוטה.. נדיר לראות נשים כאן, פלטה תוך שהיא מודדת אותי בחיוך זדוני.
תמלאי ציוותה. וזרקה לעברי טופס. היו בו המון שאלות, עם תשובות מוגדרות.
מילאתי והגשתי את הטופס למלכה. היא קראה ונקרעה מצחוק. סוטה אה? התבוננה בי בעניין? רוצה יריקה בפנים בתור התחלה שתירגעי ? אה נייר טואלט? הרגשדתי שאני נרטבת כל כך.. כן, בבקשה, המלכה ניגשה אלי, וירקה יריקה ענקית באמצע הפנים שלי, תני לה לנזול.. ציוותה ואז תמרחי.. יפה ירקה עלי שוב ומרחה באלימות את כל הפנים שלי..
אז מה, הרימה את הדף וקראה בקול. שמנה, שעירה, תחת מלוכלך, ישיבות על הפנים, הפיכה לנייר טואלט, צחצוח תחת, השפלות, יריקות, עדיפות לתחת שעיר.. אני מבינה שיש לנו עסק עם כלבה מסריחה שאוהבת להיות נייר טואלט.. באת לנקות כוס? לנקות ישבנים? יש לי בשבילך מלכה מושלמת...
המשך יבוא...

לפני 13 שנים. 4 באוגוסט 2010 בשעה 20:38

הברזתי מהעבודה, ישנתי מלא, אכלתי טוב,
עשיתי את כל מה שדחיתי כל החודש,
וכל הלילה לפני...

לפני 13 שנים. 22 ביוני 2010 בשעה 13:38



היא דחפה אותי באגרסיביות לתוך ביתה.
ירקה עלי על הפנים תוך שהיא מועכת לי את השדיים והכוס.נחתתי על הרצפה, ציצי אחד שלי בחוץ והתחתונים מופשלות. תפתחי תתחת מולי כלבה מושתנת, שכל הזמן אבל כל הזמן התחת שלך יהיה פתוח לרווחה. טיפסה עלי ונתנה לי מכות בתחת, תוך כדי שאני מריחה את הכוס שלה בין השומנים. לפתע מצצתי את הפטמות הענקיות שלה,אצבע נתקעה לי חזק בכוס.
התחננתי ללקק לה את הכוס. היא התעללה בי. הראתה לי את הכוס וביקשה שאתחנן. זה לא עזר. הייתי צריה להשכב על הרצפה וללקק אותה. לנקות לה את בית השימוש. לירוק על עצמי ולהגיד תודה. להידפק ברגל של הכיסא ולהגיד לכיסא תודה. בסוף השתינה לי על הפנים והראש והתיישבה לי על הפנים עם כל הכוס שלה.
הוא היה שעיר ומריח חזק. לאחר רגע התרוממה, אמרה שהתחרטה והיא רוצה קודם צחצוח תחת, היא דרשה שאנקה לה את התחת מכל היום שעב והסבירה לי שהיא לא מנגבת את החרא שלה עם נייר טואלט, אלא יש לה שפחות שמלקקות ומנקות עבורה. כשהיא רכנה מעלי עם תחת פתוח הבנתי שהיא אוהבת למרוח שפחות, כי יכולתי לראות שהיא מרחה את עצמה, שיהיה מספיק כדי להתעלל.
הייתי תקועה בתחת הגדול שלה חצי שעה בערך. ליקקתי וליקקתי את החור, אכלתי את השאריות שלה וקרצפתי את כל מה שמסביב.. מידי פעם הייתה מתרוממת, מסתכלת עלי ונקרעת מצחוק ויורקת לי הפנים יריקה גדולה ומבקשת שאמרח עם כל יתר החרא על הפנים היפות שלי. לבסוף נתנה לי קצת כוס, עם עוד הרבה יריקות על הפנים באמצע. מצצתי לה את השערות והשפתיים הענקיות, עד שגמרה. ואז העיפה אותי לרצפה. עד שיתחשק לה שוב.

לפני 14 שנים. 12 בינואר 2010 בשעה 14:06

אני חרמנית, קוראת את הבלוג שלי ומאוננת
מפנטזת על האישה השמנה שיום אחד אמצא,שתשפיל, שתשתמש, שתנצל
כל כך חרמנית

לפני 14 שנים. 24 בדצמבר 2009 בשעה 13:47

[size=150%][size=75%]ישבתי בבית קפה כפגשתי אותה לראשונה. זה היה בית קפה בדרום העיר, כזה של זקנים שיכורים וזונות.כמעט תמיד ישבה בו איזה אשה מפחידה,שמנה ומבוגרת שיכולתי להתחרמן ממנה.
באותה פעם זו היתה היא.
היא הייתה נראית מוזרה ואכזרית, שמנה כזאת, לא מטופחת, עם צפורניים ארוכות ופנים אטומות.
זו הייתה הבירה השלישית שלה. בד"כ הייתי מצליחה להסתכל מבלי שיתפסו אותי, הפעם גירדה השמנה בכוס שלה כל כמה דקות ובאחת הפעמיים התרוממה הכניסה את היד לתחת וגירדה. זה שיגע אותי.
דמיינתי את הריח שעל היד שלה. מסריח, נדפק לי על הפנים, תוך כדי שהיא יורקת עלי.
מאז לא יכולתי להתאפק מלהסתכל על התחת שלה שנזל מהכיסא לצדדים ועל השדיים שלה שהיו גדולים מאוד.
בפעם השלישית שהסתכלתי היה נדמה לי שהיא קלטה אותי, ניסיתי לשקוע באחד העיתונים שהיו לידי ללא הצלחה. באחת הפעמייים שהגנבתי מבט אליה, הפעם לכיוון הכוס, בעודי מדמיינת את פני בין הירכיים השמנות שלה נטחנת בתוך הכוס הגדול שלה שתיארתי לעצמי שהוא שעיר ושמן- כמוה. לפתע, השמנה הורידה את היד שלה לכיוון הכוס וסימנה לי לבוא.
הסמקתי בטירוף לא ידעתי מה לעשות. לברוח? לגשת? בהיסוס פניתי אליה בעדינות.
דיברת אלי? שאלתי.
תשבי תשבי אל תשחקי אותה אמרה בגסות. התיישבתי, הלב שלי פועם חזק. למה הסתכלת עלי זונה? שתקתי.
מה את שותקת יא זבל, הסתכלת לי שעה על הכוס ועל התחת, צחקקה ותקעה גרפס.
את רוצה להיות הכלבה שלי? הנהנתי בפחד, כן לחשתי.
בואי איתי, חיטטה בתיק זרקה 20 שקל על השולחן וקמה.
קלטתי כמה שהיא שמנה והתחרמנתי מזה.
יא זבל קלטה אותי, את לא מבינה מה אני הולכת לעשות איתך, בואי אחרי.
חצינו את הכביש ועלינו לבניין ישן. נזרקתי על המיטה, והשמנה עלתה עלי בכוח, תפתחי את הפה שרמוטה, איימה. פתחתי את הפה וחשתי יריקות לתוכו ועל הפנים שלי, מי נייר טואלט של המלכה? צחקה המלכה.. מה חשבת שאני פשוט אתן לך למצוץ לי?
את תשמשי לי נייר טואלט וכל מה שארצה הבנת זבל?
תחכי לי בשירותים, ציוותה, תתפשטי ותכניסי את הראש לתוך המתקן של נייר הטואלט.
עשיתי כדבריה. המלכה נכנסה לשירותים ערומה. הרגליים שלה היו עצומות ונתקעו זו בזו והבטן שלה כמעט כיסתה את הכוס הענק שלה.
הוא היה שעיר כמו שדימיינתי.
היא נעמדה מעלי ויכולתי לראות את השפתיים הענקיות של הכוס מטפטפות עלי.
היא התיישבה עלי פרצופי בבת אחת, תלקקי נהמה, תלקקי חלאה, אני אראה לך מה זה לאהוב שמנות מסריחות...
הכוס היה חמוץ ומלא שתן והפרשות. ליקקתי במרץ ראשי נחבט בין השומנים.
לפתע עזבה אותי והתיישבה על השירותים. המלכה צריכה לחרבן, אמרה וירקה עלי,
לתוך המתקן!!! ציוותה.
הכנסתי את הראש למקום של נייר הטואלט ורעדתי. בשירותים כבר היה ריח של החרא שידעתי שאני עומדת ללקק בקרוב.
את רוצה שאני אנגב בך סוטה. צרחה עלי המלכה?
שאני אקח את הראש שלך ופשוט אנגב איתו?
מה שתרצי המלכהץץץ מילמלתי...
המלכה צחקה וצבטה לי את הכוס והשדיים. כן זונה, את כל כך אוהבת להיות מושפלת אה? ירקה עלי. תמרחי על הפנים! ציוותה בקול יציב. מרחתי.
עכשיו תכניסי את היד לשירותים וקחי קצת חרא על האצבע.
זה היה משפיל מאוד. עמדתי מולה עם אצבע מלאה חרא, לא יודעת מה עומד לקרות.
תריחי!צרחה. קירבתי את האצבע לאף, הריח היה מסריח, של חרא..
המלכה תפסה אותי ודחפה לי את האצבע ואת כל החרא לאף, חשתי יריקות ומכות, תספרי כמה מסריח, ציוותה עלי המלכה, תספרי, מעכה לי את הפרצוף..
החרא כל כך מסריח המלכה יבבתי, אני מכניסה לנחיריים כמו נייר טואלט טוב, תיכף אני אלקק הכל...
זוהמה, ציחקקה המלכה, את באמת גוש נייר טואלט מסריח אני הולכת להשתמש בן כל בוקר. נייר טואלט מסריח שלי...
תכניסי את האצבע לתחת שלי... כן ככה, קחי גוש יותר גדול, חטפתי סטירה.
ניגשתי לתחת, הוא היה כל כך מלוכלך ושעיר וניסיתי למרוח את האצבע הכי הרבה שאני יכולה... התחת מלא חרא? ליגלגה המלכה?את כבר רוצה לנקות הכל?
המלכה תפסה את פני והחלה ללקק לי את הפנים ולירוק..
פתאום נזרקתי לריצפה, הכוס של המלכה התנוסס מעלי, ענק ושתן החל לזלוג עלי....
יאללה צרחה המלכה, תדחפי את כל החרא מהאצבע לאף , תרטיבי בשתן חלאה! ותחטטי באף, כן ירקה עלי גם את הרוק, הכל לתוך האף של הכלבה. שתריחי מקרוב סמרטוט. המלכה הזיזה אותי ותפסה בשערותיי. היא קמה ובבת אחת תקעה אותי בתחת והזיזה אותי מצד לצד ממש כאילו אני נייר טאלט. תענגי לי את החור המלוכלך יא מלוכלכת גנחה, נמרחתי בחרא וליקקתי את החור וניקיתי וניקיתי... [size=150%]
[/size][/size][/size]

לפני 14 שנים. 12 באוגוסט 2009 בשעה 16:36

אני מנסה להבין ממתי החלו הפנטזיות הללו על שמנות. זה תמיד קשה לי, הסוד הגדול של חיי.
ועוד מפנטזת עליהן, שעירות ורעות, כאילו הכי דוחה,
ולמה, למה זה מחרמן אותי, ככה, בטירוף, לפחות זה ככה בראש-כי זה לא שניסיתי באמת
מתלבטת עכשיו, אם לפרסם את הבלוג הזה או למחוק, להתנתק מהמחשב, לעכשיו,
ולחזור לחיי הרגילים, לריחות הסבון הנקי שאני כ"כ אוהבת
זה מבהיל להיחשף פה כך, אפילו קצת
טוב, בטח אשוב
שיהיה רק טוב ואהבה

לפני 14 שנים. 12 באוגוסט 2009 בשעה 16:34

חכי לי במחסן שלנו ציוותה עלי בקול קשה בטלפון וניתקה.
התבונתי מסביב, הבוסית שלי הלכה והעובדת השנייה יצאה לאכול. יש לי שעה לגמור עם זה ולחזור למשרד כאילו לא קרה דבר.
הגעתי למחסן, רועדת קצת מפחד, קצת מהתרגשות הגובלת בשינאה עצמית על הנאתי מהעומד לבוא. התפשטתי ונעמדתי על 4, הידיים פותחות את התחת שלי לכיוון הדלת, כמו שהיא ביקשה
הן נכנסו, 2 המפחידות מהקומה למעלה, בתחילה קלטתי רק אחת, מתבוננת עלי במבטים מוזרים, כל פעםשעברתי ליד החדר שלה, מבטי זלזול וחרמנות, מבטים ברורים, כדי שאראה.
היא הייתה ממש שמנה, היו לה שדיים עצומים ותחת גדול, ששיגעו אותי. "צהריים טובים כלבה מושפלת" , אמרה אחת מהן והחלה לירוק על התחת שלי, תוך כדי שהיא מרעידה אותו עם האצבע של הרגל שלה וצוחקת עליו עם המלכה השנייה. תעני לה זבל מושתן, צרחה עלי זו, שהכרתי ראשונה, (אחרי חודשיים של מבטים הדדיים, התחלתי ללכת לשירותים המבודדים שהיו בקומתה, אליהן גם היא הולכת. עד לאותו יום שהיא פשוט תפסה אותי בשירותים ובלי לומר מילה פשוט תפסה בשערותיי והכניסה אותי איתה לתא השירותים והשתמשה בי בתור נייר טואלט) מה זונה, לא מפסיקה להסתכל לי על התחת אה שרמוטה? אמרה תוך כדי שהיא מתיישבת על האסלה ודוחפת את הראש שלי פנימה מתחת לכוס שלה. השתן השפריץ עלי והרטיב את השערות כוס שלה, היא שפשפה את פני בכוס, תייבשי זבל מסריח גנחה, תמצצי את השתן ותנקי את הכוס המסריח כמו נייר טואלט טוב.
ניקיתי ומצצתי את השתן ואת הכוס הגדול והשעיר, אחרי דקות ארוכות, נמאס למלכה והיא העיפה אותי החוצה ותפסה את פני בידיה הגדולות. חשתי יריקות נחות על פני בעוצמה, תפתחי עיניים כלבה, המלכה החלה מורחת את הרוק על פני, איך היה להיות אסלה ונייר טואלט? שאלה המלכה... מסריח וקשה עניתי, המלכה השנייה החלה לצחקק, הבטן שלה זזה כשהיא צחקה. היא הייתה רוסיה פרה ורעה, בלונדינית, גבוהה מאוד והתחת שלה היה רחב ושמן. זה היה מסריח? שאלהברישעות, בואי נבדוק מה הכלבה מסוגלת עוד, הרוסיה החלה לעלות עלי ומיקמה את התחת שלה מעל פנייה

לפני 15 שנים. 6 בינואר 2009 בשעה 18:10

[size=150%][size=150%][size=200%][size=150%][size=150%[size=150%]]זה היה כשתפסו אותי גונבת בעבודה. הטבח בבית הקפה התקשר אלי בערב וביקש ממני לבוא בדחיפות באחת בלילה למקום. כשהגעתי כבר כולם הלכו וישבו שם הטבח השמן שאני לא סובלת ושוטפת כלים בוכרית, מבוגרת, שלא סובלת אותי. בעיני היא בהמה ועצבנית שתמיד ממורמרת וצורחת על כולם. שבי, אמר לי הטבח, כשהוא מחייך חיוך רע ושואף מהסיגרייה. התיישבתי וליבי מנבא לי רעות. אני לא מאמינה שדווקא על שני אלו נפלתי, חשבתי לעצמי. מה קרה? ניסיתי לשאול בקלילות. הטבח שלף את הפלאפון שלו והראה לי צילום וידיאו שלי מפלחת כסף מהקופה.
התלתי להתפתל..זה היה פעם אחת, גימגמתי, היה חסר לי כסף בדחיפות, הטבח ושוטפת הכלים ישבו והסתכלו עלי במבט מנצח ואטום לתחנוניי. זה לא יעזור לך אמר הטבח, עדיף שתחסכי מאיתנו עבודה מיותרת עם הפה שלך. מה? לא הבנתי. אתה הולך להתלונן עלי? זה תלוי בך, חייך ברישעות וליקק את שפתיו. אני מתחננת שלו, התלתי לבכות, אני אעשה כל מה שתרצה. הבוכרית קמה אלי ונעמדה מולי, למה גנבת? שאלה במבטא כבד, הייתי חייבת כי.. התחלתי לומר הבוכרית ירקה עלי יריקה בפנים ואמרה גנבת מסריחה. מה את יורקת עלי, התעצבניתי והתחלתי לקום, שבי נהם פתאום הטבח. שבי, כלבה, אם את לא רוצה שאני אסע מפה למשטרה. התיישבתי במהירות. סליחה, אמרתי, מה אתם רוצים כסף? אני אשיג, עבודות נקיון בבית? מה? הבוכרית ירקה עלי שוב. שתקתי. תגידי לה תודה. ציווה הטבח. תודה אמרתי בשקט, מקווה שכל ההשפלה הזו תיגמר ואוכל ללכת משם. הטבח קם פתאום וניגש לבוכרית והחל להוריד לה את החצאית הענקית שלה. מה אתה עושה? נחרדתי. הטבח התעצבן ניגש אלי, תפס לי את השיער והחל לירוק עלי. את, אם עוד לא הבנת, את פה לעשות כל מה שאחליט, ואם אני אשמע אותך עוד פעם אחת ללא רשות, זה יהיה הסוף שלך, הבנת גנבת שרמוטה? הוא לקח את ראשי והחל לדפוק אותו בזין שלו, ביד השנייה שלף את הזין והחל להכות אותי בו וסירוגין לדחוף אותו לפי, תמצצי כלבה מזוהמת, תמצצי נהם.. לפתע עזב אותי וחזר מאוחרי הבוכרית, תוך שהוא ממשיך ומריד לה את החצאית, גוף ענקי נחשף מולי, רגליים שמנות ומדובללות, תחתון ענק ולבן שיערות ערווה שחורות מתפרצות ממנו. הטבח קירב את הבוכרית אלי, איך הפרה הזו? אמר בחרמנות, תוך שהוא מפשיט אותה ומגלה שדיים עצומים ונפולים, בטן שמנה ושעירה, וכוס הכי גדול שראיתי בחיים, עם מלא שערות שחורות ושפתיים מדובללות ענקיות משתלשלות ממנו מטפטפות על הריצפה. הטבח הצמיד את ראשי לרגליים של הבוכרית, איך הבהמה שהבאתי לך כלבה? את יודעת שאת עומדת ללקק אותה סמרטוט מסריח, את תנקי לה את הכוס ואת התחת הבנת שרמוטה? הבוכרית חייכה בחרמנות, נראה שהייתה מרוצה מתשומת הלב של הטבח ומהעובדה שהיא יכולה להשפיל אותי ככה כנקמה ולהשתמש בי כי אני מאמינה שלא נגעו בה שנים.
את רוצה ללקק את הכוס המסריח שלי? שאלה בחרמנות וירקה עלי? הרגשתי את פרצופי נצמד לשיער הכוס שלה והרחתי ריח חזק של כוס ותחת. תספרי לה איך התכוננת פרה, אמר הטבח לבוכרית, תוך שהוא סוטר לה בתחת ומרעיד אותו. הבוכרית צחקה, בוא נומר שאני כבר יומיים משתדלת שלא לנגב או לנקות את הכוס.. הוא עבר שתן ושפיך ובעיקר הפרשות שלי... התחלתי לרעוד והתחלתי באמת להבין מה מצפה לי.. הטבח התחרמן בטירוף מהסיפור של הבוכרית והחל לשפשף על הראש שלי את הזין השמן שלו כשהבטו הענקית שלו דופקת את פני עוד ועוד לתוך הכוס המסריח והשעיר, תלקקי החלה הבוכרית לגנוח תלקקי טוב נייר טואלט מסריח שלי, את כל הסירחון, כמו שצריך..פני נחבטו ביריכיים השמנות והשעירות של הבוכירית ואפי ופי נשאבו בתוך הכוס הרטוב
ליקקתי וליקקתי, בעוד הבוכרית מקללת אותי, זונה, מסריחה, חלא. הטבח תפס אותי בשיער וגרר אותי לכיוון התחת של הבוכרית, התחלתי לרעוד... מה קרה? ליגלג עלי, את מפחדת להיות מקל של בית שימוש, הבוכרית הסתובבה וירקה עלי, התחת שלי מוכן בשבילך נייר טואלט , היא הביטה בטבח שסימן לה להמשיך לדבר. הטבח לקח לי את הנייר טואלט מהבית ולא הרשה לי להשמש בו כמה ימים... שניהם החלו לצחוק והטבח שוב התחרמו והחדיר את הזין שלו לפה שלי, תמצצי שרמוטה ותקשיבי טוב טוב,
מה מחכה לך ודחף את התחתונים שלה לפה שלי, תמצצי! הבוכרית המשיכה, כל שאריות החירבונים שלי מחכים לנייר טואלאט שיינקה אותם ויוריד אותם מעל השערות שלי שמסביב לחור ובתוכו, הטבח הצמיד אותי לריצפה כשהזין שלו עדיין תקוע לו בפה, תפתחי את התחת המסריח שלך, שלך ציווה על הבוכרית , תצמידי אותו הכי קרוב לפרצוף שלה אבל בלי לגעת ! הבוכרית הורידה את התחת שלה לאט לאט לכיווני, התחת שלה היה עצום, מלא שערות וחתיכות חרא היו מפוזרות מסביב לחור שלה...
רוצים המשך?
תגיבו![size
=150%][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]

לפני 15 שנים. 1 בינואר 2009 בשעה 9:32

זה היה ביום האחרון של הלימודים, כאשר המדריכה שלי קראה לי לחדר. היא התלבשה מוזר מכרגיל, שדיה הענקיים שתמיד הוסתרו בחולצות גדולות היו כפותים בחולצה צמודה ורגליה השמנות התפרצו מחצאית מיני קצרה שלא כל כך כיסתה את התחת הענק שלה.
היה לה מבט שונה, היא חייכה וביקשה ממני לשבת. לא כל כך הבנתי מה היא רוצה ממני התחלתי לספר לה על עבודת הסמינריון שכמעט מוכנה, אולם היא השתיקה אותי והחלה לדבר.
תראי, יש לי הצעה בשבילך שנדמה לי שתאהבי, שפינטזת עליה בלי להיות מודעת בכלל. התחלתי להרגיש נבוכה והתפתלתי על הכיסא. איכשהוא הרגשתי מאוד מגורה פתאום.
יש לי כסף, את יודעת ואת במצב כלכלי לא טוב. נכון, מילמלתי.. מה, יש לך עבודה בשבילי?
אני רוצה שתיהיי שיפחת המין שלי. הסתכלתי עליה בהלם, ניסיתי לענות. אני לא חושבת... התחלתי לומר, המדריכה קמה, ופתאום תפסה לי את הפרצוף וירקה לי עליו ומרחה לי את הפנים. תגידי תודה כלבה מטומטמת!!! תגידי תודה למלכה שלך שמסתכלת לכיוון שלך בכלל זבל ותבקשי עוד. הייתי בשוק, מכל הסיטואציה ובעיקר מזה שמצאתי את עצמי מתחרמנת ממנה. המלכה הסתכלה לי מקרוב בעיניים, שבעת אלפים שקל בחודש אמרה- ואקסטרות לפעילויות חורגות חייכה ברישעות... מה ז"א אומרת פעילויות חורגות? רעדתי, זאת אומרת שאת תשרתי לפעמים גם חברות שלי וגם זונות שאני אזמין כדי שיאנסו אותך וישתמשו בך. המיוחד בהן יהיה שהן יהיו ש מ נ ו ת כמו ש א נ י אוהבת, שעירות כמו שאני אוהבת, והן יגיעו מוכנות, עם תחת מלוכלך וכוס מושתן.. אני לא חושבת שאני רוצה.. התחלתי למחות ולפתע קיבלתי סטירה מצלצלת בליווי יריקה עסיסית. תסתמי את הפה המזוהם שלך סמרטוט ותקשיבי לפקודות בדממה. השתתקתי. אני רוצה להשתמש בך כנייר טואלט, רוצה לראות אאותך ואת הפרצוף היפה שלך נעלמים בתוך הישבנים הגדולים והמסריחים שיהיו פה ואת הלשון שלך מנקה בזריזות ויוצאת מידי פעם להגיד תודה ולהראות את הפרצוף המלוכלך שלך.. המלכה תפסה אותי בכוח והוצאיה שד אחד שלי החוצה והחלה לירוק עליו ולצחוק, תוך שהיא מצמידה אותי לחזה העצום שלה בואי, בואי כלבה מדובר במשכורת חודשית נדיבה, אז אל תשחקי אותה, תרדי על ארבע שרמוטה ונמשיך לדבר משם. צייתתי.. לפתע הרגשתי תחתונים גדולות נצמדות אלי ותחת עצום נדבק אלי והמלכה החלה מפליצה לי בפנים , תריחי, תשאפי עמוק, נייר טואלט מסריח, אצלי קודם מריחים ואח"כ מנקים, ציחקקה והפליצה שוב. מה את מריחה שאלה תספרי לי בהרחבה אמרה בקולה המורתי סמכותי. סירחון של נוד וגם שתן וחרא מהתחתונים שלך מלכתי. ירדתי על ארבע כשאני קולטת כמה שאני חרמנית וכמה התחתונים שלי מתרטבים, רעדתי. המדריכה קמה ונעמדה מעלי, ראיתי את כל השומנים שלה מתחת לחצאית מיני שלבשה, שערות הכוס השחורות שלה יצאו מבעד לתחתונים הגדולים שלבשה. היא קלטה את מבטי והחלה לבעוט בי, רוצה להריח זבל??.. שאלה ובלי שקלטתי מה קורה הצמידה את התחת עם התחתונים שלה לאף ולפה שלי ודחפה בכוח, תמצצי חלאה, התחלתי למצוץ את התחתונים, שתן ורטיבות נוזלים נכנסה לי לפה, תלקקי טוב זבל מושתן, גנחה ולפתע הזיזה את תחתונים ודחפה אותי לכוס שעיר וגדול, ללקק נייר טואלט! לייבש לי את הכוס!! נבחה עלי. הכוס היה מסריח מאוד ומלוכלך, התחלתי ללקק במהירות ולנקות הכל, לפתי השתנה הריח. פתחתי את עיני וראיתי חור תחת פתןח, שעיר ומרוח בחרא, נמצא סנטימטר מאפי.. תריחי חלאה, המלכה הביטה בי מלמעלה במבט רעב ועצבני וירקה עלי שוב ושוב, התחלתי להריח , זה מה שאת רוצה התנשפה המלכה, אה נייר טואלט מסריח חבטה בראשי, רוצה להיות כמו שירותים, אה לשון ? את מקל של בית השימוש שלי זה מה שאת, עוד מעט נביא אותו, נתקע לך אותו בכוס שתהיו מחוברים, צחקה ברישעות, תוך שהיא מתיישבת על אפי ומכניסה אותו לחור של התחת שלה ומתרוממת. המלכה הביטה בי והחלה להתפוצץ מצחוק ולקלל ולירוק עלי, הרגשתי מושפלת והרגשתי איך האף שלי מלוכלך. כל האף שלך מלא חרא, יא שרמוטה.. תיכף אני אשב לך על הפנים ואת תיהי כמו מקל בית שימוש תשתפשפי בתוך התחת מכל הכיוונים ותצחצחי אותו כמו ראי. הבנת? פעם בדקה אני רוצה שתצאי החוצה להראות לי את הפרצוף החום שלך מחרא ולגרות אותי ותחזרי למקום שלך, בתוך התחת המלוכלך תמיד.
[b][size=150%]
[/size]