בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנה של כלבה מנוצלת

הפנטזיות הכי חולות שלי, בלילה.. בלילה.. שם אני כלבה, שרמוטה וסמרטוט אמיתי...
לפני 13 שנים. 22 ביוני 2010 בשעה 13:38



היא דחפה אותי באגרסיביות לתוך ביתה.
ירקה עלי על הפנים תוך שהיא מועכת לי את השדיים והכוס.נחתתי על הרצפה, ציצי אחד שלי בחוץ והתחתונים מופשלות. תפתחי תתחת מולי כלבה מושתנת, שכל הזמן אבל כל הזמן התחת שלך יהיה פתוח לרווחה. טיפסה עלי ונתנה לי מכות בתחת, תוך כדי שאני מריחה את הכוס שלה בין השומנים. לפתע מצצתי את הפטמות הענקיות שלה,אצבע נתקעה לי חזק בכוס.
התחננתי ללקק לה את הכוס. היא התעללה בי. הראתה לי את הכוס וביקשה שאתחנן. זה לא עזר. הייתי צריה להשכב על הרצפה וללקק אותה. לנקות לה את בית השימוש. לירוק על עצמי ולהגיד תודה. להידפק ברגל של הכיסא ולהגיד לכיסא תודה. בסוף השתינה לי על הפנים והראש והתיישבה לי על הפנים עם כל הכוס שלה.
הוא היה שעיר ומריח חזק. לאחר רגע התרוממה, אמרה שהתחרטה והיא רוצה קודם צחצוח תחת, היא דרשה שאנקה לה את התחת מכל היום שעב והסבירה לי שהיא לא מנגבת את החרא שלה עם נייר טואלט, אלא יש לה שפחות שמלקקות ומנקות עבורה. כשהיא רכנה מעלי עם תחת פתוח הבנתי שהיא אוהבת למרוח שפחות, כי יכולתי לראות שהיא מרחה את עצמה, שיהיה מספיק כדי להתעלל.
הייתי תקועה בתחת הגדול שלה חצי שעה בערך. ליקקתי וליקקתי את החור, אכלתי את השאריות שלה וקרצפתי את כל מה שמסביב.. מידי פעם הייתה מתרוממת, מסתכלת עלי ונקרעת מצחוק ויורקת לי הפנים יריקה גדולה ומבקשת שאמרח עם כל יתר החרא על הפנים היפות שלי. לבסוף נתנה לי קצת כוס, עם עוד הרבה יריקות על הפנים באמצע. מצצתי לה את השערות והשפתיים הענקיות, עד שגמרה. ואז העיפה אותי לרצפה. עד שיתחשק לה שוב.

Beta Male - 0-:
לפני 13 שנים
מלאת שאלות​(שולטת) - זאת פנטזיה או שזה קרה?
לפני 13 שנים
עד לפה​(אחר) - את כ"כ טובה לכתוב...פנטזיות פשוט מדהימות להפליא .
נהנתי מאוד לקרוא את הפוסטים מהתחלה :) ..ועד סופו מלפני 3 שנים
לפני 13 שנים
כ'ץ​(נשלט) - נחמד ביותר
לפני 13 שנים
Lola​(שולטת){Zap11} - אילו רק לא היה לי בן זוג נשלט.....
לפני 13 שנים
זאב הלילה​(אחר) - ואילו היה לי כוס חחח ,למה למה רק נשים?
לפני 13 שנים
השולט בכנועה - אני יוני חטוב ונאה
אשמח להכירך
מנוסה בתחום אשמח
לגלות לך עולמות קסומים
התחברי למסנגר שלי (msn)
yadidnae@gmail.com
או לסקייפ (SKYPE )
YADIDNAE
יום קסום


--------------------------------------------------------------------------------
לפני 13 שנים
חתולההה - יוני היא אמרה שהיא לא מעוניינת בגברים!!!אני לא שמנה מסריחה ומגעילה -אני שמנה יפה וסקסית מטופחת בלי שערות נקיה מריחה טוב תמיד ......חבל שאני לא עומדת בקטגוריה.מיאוווווו.הייתי מוכנה לנסות:)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י