לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלק ממני

אני אש, אני רוח,לא מוכר לא ידוע .אני גל, אני קצף, ודמעה שיורדת.הנה אני ישנה לבדי ורוקמת לעצמי חלומות
לפני 15 שנים. 11 בנובמבר 2008 בשעה 17:34



כמעט כולם מחפשים את הנקודה העלומה. המון מחפשים מעטים מוצאים. אני קורא על אצבעות שנדחפות למעמקי הערווה, ועל הוויכוחים האם הגודל קובע או לא קובע, יש הסבורים כי היא נמצאת במעמקי הואגינה ויש הסבורים כי היא שוכנת על צוואר הרחם ויש המהדרים ומחפשים אותה בתוך הרחם עצמו.

גם רוב הנשים אינן יודעות היכן נמצאת נקודת הג'י שלהן, הן סבורות שכמה שיותר עמוק ככה יגיעו אליה יותר מהר ושמעתי וקראתי גם על הדגדוג ועל מין כאב מגרה כזה שהן חשות בתוככי הואגינה. אז יש לי חדשות עבורכן, אם אתן חשות כאב ודגדוג וצריבה שם במעמקים, למהר לרופא נשים, לבצע בדיקת משטח רחם, סביר להניח כי מדובר בפטריה ואגינלית ולא בנקודת ג'י.

על נקודת הג'י אצל נשים קראתי בספר שפירסמו בזמנו מאסטרס-ג'ונסון, זוג חוקרים שבדק במעבדה את המיניות של האישה וערך מחקר בנושא. בימים אלה גם זכיתי לראות את המחקר (שהם הסריטו) בסידרה "מאה שנות מיניות האדם" שמשודרת בטלוויזיה בערוץ yes+ בשעה 11:45 בלילה. הם הצמידו אלקטרודות שמדדו דופק ונשימה אצל נשים בזמן שבו מתרחשת האורגזמה הנשית. שום אלקטרודה לא הוכנסה לווגינה של האישה.

הכל נמצא בחוץ. כל הדברים שגורמים לריגוש מיני אצל האישה הם חיצוניים. כל הנקודות שמעוצבבות בעצבים רגישים שבנגיעה קלה, בליקוק עדין גורמים לתאווה וחשק, שמזמינים את עסיס התשוקה, כל הנקודות האלה הן חיצוניות. פטמות השדיים, שליקוק עדין ומציצה רכה מזרימים את הדם מהם אל מרכז התשוקות, הבטן התחתונה, הירכיים הפנימיות ונקודת הג'י.

נקודת הג'י נמצאת במשולש הקטן מעל הדגדגן, בשטח בין הדגדגן והשפתיים הגדולות, בין שתי נקודות המפגש של השפתיים הקטנות והשפתיים הגדולות. כל השטח הזה מעוצבב על ידי עצבים רגישים מאוד שגורמים לתשוקה. בעיסוי עדין ומתגבר, ובלחיצה על השטח הזה עד שמרגישים את העצם של נקודת החיק, מגיעים לאורגזמה תוך כמה דקות ואחר כך תוך שניות ואין סוף לאורגזמות.

לאחר שמזהים את הנקודה בדיוק, הנשים נהנות מאין סוף של אורגזמות, הרגישות יכולות להגיע לאורגזמה גם כשתפר מכנסי הג'ינס לוחץ להן שם באמצע החריץ ויש כאלה שמגיעות משילוב רגליים והזיות תשוקה. בהמשך זה הופך לרפלקס מותנה. לפני עשרים וכמה שנים גיליתי את הנקודה. גם לפני שגיליתי את הנקודה נהנתי מאורגזמות נפלאות תוך כדי קיום יחסי מין, אבל אחרי הגילוי, אני נהנית מהאורגזמות הנהדרות האלה גם בלי לקיים יחסי מין. האורגזמה מגיעה גם כאשר יש לחץ על האיזור. מכנסיים לוחצים במפשעה, פד בזמן מחזור, שילוב רגליים חזק. לפעמים זה מביך כאשר נמצאים בחברה.

כאשר משתמשים באצבעות או בכל כלי משחק אחר בזמן התעלסות צריך מאשד להקפיד על כללי הגיינה גבוהים ביותר
בתוך הווגינה נמצאים אברי רביה רגישים מאוד לזיהומים. יש שם את צוואר הרחם ואת השחלות שנמצאות בשיפולי חלל הבטן, חצוצרות ושלפוחית השתן. זיהום באחד או יותר מהאיברים האלה יכול לגרום למחלות זיהומיות ונזקים בלתי הפיכים מפטריות ועד חוסר יכולת להכנס להריון.

אני לא מנסה לספר איפה נמצאת נקודת הג'י של הגברים. יש כאלה שאומרים שהיא נמצאת אצלם בפי הטבעת . יכול להיות.

כן, אני יודע כי הרשימה הזאת תקומם את כולכם, גם גברים וגם נשים, אבל לא משנה לי מה יגידו הגברים, הם בלאו הכי רק נשמעים להוראות, אני פונה רק לנשים, אם אתן רוצות להנות ממולטי אורגזמה, תתחילו להתאמן על השטח המתואר, בלי לדחוף אצבעות ובלי לדחוף חפצים פנימה, רק עיסוי על השטח בין השפתיים הגדולות לדגדגן, אפשר גם עם וויברטור. כשתווכחנה שאני צודק, נא לתכנת את הגברים שלכן.

בעניין הדגדגן, הוא רגיש ביותר. הלחץ הכי קטן של אצבע גורם לו לכאב וכאב לא נעים בכלל, במיוחד כשהו יבש. לכן אם את רוצה ליהנות מאורגזמה עמוקה, אז רק על השטח שמעליו סביבו, לא עליו ישירות, אלא אם זו לשון שנוגעת ברכות, ומסביב אז כן, לא אצבעות ולא נעלים.

ועוד משהו קטן, נשים לא גומרות בשטפונות אדירים, אלא אם זה שייך לקטע ביזארי של מקלחות זהב, אבל מדובר כאן בנשים רגילות. אז לידיעת כל הגברים שהמציאו מדמיונם הקודח, לא, נשים לא "משפיכות" ולא גומרות בשיטפון. מה שכן, כל העסק מתכווץ ומרפה וברגע שנרגע אפשר להתחיל מהתחלה ותוך דקות היא תגיע שוב לאורגזמה ,
אז נא להתחשב ולגמור. לנו מספיקה פעם אחת.

תהנו .
באדיבות אתר יחסים

venus in our blood​(שולטת) - תודה עקרבית:-)

}{
לפני 15 שנים
Josephin​(לא בעסק) - בכיף...
}{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י