בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

חלק ממני

אני אש, אני רוח,לא מוכר לא ידוע .אני גל, אני קצף, ודמעה שיורדת.הנה אני ישנה לבדי ורוקמת לעצמי חלומות
לפני 18 שנים. יום רביעי, 10 בדצמבר 2008 בשעה 20:27



אני אוהבת לצפות בסרטים שיש בהם סופ טוב
בניגוד לחיים שהסופ לא תמיד טוב ובכלל...
נעים לשקוע לרגע בפנטזיה שיתכן וגם בחיים יהיו סיפורים וסופים כמו בסרטים
נאיבי?
מה כל כך נורא להיות נאיבים לרגע...

אני עוברת כרגע תקופה קצת מבולבלת , זה יעבור כמו תמיד ברגע שאגיע להחלטה...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י