ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

חלק ממני

אני אש, אני רוח,לא מוכר לא ידוע .אני גל, אני קצף, ודמעה שיורדת.הנה אני ישנה לבדי ורוקמת לעצמי חלומות
לפני 16 שנים. יום שישי, 21 במאי 2010 בשעה 19:24


חבל שאנשים לא שמים לב
שלפעמים כשאני מגיבה
דברי נאמרים בהומור, בצחוק, אולי קצת הומור שחור, אבל זה בהחלט לא ברצינות או מתוך כוונה רעה.
כדי לדעת צריך רק לשאול.


ואם פגעתי , אני מתנצלת , ממש לא התכוונתי לפגוע/לעקוץ.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י