זה בשביל הנשמה-BB King לפני 14 שנים. יום חמישי, 27 בספטמבר 2012 בשעה 16:33 הפעם הראשונה שהתחלתי לשמוע בלוז היתה בגלל בעלי לשעבר. גם אני התאהבתי בבלוז :)