צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

חלק ממני

אני אש, אני רוח,לא מוכר לא ידוע .אני גל, אני קצף, ודמעה שיורדת.הנה אני ישנה לבדי ורוקמת לעצמי חלומות
לפני 14 שנים. יום שבת, 10 בנובמבר 2012 בשעה 8:15

ביום שלישי כשהקטנה התקשרה אלי

ושאלה איך חגגתי את יום הולדתי

עניתי לה

שהיה מאוד כיף לבלות את היום

אצל רופא השיניים ולעקור שן

כמובן שהיא צחקה ואמרה

"את והשטויות שלך"

אז אתמול חגגתי את יום הולדתי במועדון

בליין של דיווה

בחברת חברים טובים וחברות טובות

מוסיקה מעולה! (תודה D.J)

הרבה זמן שלא השתוללתי ככה עד שרגלי ממש ממש כאבו נאלצתי לחלוץ את נעלי (על הנעל שנעלמה אכתוב אולי אחר כך)

קיבלתי מתנות

תודה על הספר!(רציתי לקנות אותו)

תודה ועל השמלה המדהימה!!! (זה בהחלט מדרבן לרדת כמה שיותר)

תודה לדיווה על ערב נפלא 😄 }{

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י