שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מהמעמקים....

כמה מילים שמנסות לגעת
מילים שמקורן עמוק בלב ומנסות להגיע לעומק הרגשות

ודבר אחד אני מבטיח ומתחייב - הכל אמיתי וכנה. אני חייב זאת לכם, ואני חייב זאת לעצמי.
לפני 16 שנים. 3 ביולי 2007 בשעה 16:47

אמנם במקומותנו זה לא דבר נפוץ ומוכר, אבל בכל זאת התחנכתי בחיים שמידי פעם כאשר אתה מגיע למקומות מסויימים עלייך לעצור, להתבונן במראה ולהסיק מסקנות.


לאחרונה אני מוצא את עצמי פעם אחרי פעם מסתכל מסביב ולא תמיד אוהב את המקום בו אני נמצא. לפעמים זה הדברים שאני עושה, לפעמים זה הדברים שאני רואה שאנשים מסביבי עושים, ולפעמים זאת ההשפעה של המעשים שלי על אחרים. בסיכומו של דבר אני מרגיש שאני נמצא במקום בו לא לגמרי טוב לי.

אין לי את מי להאשים וגם אין לי שום כוונה לעשות כדבר הזה גם לו הייתי חושב שיש פגם באחרים. לא תפקידי הוא לחנך את העולם. אחריות אישית משמעותה לקיחת אחריות על המתרחש גם אם אתה אינו הגורם הישיר וגם להסיק מסקנות ולפעול לשיפור המצב אשר אינו מוצא חן בעיני. לשנות את העולם אני לא יכול אבל לשנות את עולמי אני יכול.

בספר שנהגתי לקרוא בעבר נאמר כי "חובתו הראשונה של האדם היא להיות נאמן לעצמו. נאמנות לכל אדם או לכל דבר אחר הינה מסימנו המובהק של משיח השקר". במסגרת הנאמנות הזאת לעצמי החלטתי לסגת. אני עדיין לא יודע מה זה אומר בדיוק, ואני לא יודע לאיזה מרחק אני נסוג ולכמה זמן אעשה זאת או אם אחזור קדימה או אחורנית בסופו של דבר, אבל בנתיים, אני חש חובה לנסות ולתקן את העולם שלי לפני שאמשיך לצעוד קדימה.

ותודה לכל אלו אשר איפשרו לי את ההתבוננות הזאת ואת המראה שדרכה אני מסוגל לשקף את עצמי

Brida​(נשלטת){DDDOM} - שיהיה לך בהצלחה בכל דרך שתבחר בה...
לפני 16 שנים
זרה מוכרת - הפוסט הזה שלך הגיע בזמן מדהים עבורי.

והציטוט שהבאת מושלם.

תודה.
לפני 16 שנים
Venus in Furs - מה זה , הכל מתפורר כאן.... :(
לפני 16 שנים
Uranus - אביס,
למעלה ממאה עשרים יום מאז הפוסט הכועס ההוא שלך.
אני מוקיר אותך על הדרך שהחלטת לצעוד בה.
דרך של אחריות, משמעת ומחויבות עצמית. תובנות בחיים מגיעות בקצבים כול כך מסחררים כשהמראה האמיתית נגלית שהראש כואב כמו שמעולם לא כאב. קבל את הכאב הזה, כי זה הראש בפעם הראשונה מוותר על תפיסות עולם שעד כה רק הכשילו. זה הראש מתרוקן כדי לאפשר לך לראות את העולם ממקום חדש ונקי. שקט ושלו. בלי דיעות משוחדות ובלי אג'נדות. פשוט להיות.
סליחה עם אני נשמע נורא ניו אייג'י, אבל אפילו ציניקן כמוני הצליח להשתנות קצת.

המון בהצלחה :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י