צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 15 שנים. 16 בדצמבר 2008 בשעה 15:14

כוס קפה מהביל, חפיסת נובלס ירוקה, צרור מחשבות, ואף לא מילה אחת. בשקט, בדממה, אני זז, מתפשט לצדדים, מתרחב לפנים, ומתכנס. אנחנו שם במרדף המטורף, מחפשים אותנו, מחפשים מקום, מבקשים פינה אחת קטנה של הזדהות, של רוגע פנימי, רק כדי שנרוץ, מייד לכשנמצא, לתור אחר פינה אחרת, נוספת.

אנחנו כאן, בשקט, בדממה, זזים ומתפשטים, אוהבים בחושך מה שלמדנו באור, ומתכנסים. בתוך מיטה גדולה תרחשי את כל הסודות והפחדים, את כל מה שרצית בי, שחלמת ולא העזת...

אני כאן בשבילך לרגע, רק כדי להיעלם ברגע שלאחריו, מקול געגועייך אמלט, אסתיר פניי, אתכחש. רגע לפני שתאמרי נואש, אשוב, אסדיר נשימה באפך, פעימה בליבך, אבטיח לקיים, להיוותר, לאהוב את הפינה שלנו.

עבורך אני הים. אני הגל. אני הסהר. אני הכוכב. אני החלום שחלמת בלילה. אני אגל הזיעה המתגלגל על פנייך אומרות העונג. אני החיוך. אני הצער. אני האיש לו ייחלת. אני ביום. אני בלילה. אני שעת הדמדומים. אליי תערגי. עבורי תיהרגי. כולך כיסופים, מלבוש תעתועים. אני הצל. אני האור. אני הדם הזורם. אני הפריחה והלבלוב. אני השקיעה שבאופק. אני שם, בשקט, בדממה, זז ומתפשט, בגללך.

venus in our blood​(שולטת) - משובח
לפני 15 שנים
מתוק ומרושע - חן חן!
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י