בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת ליטוף

עולם של חורים, רק לבחור.
לפני 16 שנים. 4 בינואר 2008 בשעה 14:54

ושוב הפסקה של חופשת מולדת וכמה יפה ועוד יותר נחמד. אין מקום רב לפירוט על העבודה שעשיתי כי זה ישעמם את רוב האנשים אז סיבוב קצר אחרי 80 יום של לא להיות מגלה ככה:
יש מילה חדשה בעברית "מאנל" בחייאת זום-זום מה קורה כאן אה? אם אליעזר, לא זה עם הגזר אלא בן יהודה היה רואה מה עשו מהאותיות שהוא עשה מהן עברית והיה חי-היה מת. מאנל ,קרע אותי הנשלט לשעבר כביכול שקרא לעצמו מתחלף והיה עסוק בפנטזיות קוקסינליות על בנים שהם בנות ויש להם שטרונגל מבתק בתוליו. ללא ספק תהפוכות הגורל הן מופלאות ונשגבות מהבינה האנושית.שולט עם מרשם דחוף לאישפוז כפוי.מאנל.
פיהוק גדול ונמשיך. יש את הבכין ההוא שכולם פוגעים בו אף נקבה לא רוצה להתקרב אליו והשקרים שלו הם פשוט מלאכת מחשבת, אממה, שקר הוא כמו חרא והוא תמיד יצוף. לא מאמינים? תשאלו את הים.
מה עוד היה לנו? משוגעת ששולחת כל 3 דקות בלוג אומלל,כל העולם נגדה.רחמים שמיים,רחמים ! ויש את המסיבות. זה משהו מיוחד וקורה כאן שינוי מהמם. גם מחוץ לארץ קראתי את השירשורים ולאט לאט שירשורי התודה נעלמים.קצת מוזר לא?
היה סילבסטר במועדון אחד ואף אחד לא רשם תודה למארגנים לברמנים למשרתים לבעלים למקום? השתגעתם לגמרי או שנגמרו הכרטיסי חינם. אני נזהר מלציין שמות כי זה נחשב לאאוטינג נוראי אז לא אומרים מי ומה כי חבל שימחקו לי לי כאן מילים.
ותגידו, מי, אבל מי לכל השדים והשוטים ,השותים והמטורפים מסתכל בכלל בבלוג הזה שמת כמעט שלושה חודשים? היום 3 צופים.תודו שזה מוזר.
אני אעלם ביום שני עוד פעם לתקופה ואני בטוח שלא תתגעגעו כי יש לכם את המאנל,הבכין,המשוגעת והמסיבות המהממות להתעסק איתם. אז למי שהתגעגע ויתגעגע מוסר החתום מטה דרישות שלום חמות ואוהבות ולמי שלא כיני ערווה לרוב באיזור החשק.
תהיו בריאים ותאנלו הרבה.

ה-חור שלך.

לפני 16 שנים. 16 באוקטובר 2007 בשעה 7:09

כמה נחמד להיות רחוק לפעמים.
זו היתה נסיעת עסקים ארוכה וטובה בשלב מסויים הכלבה הצטרפה וחגגנו את הנסיעה הזו תוך כדי עסקים. טיילנו וביקרנו במקומות שרק מקומיים מכירים וקינחנו בשבוע בהוואי .
צעיר אבל חותם ומחתים בשבע ספרות וימותו הקנאים.
עשיתי סיבוב-כלוב אמרתי לעצמי אולי נראה משהו חדש והופתעתי לטובה כי יש המון חדש יותר נכון יש המון זבל חדש שלא ממש שווה את התגובה . זו הזדמנות גם לומר תודה לזו שהשאירה לי לינק על מוכר הסברס ועד הדברים שכתב. לא שהם כאלה חשובים אבל לקרוא אותו זה תמיד קטע של הנאה צרופה ולחילופין אומרים עבד כי ימלוך כי לפי התיאור שקיבלתי אין מצב שהוא ימצא זיון בצורה רגילה למעט בתשלום באיזור תל ברוך אז המציאו לו את הכלוב והסחורה בשפע והמילים על ההיררכיה עובדות יופי.
קראתי את הבלוג של מאסטר אורי(ORY) חתיכת בלוג עוד אחד של יחסי ציבור מצויינים וכתוב מצויין כמו שמן זית. נשים מתעלפות על המילים הנאמרות כך וכראיה רואים את עדת התרנגולות שהתקבצה מתחת למירפסת שלו וצורחות וואווווו פראי על כל הפלצה.
טוב,מתחילים את הבוקר תהנו ואל תאכלו יותר מדי סברס,זה עושה עצירות.

לפני 16 שנים. 19 בספטמבר 2007 בשעה 7:18

הנושא האקטואלי עוסק בכמה נמוך אפשר לרדת כדי ללטף ואולי להיות מלוטף. אני מריץ שירשור קטן וחביב סביב נושא של דום ראוי. הקורא מבחוץ לא יצליח להבין מה הקשר בין הנושא לתגובות כי קיפצו להם כל ברי הסמכא ואמרו מה לא ראוי, אולי זה יותר קל. בין השאר עלו גם הידעונים ,אלה שיש להם תשובה להכל ויודעים מה, מעבר לתחקיר שאני עושה מול כל מגיב ומגיבה ,אני חושב שבגדול האנשים לא מאמינים בבדסמ כבדסמ. יותר קל להם כנראה להוריד את המדים שקשורים לכך ולתת הצגה של כאילו כן עד שזה לא נוח ואז נשמעות מילים אחרות. מטעמי אאוטינג לא אשתמש בשמות למרות שמבחינה מישפטית,כן, גם אני יודע ומכיר את השפה הזו,פלצנים, מי שפירסם משהו לעיני כל רשאי אחר להביא את שמו ודבריו לנתח והביע דיעה בעד או כנגד דברי המפרסם. זה לא אאוטינג אבל אין לי חשק להתווכח עם שולט העל כאן אז נעשה את זה אחרת. מר יודע-כל מספר 1 ויקירתו תמיד נחלצים ברגע שצריך לחדד משהו רק שלפעמים החידוד הנדרש הוא של סתם עיפרון ומילותיהם העייפות מרוב זהות כמעט פוליטית לעצמם פשוט כבר לא מרגשות ממש מישהו, אולי את השכנה בת ה-80 מהקומה למטה. הם לא ממש מאמינים בבדסמ אבל מה אכפת להם? הם זוג שמצטלם בארשת חשיבות על ולרוב זוכים לליטופים מלא מעט אנשים. לא לשכוח, הבוקר מדברים על פינת ליטופים.
לאחר הזוג המלכותי מגיע אחד נמוך ואחד גבוה שמשום מה מזכירים לי את שני הזקנים בחבובות ,שהיו יושבים במרפסונת באולם ההופעות ומדברים שטויות. מה שכן,הם חמודים יחד ומלטפים זה לזה.מתוקים!
אחר כך יש את מוכר הסברס ששירשורים שלמים נעלמים בזכות קשריו הסיציליאנים או קשריו לשוק הסיטונאי שהוא הבוס של פינת הליטוף ואחר כך ניתן לראות בפינה המבויישת את אימת הפליי-רום, קצת מוזר הפקה פקה שלו ויש לי חשש מתגבר שהוא בעצמו נבהל מהתארים שקשר לעצמו. הוא מלטף את עצמו לרוב, אבל זה גם סוג של ליטוף.
איפה, אחח איפה הדום עם המס' שהיה שולט על,הפך לא בעסק וחזר להיות שולט,היכן המלך הזה. איש שמדבר קצר והמון כבוד. אותו לא מלטפים כי אפשר לאבד אצבע ובצדק.

מספיק להיום,ונמשיך בתוכנית הבאה. אילליקה .

לפני 16 שנים. 18 בספטמבר 2007 בשעה 22:05

וימחקו את כל אשר לא יאה כי יעלה על הדף השחור קבל עם ועדה סוטות וסוטים ושאר קשקשנים. ויעשה איפה ואיפה בין הגולשים יען כי מחלק אולי מפחדים ומחלק לא ויעש האיפה ויעלים את השאר .אמרו חז"לנו כבר בעיתות מלחמה ושלום צדק צדק תירדוף אך יש צדק ויש צדק ולכל אחד הצדק שלו.

וישקוט הכלוב 40 (דקות).

זה היה בלוג מחאה ומי שהיה צריך להבין הבין ומי שלא- עוד יבין ברבות הימים עת ימחקו מילותיו כלא היו והכל בשם האתיקה,הצדק ושאר מריעין בישין.

בושה.

מעניין רק מי מיצמץ ראשון. חה חה חה.

לפני 16 שנים. 18 בספטמבר 2007 בשעה 7:49

למדתי כבר מהבוס כאן של הכלוב שכל פיפס על שם או ניק ישר רצים אליו ובוכים לו .קטע חמוד של שולטים או שולטים מדומים כנראה. בכל מקרה אני אמנע מלציין שמות ואתם אלה הקוראים כאן, כל ה-4 כמובן, כבר תקשרו את המילים לפורום.
הלוחם הראשי הוא בחור שהתהפך לא מזמן. בעברו היה נשלט עם נטיות לחיפוש קוקסינלים עבי או עבות זין שינעצו אותו ולאחרונה גילינו שהוא בכלל שולט.נו טוב. אני לא שופט אף אחד ברמה הזו.
השני הוא דרדס עם תדמית של דון קורליאונה ולשון חדה שמתהדר בכמה ניקים ואפילו לא מתאמץ להסתיר אותם. הוא מודיע שבדסמ זו המצאה,שאין שליטה וכל העולם נמצא מתחת לרגליו. באופן אישי לא מצליח להבין איך אפשר לשים עולם שלם לרגליך כשאתה מתהדר במטר ושייבה. מוזר.יש לנו עולם מוזר.
השניים פצחו בקרב פוסטים בפורום בליינים, זה אני חושב שמותר לומר, ושניהם בצורה מדהימה נותנים לנו לראות כמה מכוער העולם הפנימי שלנו יכול להיות ,כמה אנשים שבכלל לא קשורים לבדסמ או לכלוב קובעים את מהלך השעה וכמה ליכלוך ניתן לראות בשם הדמוקרטיה וחופש ההבעה על פי נוהלי וחוקי הכלוב.
אני מסתובב בכמה פורומים ודבר כזה לא ראיתי מעולם.
ממש מפחיד לראות מה קורה לגברים ו/או שולטים בגיל 40 לפי מה שאני רואה שם ואולי אכין לי כדור נוצץ ליום הדין הזה.(או שנבקש מהמאפיוזו).
יודעים מה הכי מפחיד במלחמה בפורום הזה? שזה יגמר או עלול להגמר בצורה אלימה כי האחד כבר הגיב באלימות בעבר והשני טוען בעדינות לקשרים עם אירגוני פשע כאלה או אחרים. כל זמן שזה בין שניהם שימותו. הבעיה תתחיל בכך שאתם, המבלים, יכולים להפגע על הדרך.
לסיכום, ככותרת:
עלוב

לפני 16 שנים. 2 בספטמבר 2007 בשעה 8:34

אבל מה זה מיילדום???

אמר האיש בשחור שהשליטה הגברית תפסה בגרות והוא צודק. חובת ההוכחה של המין החזק בבדסמ כבר לא נדרשת ,הכל ברור שם. נשים עדיין צריכות להוכיח לעולם שהן שולטות וחזקות אז התהליך הזה עדיין נמשך שם. אי אפשר להתעלם שחלק הן בכלל מלכות בתשלום והפומביות מביאה להן לקוחות חדשים מכאן ניתן ללמוד שכרטיס הביקור שמופגן בסשן פומבי הוא טלקומוניקציה מצויינת לכל נשלט אפילו בתחילת דרכו שבא ורואה את כישוריי השולטת המופיעה. לגביי הויכוח מי מלכה ומי לא תמשיכו לבד להתנגח מאחר ואני באופן אישי לא מוצא תשובה אחת לזה. לא כל אחת שעומדת עם מבט אפל ומדי פעם מוסיפה קובית קרח או סיבוב על גלגל כאב היא שולטת ובכלל לא משנה מה ההיסטוריה שלה.
המיילדום במתכונת הנוכחית ספג מכות לא קלות בדמות פמדום בכוח במועדון אחד וערב כושל של מיילדום במועדון אחר.באין נציגים בולטים יותר אותו מיילדום שקע לדממת אלחוט והשאלה העיקרית היא לא אם הוא נעלם אלא אם מישהו ירים את הכפפה לערב מיילדום חדש למשל ואמיתי.
תנסה עימנואל לעשות סקר ולבדוק כמה היו מעוניינים באמת בערב אמיתי כזה. זה באמת יותר מעניין מתגובה מכוערת שאומרת שמבחינתה המיילדום מיותר.

לפני 16 שנים. 30 באוגוסט 2007 בשעה 9:31

תגידו אתם. לא מדהים איך פתאם עולה לה מישהי שכותבת הודעה וחצי וכבר יש לה תובנות על החיים הנשואים חטאים ובנקודתית שום טיעון של ממש ושום פרופיל שאפשר להבין ממנו מי ומה היא .שום כלום לגמרי ובכלל התופעה המג'וייפת הזאת גורמת לבחילה.
באה מישהי ופתחה שירשור מהמם בו היא אומרת מילים של אהבה גמורה ויפה ומיד באים כל העורכי דין וגם הלשונאים ואיך נשכח את המטיפים ומרביצים תורה בזאת שפתחה את השירשור ובסך הכל היא מלאה אושר והיתה מעוניינת לשתף .
חתיכות הפרשה חומה ומסריחה, תנו לבתאדם לחיות ואם אין לכם ממש מה לומר פשוט תסתמו את הג'ורה ובטח, אם זה מריח כמו ג'ורה נראה כמו אסלה אז זו ג'ורה.
איכס.

לפני 16 שנים. 28 באוגוסט 2007 בשעה 22:35

עוד שירשור מצויין שאני נהנה לעקוב אחריו והיום אפילו הגבתי בו יען כי חלאס, בכי תמרורים על " הוא אמר לי ככה, עשיתי ככה" לאנשים אין חיים . הציע לך, הלכת, פתחת רגליים ואולי עוד כמה חורים , לא בדקת לפני מה הוא מציע או יש לו להציע וסגרת את כל החורים והגיע התור של הפה, החור הדו שימושי, גם וגם ואני לא מפרט שמא יכנס גולש צעיר שאני עלול להסיט מדרך הטוב.יאללה.תבכי קצת ונסיים את הטרגדיה.
בשירשור אחר באלפוני בכלל חגיגה. נתחיל בזה שאני ממש ,אבל ממש לא מבין איך אלפוני הפך לעוד פורום בכלוב.אלפוני כשמו כן הוא והנושאים בו צריכים להיות עניניים נטולי דעה אישית ותגובות משתלחות אמ-מה , אולי הליכלוך נותן יותר רייטינג, לך תדע.
אנשים כותבים שם לבן על גבי שחור שאין משמועות לקולר. מה אתם עושים כאן אם המושג הכי בסיסי בבדס"מ הוא שטיח לנעל המזוהמת שלכם? מה שמענין בקטע הוא שכל הפילסופים מגיעים מאנשים נטולי הגדרה ותפקיד אבל ללא ספק בוגרי משפטים בניגריה. הלו-להתעורר שם ! אלפוני הוא השער לכל החדשים שמגיעים לבדס"מ ולא תרגילים ביחסי ציבור של קשקשן זה או אחר. בעצם מה הטעם? זה נראה כאילו גם לכלובי לא ממש אכפת אז אני סתם מרעיש כאן.

לפני 16 שנים. 24 באוגוסט 2007 בשעה 7:38

http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=104473&blog_id=68

זה הלינק לבלוג שלו והוא צודק. כל כמה שתחשבו אחרת וזה הכי בסדר בעולם לחשוב אחרת כל זמן ששומרים על מינימום של כבוד למי שראוי לכבוד הזה. הבנאדם כותב מהמעיים שלו לגמרי מאיכפתיות דרך המשקפיים שלו,אם הוא שם כאלה. לא תמיד אני מסכים עם הכל אבל אני יודע להעריך כצריך ואני מעריך אותו על ההתנהלות שלו גם כשמסביב דאגו לפגוע בו ההתנהלות שלו היתה מכובדת .עשיתי תחקיר קטן על ההתנהלות של האדם ובשורה התחתונה גיליתי אדם שאולי לא מקובל על הרוב אבל גם ברגעים קשים של פגיעה ישירה דוגמת הנו לימיט ששם דאגו להשתמש בו בפרק זמן שהתאים להם ואחר כך להרחיק אותו בצורה מגעילה הבנאדם הודיע שהוא פורש במקום לשלוח ערימות זבל חזרה ללכלך ולהציג את האמת בפנים לכל מי שלא הכיר את הפרשה.
מסתבר שיש כאלה שיודעים את כל האמת ומסתבר שהרוב הדומם גינה את זה בכל פאזה שפניתי ושאלתי לגבי הנושא. ערימה של צדקנים,אופורטוניסטים,מטונפים ,שדואגים ללקק היכן שצריך. קראתי את הבלוג האמור וכל מה שיש לי לומר הוא שאני לא אוהב את ההליכה לצללים שלך, גבר. אתה גבר ואחד עם המון כבוד.
אני קורא את ההתנהלות שלך עם נסיכת החלומות וחושב שיש ללא מעט שולטים מקום ולשבת לידך ולהקשיב על איך מתנהגים ואיך בדסמ צריך להיות .אני בכל אופן לומד המון מהכתוב גם אצלך וגם אצלה.אנשים יפים אתם. אני לא מלקק לאף אחד אפילו שכל המילים האלה ניראות ככה לגמרי אבל כשאני רואה ושומע מה קורה קצת קשה לי לשתוק. קוזא נוסטרא הוא העניין שלנו.שלנו. לא שלך לבד.וזה מה שערימת המטומטמים לא הצליחו בחוכמתם הרבה לראות ולהבין.

כבוד בנאדם.המון כבוד.

לפני 16 שנים. 6 באוגוסט 2007 בשעה 6:48

פורסם לפני 15 שעות על ידי [שלח/י הודעה מיידית] DEVIL EYES(שולט) • הגב להודעה זו

מילים גדולות יש לך פה
זה המספר שלי
0526825867

אם יש לך משהו לומר לי
אולי נארגן פגישה ותוכל לומר לי כמה אני שפן פנים אל פנים.

או שמה גם אתה שפנפן ?

תקשר

אני מחכה

רז



זאת ההודעה שנכתבה לי על ידי האיש המפחיד .וואללה ראיתי ולקח לי לרעוד כל הלילה עד שבכלל הצלחתי להגיע למחשב מהפחד. לקחתי את הטלפון וניסיתי לחייג
ש-פ-ן-X-X-X-X אבל אז התעוררתי עם גלי צחוק גדולים כמו צונאמי .אתה באמת חושב שכדי להשביע את הגאווה המעוכה שלך אני אשחק איתך את המשחק של מי ליכלך יותר קקי בחיתול וממש שאין לי כוונה לזה.לא לי רעדו הביצים לא לי הזיעה הבלורית ולא אני ניפחתי בלון גדול גדול שהתפוצץ לי בפנים. אני ממליץ לך לקרוא את הספר המדהים של הילדים מעשה בחמישה בלונים, תבחר לבד איזה צבע מתאים לך ורק תזכור שזה סופו של כל בלון. להתפוצץ.לגמרי. ועכשיו לאחר שקיבלת את דעתי על לצלצל אליך ולשחק רמבו לך תצטרף לאישה המדהימה שלך שטוענת שאתה מלא שקרים ולמחרת לא, לך תדע..ותבקש ממנה החלפת חיתולים .בהצלחה איש ההו-הו והא-הא,כולנו רועדים מצעדיך על פני הארץ.


תקציר אחרון בנושא:

פתאט או אני (תבחרו שם) ואני מפחיד נורא לגמרי רק לא עכשיו כי זו עונת הסברס