בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת ליטוף

עולם של חורים, רק לבחור.
לפני 16 שנים. 19 בספטמבר 2007 בשעה 7:18

הנושא האקטואלי עוסק בכמה נמוך אפשר לרדת כדי ללטף ואולי להיות מלוטף. אני מריץ שירשור קטן וחביב סביב נושא של דום ראוי. הקורא מבחוץ לא יצליח להבין מה הקשר בין הנושא לתגובות כי קיפצו להם כל ברי הסמכא ואמרו מה לא ראוי, אולי זה יותר קל. בין השאר עלו גם הידעונים ,אלה שיש להם תשובה להכל ויודעים מה, מעבר לתחקיר שאני עושה מול כל מגיב ומגיבה ,אני חושב שבגדול האנשים לא מאמינים בבדסמ כבדסמ. יותר קל להם כנראה להוריד את המדים שקשורים לכך ולתת הצגה של כאילו כן עד שזה לא נוח ואז נשמעות מילים אחרות. מטעמי אאוטינג לא אשתמש בשמות למרות שמבחינה מישפטית,כן, גם אני יודע ומכיר את השפה הזו,פלצנים, מי שפירסם משהו לעיני כל רשאי אחר להביא את שמו ודבריו לנתח והביע דיעה בעד או כנגד דברי המפרסם. זה לא אאוטינג אבל אין לי חשק להתווכח עם שולט העל כאן אז נעשה את זה אחרת. מר יודע-כל מספר 1 ויקירתו תמיד נחלצים ברגע שצריך לחדד משהו רק שלפעמים החידוד הנדרש הוא של סתם עיפרון ומילותיהם העייפות מרוב זהות כמעט פוליטית לעצמם פשוט כבר לא מרגשות ממש מישהו, אולי את השכנה בת ה-80 מהקומה למטה. הם לא ממש מאמינים בבדסמ אבל מה אכפת להם? הם זוג שמצטלם בארשת חשיבות על ולרוב זוכים לליטופים מלא מעט אנשים. לא לשכוח, הבוקר מדברים על פינת ליטופים.
לאחר הזוג המלכותי מגיע אחד נמוך ואחד גבוה שמשום מה מזכירים לי את שני הזקנים בחבובות ,שהיו יושבים במרפסונת באולם ההופעות ומדברים שטויות. מה שכן,הם חמודים יחד ומלטפים זה לזה.מתוקים!
אחר כך יש את מוכר הסברס ששירשורים שלמים נעלמים בזכות קשריו הסיציליאנים או קשריו לשוק הסיטונאי שהוא הבוס של פינת הליטוף ואחר כך ניתן לראות בפינה המבויישת את אימת הפליי-רום, קצת מוזר הפקה פקה שלו ויש לי חשש מתגבר שהוא בעצמו נבהל מהתארים שקשר לעצמו. הוא מלטף את עצמו לרוב, אבל זה גם סוג של ליטוף.
איפה, אחח איפה הדום עם המס' שהיה שולט על,הפך לא בעסק וחזר להיות שולט,היכן המלך הזה. איש שמדבר קצר והמון כבוד. אותו לא מלטפים כי אפשר לאבד אצבע ובצדק.

מספיק להיום,ונמשיך בתוכנית הבאה. אילליקה .

ניני - אילליקה
:-)
לפני 16 שנים
ה-חור שלך​(שולט){ק} - שלום ניני.
לפני 16 שנים
זאלופון​(שולט) - מסכנון... צריך ליטופי? חיבוקי? אתה שוב מרגיש כמו הילד הקטן והדחוי שכולם מרביצים לו?

אם גם אתה רוצה ליטופים (ואתה רוצה, אל תשקר), הצעד הראשון שכדאי שתעשה הוא להפסיק להיות צבוע ופחדן. מחקרים הוכיחו שאנשים צבועים ופחדנים מקבלים פחות ליטופים. אם, נגיד, אתה בורח מעימות בפורום ועוד טוען שאתה "מכבד ומעריך" אנשים מסוימים, ואז הולך ומשמיץ אותם בבלוג, זו צביעות ופחדנות, וככה לא מקבלים ליטופים. תשמע לי, אני יודע-כל.
לפני 16 שנים
ה-חור שלך​(שולט){ק} - לרוב אני קורא ומעריך את כתביך,מר זאלופון ,אך כעת דבריך מטופשים ומיותרים. וזו ההתיחסות היחידה שתקבל כאן או בכל מקום אחר. תמשיך לקרוא מחקרים,תמשיך להפציץ במילים של פקולטה ללימודי הבדסמ שנה שלישית ,מעבר לכך אתה לא ממש מעניין יותר מתוקי. ככה, קל ופשוט. הגבת לגירוי במיידיות וללא שליטה מה שמעלה את הסוגיה אם שולט הינך בכלל ואם על עצמך בפרט. הייה שלום.
לפני 16 שנים
זאלופון​(שולט) - הו, אבל אתה תתייחס, כי יש לך פתיל קצר (מה שמעלה את הסוגיה אם שולט הנך וגו'), כפי שהוכחת בתגובותיך התוקפניות בפוסט שלך. אולי כאן תצליח שלא להגיב, כי זה באמת יוציא אותך עלוב, אבל בהמשך? נחיה ונראה.

מה שכן, אני מעריך לפחות את העובדה שלא הכחשת שהתנהגותך היתה צבועה ופחדנית. לפחות טיפת יושר יש בך.
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - אתה נורמאלי?
מה פתאום דיברו שטויות? הם גנבו את כל ההצגה שני אלו. רק בגללם לא הפסדתי אף פרק. איך אפשר לקרוא לשני ג'נטלמנים מתבגרים חריפי לשון עם מבט מלמעלה "זקנים שמדברים שטויות". תתבייש לך. פוי.

אחלה פוסט למרות הניחוח של אכלו-לי-שתו-לי שנודף ממנו. צחקתי מכל הלב.

אני, הנמוך, מוציא את עצמי מהארון ישירות אל הגזוזטרה. ותודה לרוח פרצים על הפנייתה אותי לפה.
לפני 16 שנים
ה-חור שלך​(שולט){ק} - תפסיק לעשות סמים.
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - LOL
אני עושה רק אלכוהול, נשים ודגנרטים.
סמים לא בליגה שלי. (-:
אבל אתה טוב. לולא הייתי מנתגד מושבע לחור באוזון, הייתי מציע לך להיות השכן של השכנה שלי. כדאי לך. יש לה אחלה מרפסת.
(-:
גמר חתימה טובה, בנאדם.

לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י