לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

world in my eyes

כמו עליסה בארץ הפלאות אני לומדת את העולם החדש שנפתח בפניי......אני מנסה להבין את החוקים והקודים, מנסה לבדוק את גבולותיי, מרגישה צורך להעביר למילים את הרגשות, התחושות והחוויות שעוברות עליי במהלך המסע.....
מזמינה אתכם לראות את העולם דרך עיניי
לפני 17 שנים. 30 ביולי 2007 בשעה 13:24

קראתי את מגוון הפוסטים של מועדפיי לקראת חג האהבה ונדבקתי בחיידק הקיטש.
אז אני רוצה להגיד כאן תודה לגברים בחיי שלימדו אותי דברים רבים על אהבה:
ל- נ' שהיה הראשון, שלימד אותי שגברים ונשים לא יכולים להיות רק ידידים (בדיוק כמו בסרט הארי וסאלי), שפתח בפניי את עולם הסקס, שבזכותו הבנתי שאין משמעות למראה חיצוני כאשר נשמות מתחברות והיה המורה הכי גדול שלי למוסיקה.....סליחה ששברתי את ליבך!
ל- ש' שהיה הפנטזיה המושלמת, שנשאר לנצח המעגל הלא סגור, שהיה הראשון ששבר את ליבי לרסיסים, שלנצח יזכר כאחת התקופות היפות בחיי, האיש הראשון שראה את ניצוץ הטירוף בעיניי וידע מה לעשות איתו, שטען שאני מזייפת אורגזמות למרות שהן היו אותנטיות לחלוטין......מעניין מה היה קורה אם הייתי מתקשרת אליך באותו יום גורלי - אני מתה לפגוש אותך ברחוב במקרה ולראות את החרטה חולפת על פניך!
ל- ד' שהיה אהבה אמיתית ראשונה, על הלימוד האינסופי ממך בכל תחום ובכל נושא, במין, באוכל, בספרים, בסרטים, נתת לי המון, כתבת לי את המכתבים הכי יפים שקיבלתי בחיי, חרשתי איתך כל פינה בארץ הזו, אתה האיש הראשון שחייתי איתו, שלצידו למדתי מהי זוגיות,הצעת הנישואין שלך לנצח תישאר בליבי ואיתה תישאר הצלקת על הדרך שבה נפרדנו!
ל- א' שהיית אור לא צפוי, שהיית התרופה המושלמת, שמשהו בפשטות ובאמת הטוטאלית הילדותית והכמעט מביכה שלך עשה לי כל כך טוב, זה היה קצר אבל משמעותי השפענו כל כך לטובה אחד על חיי השני.....לא התכוונתי שדברים יסתיימו כך - יש לי רק דברים טובים לומר עליך!
ל- ע' שהכי קשה לי בעולם בתוך כל הבלאגן שלנו היום להוציא את הטוב שהיה לנו, לימדת אותי להיות אישה, נעלי עקב, איפור, שמלות וחצאיות לא היו שם לפניך, גרמת לי לראות את עצמי אחרת, לטוב ולרע, העלת אותי לפסגות הגבוהות ביותר וריסקת אותי לתהומות העמוקים ביותר, לקחת אותי להרפתקאות ולמקומות מיוחדים, אתה הכאבת לי כמו שאיש לא הכאיב לי מעולם אבל גם אני פצעתי אותך עמוק משציפית, אין דבר שלא ניסיתי בתקופה שלי איתך, יותר מכל היית הבית ספר שלי לחיים ובזכותך בסופו של דבר עשיתי את התהליך שהחזיר אותי לעצמי והוציא אותך מחיי.......הכי תודה לך על הבן המדהים שלנו!
ל- א' שהפרצת לחיי בעוצמה חסרת תקנה, שהיית מורה ומדריך לעולם אחר ומיוחד ולעד אתה תהיה השער שלי לעולם הזה.....תודה לך על המילים המדהימות שאתה כותב, על ההשראה לסיפור הכי יפה שכתבתי, על התמיכה והחברות האמיתית, על חוויות עוצרות נשימה, ועל האמת הפשוטה שאתה לא יכול לוותר על החומות שלך - אפילו לא בשבילי!
השבוע פגשתי מישהו שאין לי מושג אם בכלל יגיע להיכלל ברשימה זו, זה עוד ממש מוקדם כדי לדעת או אפילו לנחש אבל בהחלט החזיר לי את האמונה שאני יאהב שוב! ורק על כך נתונה לך תודתי העמוקה!
חג אהבה שמח לכם אהוביי באשר אתם.....

A v​(שולט) -
אומנם רחוק מהדת שנות אור...אבל בקבלה יש קביעה שלכל אדם שנכנס או עובר בחיינו יש תפקיד ללמד אותנו וללמוד מאיתנו

האנשים האלה לא עברו בחייך ללא סיבה
ובכל דבר שתלמדי את מקדמת את עצמך למטרה

וכן מאמין בטוב!
לפני 17 שנים
RELOADED​(שולט) - תודה ל Charles Babbage שבשנת 1837 המציא את המחשב המתוכנת הראשון
תודה DARPA שבשנת 1950 המציאו את הרשת מחשבים הראשונה שנקראה ARPANET ולימים הפכה להיות האינטרנט
תודה ל ICQ שהמציאו את תוכנת המסרים הראשונה
ותודה ל MSN שגנבו אותם על המסנגר ובנו תוכנה הרבה יותר שווה
תודה לכלובי שהקים את אתר הכלוב
ותודה לך על כך שיצא לי להכיר אותך...
למרות שזה לא עובר בעור... את מדהימה :-)
לפני 17 שנים
electro-z - חג אהבה שמח (בדיעבד)
נשמע שאת אישה שיודעת להעריך אהבה מהי על כל קשייה
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י