אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני שנה. 3 באוגוסט 2022 בשעה 19:33

הי לכם.
היום עברתי חוויה משנת חיים, ורציתי לחלוק אותה איתכם.
מבחינת הניסיון בהיפנו פטיש- יש לי כמעט אפס ניסיון. היה לי לאחרונה סשן קצר בזום, והיום- טעימה ראשונה בסשן ממשי, פנים מול פנים.
הגעתי למהפנט קצת באיחור עקב פקקים, וכבר הרגשתי לא בסדר עם עצמי. אבל אני די מרגישה ככה כהנחת בסיס. גם הייתי מפוחדת, נרגשת.... קצת תוהה עד כמה אני פסיכית. בעיקר הרגשתי מוזר. מעולם לא פגשתי את הגבר הזה עד היום. קיבלתי עליו המלצות וגם תחושת הבטן שלי אמרה שהוא בסדר, ועדיין חששתי. עמדתי להפקיד את הפאקינג מוח שלי בידיו.
הוא קיבל את פני בצורה חמימה ומרגיעה, וידעתי שאהיה בסדר. אחרי מעט שיחת חולין התחלנו ב "תרגילי חימום". התרגיל הראשון היה לשים את שתי הידיים לפני ולעצום עיניים. על יד אחת נערמו ספרונים דמיוניים והיד השניה "חוברה" לבלון הליום. ככל שמילותיו ערמו על ידי עוד ספרים ומנגד "משכו" את היד השניה למעלה, הרגשתי איך הידיים שלי זזות מאליהן, האחת למטה והשניה למעלה. זה היה מגניב, אבל התרגיל השני היה מה שבאמת העיף לי את המוח. המהפנט נתן לי להחזיק מטוטלת קשורה לשרשרת. הייתי צריכה להחזיק אותה ישר לפני ולהסתכל עליה. הוא תיאר לי איך היא זזה מצד אל צד, עושה עיגולים קטנים וגדולים, עוצרת, ממשיכה.... וזה היה פשוט הדבר הכי מדהים בעולם. הוא לא נגע במטוטלת, אבל נראה שהיא מצייתת לכל פקודה ופקודה שלו! באותו רגע, משהו עמוק בתוכי נדלק. הבטתי בו אחוזת התלהבות ואמרתי בתדהמה: "מה זה, זה קסם!!!" הייתי מאושרת. הרגשתי כאילו אני שוב ילדה קטנה שמנסה לעשות קסמים. אבל הפעם הם מצליחים, ומי אמר שאין קסמים בעולם??? המהפנט חייך ואמר שזה הדבר הכי קרוב לקסם שיש לנו בעולם הזה. המשכתי להביט בו בחיוך מאושר ובעיניים בורקות, כשאני חושבת: "בוא נעשה קסמים!!!" זה פשוט היה רגע מגניב ברמות על.
שאר הערב תרגלנו כניסה ויציאה מטרנס, העמקתו, ועוד דברים שונים שיהיה ארוך ומורכב עבורי לתאר כרגע. בעיקר כי הם קרו בתוכי.

רגע מדהים נוסף נרשם כשתרגלנו כניסה לטרנס בעמידה, ועל פי פקודה נרדמתי ורגליי פשוט קרסו תחתיי. מזל שהמהפנט תפס אותי לפני שהגעתי לרצפה.
אני יכולה להגיד שבכל פעם שנרדמתי על פי פקודה ( וגם לא, פשוט כי הוא עשה דברים שהרדימו אותי) הרגשתי סוג של סיפוק עמוק. כזה שמרגישים כשנותנים למישהו אחר לשלוט בך. זה השחרור מעצמך. זו תחושת הכניעות. זו ההתמסרות.
אז תודה רבה רבה למהפנט שששינה את חיי. אין לי ספק שזה תחום שארצה להעמיק בו עוד ועוד בעתיד.
בואו נעשה קסמים!

שולט בך בכבוד - לא מבין בהיפנוזה, אבל הקטע עם המטוטלת הוא שטות. עושים את זה כמעט בכל מופע פשוט, זה מבוסס על זה שאת לא יכולה לא להזיז בכלל את היד, וכל תנועה קטנה בגלל החוט מתורגמת לתנועה של המטוטלת שמתחילה הקטן ומתגברת, במיוחד שאומרים לך שהיא הולכת לזוז ואז המוח מגביר את התנועות של היד.
לפני שנה
amy​(נשלטת) - ברור שזאת הייתה אני. הפלא הוא שלא הרגשתי איך אני ממלאת בדייקנות מוחלטת את הפקודות שלו. זה הקסים אותי.
לפני שנה
שולט בך בכבוד - את לא, לפחות לא בקטע הזה, זה עניין פיסי כמעט לחלוטין, שהיה לא יכולה באמת להישאר בלי תנועה בכלל, במיוחד שמתעייפת גם מלהחזיק אותה.
שלא תטעי אבל, אני הכי בעד שתמלאי פקודות באופן מדויק (-:
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י