בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני כחצי שנה. יום רביעי, 16 ביולי 2025 בשעה 12:59

היום עברתי סשן פחד. אפילו לא בדס"מי, אבל נשבעת לכם שהופרשו לי אותם אנדרופינים. 

במסגרת הפוביות שלי, יש לי פחד מנהיגה בעליות. פוחדת להתהפך. אני בטיפול cbt לזה ועוד חרדות נהיגה. 

בקיצור..... המטפלת שלי רצתה היום שאעזוב את הגז באמצע העליה. לא להרבה זמן, רק לכמה שניות אחרי ששמתי ברקס, לתת לו להדרדר טיפונת לפני שאני לוחצת על הגז. למה? כדי לראות מה יקרה! פסי***, ביצ'ית ומה לא.... כעסתי עליה ואמרתי לה את זה! וגם סירבתי. אבל הסכמתי להיות באוטו כש ה י א עושה את זה. 

והאוטו הדרדר טיפה למטה. ואז היא לחצה על הגז הכי מעטטט שאפשר, ככה שהייתי לחוצה שזה לא מספיק גז והוא ידרדר ולא נוכל לעצור!

 

הממ. זה בהחלט שחרר לי חומרים. 

 

אז.... ספרו על סשני פחד שהעבירו אותכם- בדס"מיים וגם שאינם😊

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י