לפני כחצי שנה. יום רביעי, 20 באוגוסט 2025 בשעה 9:22
הייתי צריכה לחסום מישהו. לא אדם רע, לא אדם טיפש, פשוט אדם שלא מבין גבולות. זה עשה לי רע שנאלצתי לחסום אותו, כי הבהרתי את הגבולות שלי כמה וכמה פעמים, וזה לא עזר. זה גרם לי להרגיש חסרת אונים. המילים שלי, הבקשות שלי, אמורות להספיק, וכשהן לא- אני מרגישה חלשה. אני לא אוהבת להרגיש שהדרך היחידה להגן על עצמי היא פשוט לברוח. אני לא אוהבת להרגיש לא ראויה לכבוד. אני מרגישה שאם הייתי גבר, או אישה חזקה יותר, זה לא היה קורה. אבל כזאת אני- חסרת יכולת להגן על עצמי, עם גבולות פרוצים, אישיות פרוצה, צריכה לברוח רק כדי להמשיך להתקיים.

