לפני 14 שנים. 4 במאי 2010 בשעה 22:24
כשכותבים מכתבים רשמיים קיימות דרכי ניסוח מקובלות- בהתאם ליחסים בין המוען לנמען.
לאחרונה הפך האימייל לכלי תקשורת לגיטימי גם בצינורות הרשמיים.
הבעיה היא- כיצד לכתוב בו? זה מרגיש קצת הזוי לכתוב אימיילים כאילו אני שולחת מכתב רשמי מודפס. מצד שני, אי אפשר לכתוב למרצה כפי שהתרגלתי לכתוב באימייל: היוש, מה העניינים??? תגיד, מה קורה עם המבחן?
בקיצור- מבלבל. חייבים להמציא קודי התנהגות לנושא. או שכבר קיימים ולא סיפרו לי?